Ειδήσεις

22 Mar, 2024 Ώρα 08:44

Παιδιά 10 ετών οδηγούν νόμιμα Ferrari, Lamborghini, GT-R και άλλα supercars, σε πίστα

Thumbnail

Εταιρία στη Μεγάλη Βρετανία δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά ηλικίας από 10 έως και 17 ετών, να οδηγούν πανίσχυρα supercars μέσα σε πίστα. Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε Ferrari 458 Italia, Lamborghini Gallardo LP570, Nissan GT-R και Porsche, για να τρέξουν εντός πίστας.

Close

Στη θέση του συνοδηγού υπάρχει επαγγελματίας οδηγός για παν ενδεχόμενο και φυσικά συμβουλές κατά την οδήγηση, όμως τιμόνι, πεντάλ και απόλυτο έλεγχο του οχήματος έχει αποκλειστικά ο ανήλικος οδηγός.

«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε αυτή την εμπειρία σε παιδιά που πιθανώς δεν φαντάζονταν ποτέ ότι θα μπορούσαν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους», λέει ο Dan Jones του TrackDays.co.uk. «Είναι σίγουρα ένα βήμα παραπάνω από την πρώτη οδηγική εμπειρία με το αυτοκίνητο των γονιών τους να μπουν πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari ή Lamborghini».

Close

Η Ferrari 458 Italia διαθέτει έναν V8 κινητήρα απόδοσης 570 ίππων, πετυχαίνοντας το 0-100 σε 3.4 δευτ. και τελική ταχύτητα 330χλμ./ώρα. Η δεύτερη επιλογή της Gallardo, έρχεται με V10 κινητήρα, παρόμοια ιπποδύναμη, 0-100 σε 3.9 δευτ. και τελική στα 323χλμ./ώρα. Το κόστος είναι 92 ευρώ για κάθε παιδί, και σύμφωνα με την εταιρία ήδη το project έχει γίνει πασίγνωστο με δεκάδες παιδιά να θέλουν να οδηγήσουν ενώ νέα supercars προτίθενται συνεχώς.  

Close
15 Jul, 2025 Ώρα 10:41

O Όμιλος BMW αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Thumbnail

Ο Όμιλος BMW Group μια επαναστατική φιλοσοφία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης,  εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα εποχή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και συστημάτων ηλεκτροκίνησης που βασίζονται στην έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Neue Klasse θα επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις. 

Close

 

 

Με τη νέα τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς (Gen6 για συντομία), το BMW Group πραγματοποιεί ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα. Οι βελτιώσεις που αφορούν το προϊόν περιλαμβάνουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, με ορισμένα μοντέλα να επιτυγχάνουν ακόμη και υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, η νέα μπαταρία υψηλής τάσης Gen6 αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία 800V. Η Gen6 θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος στην Neue Klasse και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όλης της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων του BMW Group. Η φιλοσοφία για τις μπαταρίες υψηλής τάσης Gen6 είναι ριζικά νέα και θα βρει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - μέχρι και στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η νέα, ακόμα πιο λεπτή σχεδίαση επιτρέπει την ενσωμάτωσή της σε μία ποικιλία μοντέλων, ανεξάρτητα από το ύψος του οχήματος. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί δομικό στοιχείο του αμαξώματος των μοντέλων Neue Klasse («pack-to-open-body»), ενώ οι νέες κυλινδρικές κυψέλες θα ενσωματωθούν απευθείας στην μπαταρία υψηλής τάσης («cell-to-pack»). Η νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW προσφέρει 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη πρισματική της Gen5. 

 

Close

 

Όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν αυτό το τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός συγκεντρώνονται στο BMW Energy Master. Η εν λόγω κεντρική μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη στη μπαταρία υψηλής τάσης και παρέχει τη διασύνδεση για την παροχή ρεύματος υψηλής και χαμηλής τάσης καθώς και για τα δεδομένα από τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, ελέγχει την παροχή ρεύματος για τον ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος και διασφαλίζει την ασφαλή και έξυπνη λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης. Το BMW Group έχει καταθέσει  μια σειρά νέων αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ασφαλειών.  

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έξυπνη ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Σε σύγκριση με το τετρακίνητο μοντέλο Gen5 xDrive, ένα μελλοντικό μοντέλο της Neue Klasse με τεχνολογία EESM και ASM μπορεί να είναι υπερήφανο για τις εξής βελτιώσεις: οι απώλειες ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%.