Η Toyota αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Land Cruiser, ένα μοντέλο που βασίζεται άμεσα στα παραδοσιακά του χαρακτηριστικά που έχουν κάνει το όνομα Land Cruiser συνώνυμο της δύναμης και της αξιοπιστίας για περισσότερα από 70 χρόνια. Το DNA του θρυλικού Land Cruiser έχει συνδυαστεί με νέες τεχνολογίες για να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα απόδοσης τόσο εκτός δρόμου όσο και για καθημερινή χρήση. Το αποτέλεσμα ενισχύει την παγκόσμια φήμη της Land Cruiser ως μέσο μεταφοράς που μπορείτε να εμπιστευτείτε για να σας μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό σας κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.
Η Toyota θα δέχεται παραγγελίες για το νέο Land Cruiser από το φθινόπωρο ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν κατά τους μήνες Μάϊο και Ιούνιο της ερχόμενης χρονιάς.

Το νέο Land Cruiser διατηρεί την κλασική, στιβαρή κατασκευή του και είναι κτισμένο στην πλατφόρμα GA-F της Toyota. Κάτι που διαδραματίζει βασικό ρόλο στη σημαντική βελτίωση των επιδόσεων εκτός δρόμου για το μοντέλο. Παράλληλα, η νέα γενιά αποκτά περαιτέρω ικανότητες εκτός δρόμου με μια νέα αποσυνδεόμενη μπροστινή αντιστρεπτική μπάρα. Η τεχνολογία – SDM (Stabiliser with Disconnection Mechanism) – είναι μια πρωτιά για την Toyota που δίδει τη δυνατότητα στον οδηγό να αλλάξει την κατάσταση της ράβδου αντιστροφής (stabiliser) χρησιμοποιώντας έναν διακόπτη στο ταμπλό. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει καλύτερη οδήγηση σε ανώμαλους δρόμους, μεγαλύτερη άνεση και ευκολότερο χειρισμό στο δρόμο. Οι αναβαθμίσεις στα συστήματα Multi-Terrain Monitor και Multi-Terrain Select παρέχουν περαιτέρω υποστήριξη κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Χρησιμοποιώντας κάμερα και οθόνη υψηλής ανάλυσης, το Multi-Terrain Monitor δίνει στον οδηγό μια καθαρή εικόνα της περιοχής ακριβώς γύρω και κάτω από το όχημα. Επίσης, το σύστημα Multi-Terrain Select προσαρμόζει αυτόματα την απόδοση του οχήματος ώστε να ταιριάζει στις απαιτήσεις διαφορετικών συνθηκών οδήγησης εκτός δρόμου.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αντανακλά την εστίαση της Toyota να διασφαλίσει ότι το μοντέλο έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να υποστηρίζει τον σύγχρονο τρόπο ζωής των ανθρώπων κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Κάτι που προωθεί τη μακροχρόνια φήμη του μοντέλου για αξιοπιστία και ανθεκτικότητα εντός και εκτός δρόμου.
Στην Ευρώπη, το νέο Land Cruiser θα παρουσιαστεί με κινητήρα turbodiesel 2,8 λίτρων που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ισχυρή ισορροπία απόδοσης καυσίμου και επιδόσεων. Παράγει 204 ίππους και συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο Direct Shift οκτώ σχέσεων, δίνοντάς του τη δύναμη να ρυμουλκεί φορτία έως και 3.500 κιλά. Στις αρχές του 2025, θα είναι διαθέσιμο ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα συνδυάζει τον ισχυρό και αποδοτικό κινητήρα ντίζελ με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt.
Το Land Cruiser γεννήθηκε πριν από 72 χρόνια, και συγκεκριμένα την 1η Αυγούστου του 1981 ως «Toyota BJ». Πολύ σύντομα απέδειξε τις εντυπωσιακές του ικανότητες αφού έγινε το πρώτο όχημα που ανέβηκε με επιτυχία στον έκτο σταθμό στις πλαγιές του όρους Fuji.
Από τότε, η αποστολή της Toyota για το Land Cruiser ήταν να παρέχει στο κοινό ένα αυτοκίνητο που θα τους μεταφέρει στον προορισμό τους με ασφάλεια, ακόμη και στις πιο δύσκολες οδηγικές συνθήκες. Οι διαφορετικές εμπειρίες των πελατών σε όλο τον κόσμο έχουν αποδειχθεί ανεκτίμητες για την Toyota ως προς την εξέλιξη των βασικών πλεονεκτημάτων του Land Cruiser για την αξιοπιστία, την ανθεκτικότητα και την ικανότητα τους σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές. Και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχει καταστεί σαν ένα από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Toyota. Περισσότερα από 11,3 εκατομμύρια Land Cruiser έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα σε περισσότερες από 170 χώρες.

