Σε συνέχεια των δοκιμών που πραγματοποίησε με τις πρωτότυπες εκδόσεις των νέων Giulia GTA και GTAm, ο Φιλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρέθηκε στο κέντρο εξέλιξης του Balocco για να αξιολογήσει το τελικό αποτέλεσμα των εκδόσεων παραγωγής των κορυφαίων συλλεκτικών σπορ σεντάν της Alfa Romeo. Γνωστός για την ευθύτητα του χαρακτήρα του, ο “Iceman” δεν δίστασε να δηλώσει: «Μου αρέσει πολύ. Έχουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση και παράλληλα να το οδηγήσεις στην πίστα, εκεί που πραγματικά μπορείς να το απολαύσεις.»

Ο Kimi Räikkönen ανέλυσε τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο, κυρίως σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης. Ήδη είχε ασχοληθεί με αυτό το θέμα κατά τις δοκιμές εξέλιξης, παρέχοντας πολύτιμες παρατηρήσεις τόσο για την εμπρός αεροτομή όσο και το πίσω ρυθμιζόμενο σπόιλερ. Αλλαγές παράλληλα έγιναν και στη συνολική ισορροπία του συνόλου, με την εφαρμογή νέων στοιχείων στο πάτωμα του αυτοκινήτου και τον πίσω διαχύτη. Ποια όμως είναι η άποψη του Kimi; «Είναι σαφώς καλύτερο στις υψηλές ταχύτητες σε επίπεδο ισορροπίας. Το μπροστά μέρος δείχνει να έχει χαμηλώσει κάνοντας το αυτοκίνητο να αλλάζει κατεύθυνση πιο γρήγορα. Είναι γρήγορο, φιλικό και ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.»

Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Kimi Räikkönen, επιστρέφει στο ρόλο του ως πατέρας δύο μικρών παιδιών, τα οποία πηγαίνει στο σχολείο. Κάτω από αυτό το πρίσμα θεωρεί ότι η Giulia GTA είναι η τέλεια μίξη μεταξύ ενός καθημερινού αυτοκινήτου και ενός αυτοκινήτου για την πίστα.

Με αυτή τη δοκιμή, ο κύκλος της διαδικασίας εξέλιξης έκλεισε, με τους οδηγούς της Formula 1 να έχουν δώσει πολύτιμες πληροφορίες στους μηχανικούς της Alfa Romeo. Η διαδικασία που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο με τις πρώτες δοκιμές πλέον έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η Alfa Romeo εμπιστεύθηκε την Sauber Engineering για την παραγωγή των περισσοτέρων τμημάτων από ανθρακονήματα που φέρουν οι GTA και GTAm. Αυτά περιλαμβάνουν το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τις εμπρός και πίσω αεροτομές (ρυθμιζόμενες στην περίπτωση της GTAm). Παράλληλα ο νέος πίσω διαχύτης εξασφαλίζει στα δύο μοντέλα υψηλές τιμές αρνητικής άντωσης, επιτυγχάνοντας τριπλάσια απόδοση σε σχέση με την ήδη εξαιρετική επίδοση της Giulia Quadrifoglio σε αυτό τον τομέα.

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία
Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.
Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.
