Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ παρέθεσε σήμερα στο μουσείο ιστορικής μοτοσικλέτας στην Λευκωσία, δημοσιογραφική διάσκεψη για την παρουσίαση της Εθνικής Ομάδας Μότοκρος αλλά και την βράβευση της με το ευρωπαϊκό σήμα ποιότητας εκπαίδευσης μοτοσικλετιστών.
Το παρών τους έδωσαν ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων κ.Γιάννης Καρούσος και ο σύμβουλος του προέδρου της Δημοκρατίας κ.Φοίβος Ζαχαριάδης.
Ο πρόεδρος της ΚΟΜ Άδωνης Χριστοφίδης τόνισε ότι η βράβευση της Ομοσπονδίας με το ευρωπαϊκό σήμα ποιότητας, δίνεται μόνο σε προγράμματα που πληρούν τα κριτήρια και φέτος το πήραν πέρα από την Κύπρο, η Ελλάδα, η Ιταλία και η Πoρτογαλία ενώ τόνισε ότι στόχος είναι η αναβάθμιση της εκπαίδευσης των μοτοσικλετιστών.
«Η διάκριση αυτή είναι σπουδαία επιτυχία και σίγουρα αξίζει η χώρα μας αυτό το σήμα ποιότητας. Οι μοτοσικλετιστές κινδυνεύουν περισσότερο στο δρόμο γιατί δύσκολα διακρίνονται ενώ δεν έχουν επιπλέον προστασία και στόχος όλων είναι οι μηδενικοί θάνατοι από τροχαίες συγκρούσεις» το σχόλιο του κ.Καρούσου που τόνισε ότι καμία απώλειας ζωής δεν μπορεί να γίνει δεκτή και το υπουργείο δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο κ.Καρούσος με αφορμή την διάκριση της Κ.Ο.Μ παρότρυνε τους οδηγούς να περάσουν από μαθήματα εκπαίδευσης ενώ τόνισε ότι είναι έτοιμο ένα σχέδιο επιδότησης για τα επόμενα 3 χρόνια με προτεραιότητα την αγορά γιλέκου αερόσακου.
Ο κ. Ζαχαριάδης τόνισε από την πλευρά του ότι είναι περήφανος γιατί όταν οι θεσμοί και οι διαδικασίες αξιοποιούνται μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά ενώ τόνισε ότι η Κ.Ο.Μ με την προσπάθεια της συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας οδήγησης και της ασφάλειας στο δρόμο.
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.