Η Porsche 911, το πρώτο υβριδικό sport αυτοκίνητο της εταιρείας, βρίσκεται στη γραμμή εκκίνησης. Μετά από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξέλιξης και δοκιμών, η νέα 911 με υβριδικό σύστημα κίνησης εστιασμένο στις επιδόσεις είναι έτοιμη για μαζική παραγωγή.

Δοκιμές άνω των πέντε εκατομμυρίων χιλιομέτρων
«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία του εμβληματικού μας μοντέλου, εγκαθιστούμε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 δρόμου. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων ενισχύει τον δυναμισμό της 911 ακόμα περισσότερο», λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη φάση της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από συνθήκες παγετού μέχρι θερμοκρασίες καύσωνα, όπως συνέβη στα τελικά στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι. Είτε με υψηλό φορτίο κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων είτε στην κυκλοφορία ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 έχει κατακτήσει ακόμη και τις πιο δύσκολες προκλήσεις με ευκολία. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών της Porsche κατάφεραν να καλύψουν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα εξέλιξης οδηγώντας».

Ταχύτερη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα
Οι δοκιμές και οι ρυθμίσεις στο Nordschleife του Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά την εξέλιξη της 911. Στις δοκιμές επιδόσεων, ο πρεσβευτής της μάρκας Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο της πίστας σε 7:16,934 λεπτά, δηλαδή 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο των δοκιμών ήταν εξοπλισμένο με απλά ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται προαιρετικά εδώ και αρκετές γενιές μοντέλων και παρέχει αυξημένη κάθετη αρνητική άντωση σε υψηλές ταχύτητες.

«Η νέα 911 έχει γίνει σημαντικά ταχύτερη στην πίστα», λέει ο Bergmeister. «Έχει μεγαλύτερη πρόσφυση, σημαντικά περισσότερη δύναμη, ενώ και η αυθόρμητη απόκριση του υβριδικού συστήματος επιδόσεων αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα.»
Μετάδοση στο Porsche NewsRoom
Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Porsche 911 θα μεταδοθεί στις 28 Μαΐου και ώρα 15:00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης) στην αίθουσα σύνταξης της Porsche, στον ιστότοπο newsroom.porsche.de και στα κανάλια της Porsche στο YouTube και το LinkedIn. Στη συνέχεια, θα είναι επίσης διαθέσιμη για παρακολούθηση on demand.
H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.
Δελτίο τύπου A.I. Motokinisi Ltd

Mazda MX-5: Ετοιμάζεται νέα γενιά, χειροκίνητη και ατμοσφαιρική με κινητήρα 2.5λτ.
Το Miata είναι ένα μοντέλο, μία κατηγορία μόνο του. Διθέσιο, ελαφρύ, πάντα συνοδευόμενο από χειροκίνητο κιβώτιο και με τον πιο fun to drive χαρακτήρα. Οι υπεύθυνοι της Mazda μόλις επιβεβαίωσαν πως η νέα γενιά του θρυλικού roadster είναι έτοιμη να έρθει, έχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία, ακόμα πιο έντονα.
Ο γενικός διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού Masashi Nakayama δήλωσε ότι πρόθεση είναι να γίνει το επόμενο MX-5 ακόμα πιο ελαφρύ. Ιδανικά, η Mazda θέλει να διατηρήσει το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά. Ενδεικτικά, η ελαφρύτερη έκδοση του σημερινού Miata ζυγίζει 990 κιλά, στην ειδική έκδοση 990S που κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.
Ο Nakayama λέει ότι το Miata θα παραμείνει ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος κάτω από τα 4μ. ενώ και πάλι θα πει όχι στο turbo. Ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας λέγεται πως θα είναι 2.500κ.εκ. με ιδανική αναλογία οικονομίας και ισχύς.

Επειδή η Mazda γνωρίζει καλά το κοινό του Miata, ο νέος κινητήρας βενζίνης θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, εάν η εταιρία έχει σκοπό να το προσφέρει στην Ευρώπη, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πιθανότατα και κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα ώστε να μπορεί να πάρει το πράσινο φως λόγω ρύπων.
Πότε θα κυκλοφορήσει το επόμενο MX-5; Πιθανότατα όχι σύντομα καθώς η τωρινή γενιά δέχθηκε πέρυσι ένα ακόμα facelift, οπότε πιθανότατα έχει ακόμα ένα με δύο χρόνια μπροστά της. Πάντως είναι αρκετά ευχάριστο να μαθαίνουμε πως υπάρχουν ακόμα εταιρίες που προσφέρουν αυτοκίνητα που υμνούν την οδήγηση και προσφέρουν κάτι το διαφορετικό.
