Πριν από 16 χρόνια, η Nissan παρουσίασε το μοντέλο παραγωγής GT-R R35 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2007. Σήμερα, στην πρώτη ημέρα της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει ένα ηλεκτρικό ακραίο concept το οποίο θα μπορούσε να είναι μία πρώτη ματιά στην ηλεκτρική εποχή του Nissan GT-R.

Γνωρίστε το Hyper Force, ένα ηλεκτρικό concept σύνολο με εξαιρετικά επιθετικό στυλ και ακραία ιπποδύναμη.
Για λόγους ακρίβειας, η Nissan δεν λέει ρητά ότι το αμιγώς ηλεκτρικό concept είναι μια προεπισκόπηση του R36, αλλά η σιλουέτα και τα τετραπλά στρογγυλά πίσω φώτα είναι αποκαλυπτικά σημάδια ότι το Hyper Force έχει το DNA του GT-R γραμμένο παντού. Για την ακρίβεια, τα λευκά και κόκκινα φωτιζόμενα μέρη στη πρόσοψη, μαρτυρούν ότι έχουμε να κάνουμε με μια φουτουριστική ερμηνεία της ναυαρχίδας του σπορ αυτοκινήτου της Nissan. Από μακριά, αυτά τα pixel μοιάζουν με ένα σκόπιμα θολωμένο λογότυπο του GT-R.

Το εντυπωσιακά διαμορφωμένο αμάξωμα διαθέτει ηλεκτρικούς αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά, ενώ το πίσω μέρος ξεχωρίζει μία γιγαντιαία αεροτομή. Οι πόρτες είναι τύπου butterfly, ενώ τεράστιος είναι και ο πίσω διαχύτης που κρατά το Hyper Force κολλημένο στο δρόμο.

Χρησιμοποιεί σφυρήλατες ζάντες από ανθρακονήματα, ενώ όσον αφορά το εσωτερικό, μοιάζει σαν θέση για PC gaming με ωραίο φωτισμό. Αγωνιστικό τιμόνι, υαλοκαθαριστήρας στη μέση του παρμπρίζ, αλλά και αγωνιστικά καθίσματα με εξαιρετική πλευρική στήριξη συνθέτουν την εικόνα.

Το Hyper Force διαφημίζεται ότι αποδίδει κολοσσιαία ισχύ 1.360 ίππων ενώ εξοπλίζεται και με το σύστημα e-4ORCE της εταιρείας, το οποίο μεταφράζεται σε τετρακίνηση. Άλλες προδιαγραφές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, εκτός από το ψηφιακό καντράν που φτάνει μέχρι τα 320χλμ./ώρα.

Το προηγούμενο R35 χρειάστηκε έξι χρόνια από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το αρχικό concept (το 2001) μέχρι την άφιξη του μοντέλου παραγωγής το 2007. Σε αυτή τη περίπτωση τί λέτε;

Ψηφίστηκε πρόταση νόμου για αγοραπωλησίες οχημάτων υπό ανάκληση -Τι προνοεί
Η Ολομέλεια της Βουλής ενέκρινε πρόταση νόμου της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών που ρυθμίζει τη διαδικασία μεταβίβασης και εγγραφής οχημάτων τα οποία τελούν υπό ανάκληση, προσφέροντας διέξοδο σε εμπόρους και αγοραστές.
Η πρόταση κατατέθηκε και εγκρίθηκε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Υπέρ της πρότασης ψήφισαν 24 βουλευτές, ενώ καταψήφισε η Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Ειρήνη Χαραλαμπίδου.
Σκοπός της πρότασης νόμου είναι η τροποποίηση του περί Έγκρισης Τύπου Οχημάτων Νόμου, ώστε, σε περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση βεβαίωσης ή δήλωσης για σκοπούς εγγραφής ή/και μεταβίβασης οχήματος – λόγω εκκρεμούσας ανάκλησης και μη ολοκλήρωσης των διορθωτικών μέτρων – να επιτρέπεται η προσκόμιση κοινής δήλωσης, υπογεγραμμένης από τον αγοραστή και τον πωλητή.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών, Μαρίνος Μουσιούττας, δήλωσε ότι ύστερα από πολυήμερες συζητήσεις στην Επιτροπή και με τα αρμόδια τμήματα αποφασίστηκε ότι τα οχήματα που τελούν υπό ανάκληση δεν μπορούν να μεταβιβαστούν ή να εγγραφούν εκτός αν ο αγοραστής και ο πωλητής δηλώσουν ότι γνωρίζουν την ύπαρξη ανάκλησης.
Όπως εξήγησε, σκοπός της πρότασης είναι η ομαλή λειτουργία της αγοράς και η δυνατότητα διεκπεραίωσης αγοραπωλησιών, παρά τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των ανακλήσεων, όπως αυτή που αφορά τους αερόσακους και εκκρεμεί σύμφωνα με σχετικό διάταγμα του Υπουργείου Μεταφορών.
Η Πρόεδρος της Βουλής και Πρόεδρος της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου, σχολίασε ότι για ακόμα μια φορά η Βουλή παρεμβαίνει αποφασιστικά για την επίλυση ενός προβλήματος και συνεχάρη την Επιτροπή Μεταφορών για την πρωτοβουλία της.
Πηγή: ΚΥΠΕ
