Ειδήσεις

21 Jan, 2022 Ώρα 14:18

Ο Όμιλος BMW παρέδωσε συνολικά ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Thumbnail

Αριθμός ορόσημο για τον Όμιλο BMW. Έφτασε το ένα εκατομμύριο παραδόσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πελάτες του πετυχαίνοντας τον στόχο στην πορεία για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του.

Close

 

 

«Η παράδοση του εκατομμυριοστού μας ηλεκτροκίνητου οχήματος αποτελεί ορόσημο για τον μετασχηματισμό μας – και ήδη έχουμε το βλέμμα στο επόμενο: Νέος στόχος είναι τα δύο εκατομμύρια οχήματα μέσα σε δύο χρόνια», ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG δήλωσε «Χάρη στη σταθερά αυξανόμενη προϊοντική γκάμα μας, θέτουμε στους εαυτούς μας φιλόδοξους στόχους πωλήσεων, κυρίως για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα: Το 2022, στοχεύουμε να διπλασιάσουμε τις φετινές πωλήσεις. Μέχρι το 2025, το BMW Group θα έχει παραδώσει περίπου δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε πελάτες.

 

Close

 

Εκτιμούμε ότι τουλάχιστον το ένα στα δύο οχήματα του BMW Group στους πίνακες πωλήσεων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030», δήλωσε ο Nota.

Μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο η BMW παρουσίασε τις BMW iX και BMW i4. Δύο μοντέλα που τυγχάνουν εξαιρετικής υποδοχής από τους πελάτες σε όλο τον κόσμο όπως διαφαίνεται από τις παραγγελίες. Φέτος η ηλεκτρική γκάμα του Ομίλου μεγαλώνει με τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 7 και της BMW X1 ενώ η ιδιαίτερα δημοφιλείς BMW Σειρά 5 θα προστεθεί στη γκάμα το 2023. Μέχρι το 2023, η εταιρεία θα έχει ήδη λανσάρει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο 90% των υφιστάμενων κατηγοριών της στην αγορά.

 

 

Μέσα στην επόμενη δεκαετία, σε γενικές γραμμές, το BMW Group σχεδιάζει να κυκλοφορήσει συνολικά περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η γκάμα της MINI θα είναι αποκλειστικά, αμιγώς ηλεκτρική μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad που προορίζονται για αστική χρήση θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτρικά.

 

 

Ο Όμιλος Πηλακούτα διαθέτει στους εκθεσιακούς του χώρους πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα των BMW και ΜΙΝΙ. Πρόκειται για τα BMW i3, BMW i4, BMW iX, BMW iX3 και το μοναδικό Mini Cooper SE.

20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».