Στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Sportscar Together Day», η γερμανική φίρμα εγκαινίασε το νέο Porsche Experience Center στο Hockenheimring, προσφέροντας στους πελάτες της μία μοναδική εμπειρία.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οπότε και πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια, περισσότεροι από 70.000 φίλοι των τεσσάρων τροχών έλαβαν μέρος στις εκδηλώσεις, με τους 9.000 από αυτούς να συμμετέχουν με τη δική τους Porsche.
Το νέο κέντρο καλύπτει μία έκταση 170.000 τ.μ. και περιλαμβάνει κτήριο εξυπηρέτησης πελατών, τη βασική πίστα και μία επιπλέον off-road πίστα. Εκεί, οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητά τους, να κάνουν μαθήματα δυναμικής οδήγησης και χειρισμού με τη βοήθεια επαγγελματιών, να διοργανώσουν συναντήσεις μεταξύ τους και διάφορα event.
Τα μαθήματα είναι χωρισμένα σε διάφορα στάδια, ανάλογα την εμπειρία και το επίπεδο του πελάτη, με το off-road track για τα μοντέλα Cayenne και Macan να περιλαμβάνει 17 στάδια εκπαίδευσης.
Φυσικά, δεν λείπουν οι αίθουσες χαλάρωσης με τα καφέ και τα εστιατόρια, τα πλήρως εξοπλισμένα paddock, τα εργαστήρια εκμάθησης και οι σταθμοί ταχυφόρτισης για τους κατόχους της Taycan.

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)
Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.
Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.
Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.
Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.
Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.
Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;