Honda HR-V: Σύγχρονη αισθητική, νέες τεχνολογίες και υβριδική απόδοση
Στις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία των οικογενειακών SUV συγκαταλέγεται το ανανεωμένο Honda HR-V, e:HEV καθώς εξοπλίζεται με περισσότερη τεχνολογία, δίχως να θυσιάζει στο ελάχιστο το αποδοτικό υβριδικό του προφίλ και τον ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα του.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η ανανεωμένη έκδοση φέρει στιλιστικές λεπτομέρειες που δημιουργούν μια ακόμα πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα. Οι σημαντικότερες σχεδιαστικές πινελιές αφορούν τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την ανανεωμένη μάσκα με ένα γυαλιστερό μαύρο διακοσμητικό, όπως και τα φώτα με ανανεωμένα εσωτερικά στοιχεία. Στο πίσω μέρος μια ενιαία μπάρα LED γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα και αναδεικνύει το πλάτος του HR-V, χαρίζοντάς του ταυτόχρονα ένα πιο premium και hi-tech λουκ. Το Honda HR-V ξεχωρίζει με το επιβλητικό παρουσιαστικό του, με μήκος που φτάνει τα 4.355 χλστ. και ένα μεταξόνιο 2.610 χλστ. το οποίο συμβάλλει σε μια ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Την πρακτικότητα ενισχύουν τα «έξυπνα» καθίσματα Magic Seats, με τη χαρακτηριστική δυνατότητα να αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια ενιαία επιφάνεια με τον χώρο αποσκευών.

Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι υφασμάτινες ή ένας συνδυασμός υφάσματος και συνθετικού δέρματος, ενώ από τον βασικό εξοπλισμό ενσωματώνεται ψηφιακή οθόνη αφής 9” με ασύρματη σύνδεση σε Android Auto/Apple CarPlay. Παράλληλα, στις κορυφαίες εκδόσεις προσφέρεται δυνατότητα ασύρματης φόρτισης όπως και ηχοσύστημα με 10 ηχεία που υπόσχονται μια ξεχωριστή ηχητική εμπειρία. Η καμπίνα διαθέτει σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, χάρη στην οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με τις λιτές γραμμές και επιφάνειες του ταμπλό, ενώ τα άμεσα αναγνωρίσιμα χειριστήρια για τα συστήματα ήχου και εξαερισμού εξασφαλίζουν ασφαλή και διαισθητικό χειρισμό.
Μόλις από τη βασική έκδοση Elegance, το μοντέλο ενσωματώνει μια εκτενή δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης (Honda Sensing), με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως το Collision Mitigation Braking System (CMBS, ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος υποστηριζόμενο από την μπροστινή ευρυγώνια κάμερα που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς κατά τη νυχτερινή οδήγηση, σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Επιπλέον, διαθέτει Adaptive Cruise Control, Lane Keep Assist, όπως και τη νέα στο ανανεωμένο HR-V λειτουργία Traffic Jam Assist που παρακολουθεί το προπορευόμενο όχημα και εφαρμόζει αυτόνομα τα φρένα όταν χρειάζεται, και εκτελεί ελιγμούς για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης, συνδεδεμένα με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Με αυτή τη διάταξη, το HR-V αποδίδει συνολική ισχύ 131 PS και μέγιστη ροπή 253 Nm, επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 5,4 λτ./100 χλμ. (WLTP).
Η εξελιγμένη μονάδα ελέγχου του συστήματος (ECU) φροντίζει για την απρόσκοπτη εναλλαγή ανάμεσα στις 3 λειτουργίες (Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive), ανάλογα με την εκάστοτε συνθήκη, ενώ υπάρχουν και επίσης ισάριθμα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).
Το ανανεωμένο Honda HR-V e:HEV είναι διαθέσιμο στην αγορά σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance, Advance, Advance Style και Advance Style Plus), με τιμές που ξεκινούν από τα 32.500 ευρώ (έκδοση Elegance), ενώ συνοδεύεται από τρία χρόνια περιεκτική εγγύηση συν ακόμα τέσσερα χρόνια για κινητήρα και κιβώτιο (ή 100 χιλιάδες χιλιόμετρα). Επίσης η παλέτα των εγγυήσεων προσφέρει και 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία του υβριδικού συστήματος ανεξαρτήτως χιλιομέτρων που είναι και το μοναδικό στην κατηγορία του.
