Τους συναδέλφους του στη Maserati, στα γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ιταλική πόλη Μόντενα, επισκέφθηκε ο Πρόεδρος της Stellantis, John Elkann. Όπως είχε ανακοινώσει λίγες μέρες νωρίτερα μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος προς τους εργαζομένους του Ομίλου, πραγματοποιεί επισκέψεις σε διάφορα εργοστάσια και εγκαταστάσεις της Stellantis σε όλο τον κόσμο. O Elkann συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της μάρκας, Santo Ficili, όλη τη διοικητική ομάδα της, τη νεοσύστατη ομάδα Μηχανικής και όλο το προσωπικό της εταιρείας με έμβλημα την Τρίαινα.
Η Maserati, η μοναδική πολυτελής μάρκα του ομίλου Stellantis, συμπληρώνει 110 χρόνια ζωής έχοντας ως έδρα τη Μόντενα, που αποτελεί τον πυρήνα όλων των βασικών δραστηριοτήτων της. Η Maserati ανακοινώνει ότι δίνει έμφαση στην απόδοση, την καινοτομία, τον σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, με στόχο να συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της premium κινητικότητας, ακολουθώντας μια φιλόδοξη στρατηγική που ευθυγραμμίζεται με τις προσδοκίες των πελατών της. Όλα τα τρέχοντα και μελλοντικά μοντέλα της σχεδιάζονται, εξελίσσονται και παράγονται αποκλειστικά στην Ιταλία, στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο, όπως επίσης στην πόλη της Νότιας Ιταλίας Κασίνο, και φυσικά κυρίως στη Μόντενα, η αποτελεί τη ναυαρχίδα για την παραγωγή υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένης της spyder MC20, της κάμπριο MC20 Cielo και της ολοκαίνουργιας GT2 Stradale. Για να εκφράσει τη δέσμευσή της για καινοτομία, η ηγεσία της Maserati στο Viale Ciro Menotti εργάζεται σε στενή συνεργασία με μια νέα ομάδα, αποτελούμενη από περίπου 130 ειδικούς, μηχανικούς και τεχνικούς, που ασχολούνται αποκλειστικά με την ανάπτυξη της τρέχουσας γκάμας μοντέλων, αλλά και των μελλοντικών αυτοκινήτων. Αυτή η ομάδα συνεργάζεται με το τμήμα Engine Lab, ώστε να καθοδηγήσουν μαζί τη μάρκα σε μια υψηλότερη θέση στον τομέα της πολυτέλειας.
Ο Πρόεδρος της Stellantis, John Elkann, δήλωσε: «Η βιομηχανία μας βιώνει δύσκολες στιγμές. Μαζί, έχουμε αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις στο παρελθόν και ήδη τις έχουμε μετατρέψει σε ευκαιρίες προς όφελος όλων όσοι εργάζονται μαζί μας, εντός και εκτός εταιρείας: συνεργάτες, αντιπροσώπους, πελάτες και προμηθευτές, καθώς και θεσμούς. Θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες, των οποίων η εργασία, το πάθος και η ενέργεια συνεχίζουν να επιτυγχάνουν εξαιρετικά αποτελέσματα για τη Maserati».
Από τη μεριά του, ο Διευθύνων Σύμβουλους της Maserati, Santo Ficili, ανέφερε: «Είμαι ευτυχής που υποδέχομαι τον John Elkann στη Μόντενα, για να γνωρίσει τους ανθρώπους που καθιστούν αυτή τη μοναδική μάρκα όχι μόνο τη μακροβιότερη στη Motor Valley, αλλά και τον πρεσβευτή μιας μοναδικής οπτικής της ιταλικής πολυτέλειας σε όλο τον κόσμο. Πρόσφατα γιορτάσαμε 110 χρόνια ζωής, έχουμε ένα μοναδικό παρελθόν και κοιτάζουμε το μέλλον με ανανεωμένη ενέργεια».
Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα
Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.
Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».
Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».
Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.
Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.
Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.