Τον ταχύτερο χρόνο που έχει επιτευχθεί ποτέ στη διαδρομή μήκους 20,6 χιλιομέτρων της «Πράσινης Κόλασης» σημείωσε το νέο Renault Megane RS Trophy-R, εκθρονίζοντας το Honda Civic Type R.
Η κορυφαία έκδοση του γαλλικού hot hatch γύρισε στο φημισμένο circuit του Nurburgring σε 7 λεπτά, 40 δευτερόλεπτα και 100 δέκατα, σπάζοντας το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των compact οχημάτων παραγωγής. Φυσικά, πίσω από το τιμόνι βρισκόταν επαγγελματίας οδηγός και πιο συγκεκριμένα ο Laurent Hurgon.
Σύμφωνα με τη Renault Sport, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ελαστικά της Bridgestone, φρένα της Brembo, ανάρτηση της Ohlins και εξάτμιση της Akrapovic.
Ακόμη δεν γνωρίζουμε τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, καθώς δεν έχει αποκαλυφθεί επίσημα. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι σε σχέση με το απλό Trophy φέρει μία αναβαθμισμένη εκδοχή του 1.8 turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 300 ίππων, διάφορες αλλαγές σε πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης, καθώς και μειωμένο βάρος κατά 130 κιλά.
Στην αγορά θα λανσαριστεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, προς το τέλος του 2019.
Πηγή: Zougla.gr

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)
Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.
Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.
Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.
Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.
Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.
Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;
