Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.
Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.
Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις, από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

Daihatsu Hijet MPV: Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».


Τζιωρτζής: «Όλα έτοιμα για την διεκδίκηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR»
«Κάναμε πολύ καλό ξεκίνημα, το καλύτερο μισό της χρονιάς που είχαμε από το 2020 στην ανώτατη κατηγορία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR» τόνισε ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη (24/7) για τον απολογισμό της πορείας του στο πρώτο μισό του 2025 στην έκτη συμμετοχή του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ΝASCAR.

Ο Κύπριος οδηγός μετά από τους πρώτους τρεις αγώνες σε Ισπανία, Ιταλία και Αγγλία βρίσκεται στην 8η θέση της γενικής κατάταξης με 164 βαθμούς, μόλις δύο πίσω από την έκτη θέση και σε κοντινή απόσταση από την τριάδα. «Είχαμε συνέχεια καλούς τερματισμούς και μαζέψαμε πολλούς βαθμούς που μας βάζουν στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος» ανέφερε ο Τζιωρτζής και πρόσθεσε: «Αν αφαιρέσουμε τα δύο χειρότερα αποτελέσματα, που αναγκαστικά θα αφαιρεθούν μετά τον επόμενο αγώνα στην Τσεχία τέλος Αυγούστου, η διαφορά μηδενίζεται».
Ο Κύπριος επαγγελματίας οδηγός εστίασε επίσης και στο γεγονός ότι με τις βελτιωμένες ρυθμίσεις που έγιναν στο αυτοκίνητό του, HTFX Ford Mustang, από τον προηγούμενο αγώνα στην πίστα Brands Hatch στην Αγγλία αλλά και στα δοκιμαστικά που έγιναν, θα ενισχυθεί η προσπάθειά του να βρεθεί στο βάθρο στους τρεις αγώνες που ακολουθούν για την ολοκλήρωση της χρονιάς.

Εξάλλου, τόνισε ότι είναι απόλυτα ευχαριστημένος από τη συνέπεια και τη σταθερότητα που δείχνει η νέα του ομάδα, η γαλλική SPEEDHOUSE. «Μου δίνει ένα αυτοκίνητο που δεν με προδίδει με μηχανικά προβλήματα και τους ευχαριστώ πολύ. Σίγουρα να είσαι σε μία καινούργια ομάδα δεν είναι το πιο εύκολο να δεις τα αποτελέσματα από την αρχή, γι’ αυτό είναι θετικό ότι πλέον η διεκδίκηση του τίτλου είναι κοντά» σχολίασε και συμπλήρωσε με έμφαση: «Να είστε σίγουροι ότι θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου ώστε να το πετύχουμε και τον ερχόμενο Οκτώβριο εδώ μπροστά να είναι η κούπα του Πρωταθλητή Ευρώπης».

Διπλοί βαθμοί στους δύο τελευταίους αγώνες
Η σεζόν θα συνεχιστεί με τον τέταρτο αγώνα που θα γίνει στις 30-31 Αυγούστου στην πίστα Autodrom Most στην Τσεχία όπου μέχρι τότε απομένουν ακόμη τρία δοκιμαστικά με την ομάδα. Έπειτα θα ακολουθήσουν τα ημιτελικά στη Motorsport Arena Oschersleben στην Γερμανία στις 20-21 Σεπτεμβρίου και ο τελικός στη Circuit Zolder στο Βέλγιο στις 11-12 Οκτωβρίου. «Οι ημιτελικοί και οι τελικοί είναι οι σημαντικότεροι αγώνες της χρονιάς, αφού οι βαθμοί σε αυτούς τους αγώνες μετράνε διπλοί» σημειώνει ο Τζιωρτζής.
Προανήγγειλε ευχάριστα νέα
Στο μεταξύ, ο Κύπριος οδηγός προανάγγειλε και την άφιξη στην Κύπρο του προέδρου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος NASCAR, την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, οπότε και θα ανακοινωθούν ευχάριστα νέα που έχουν προκύψει για εκπλήρωση ενός μεγάλου στόχου που έχει τεθεί εδώ και καιρό. Περισσότερα θα αποκαλυφθούν τον Νοέμβριο.
Στη συνέντευξη Τύπου ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ευχαρίστησε και όσους βρίσκονται δίπλα του στην προσπάθεια για επίτευξη των στόχων του. Τον Πλατινένιο Χορηγό, την εταιρεία HTFX και τους υποστηρικτές ALCO Filters, Psaltis Auto Parts, Panayiotides Gifts, Televantos Used Trucks, Sana Hiltonia και πίστα Daytona Raceway.
