Ειδήσεις

18 Apr, 2019 Ώρα 22:24

Πατέρας και γιος ταξιδεύουν με μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα στη Νορβηγία

Thumbnail

Το 2018, ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης και ο 12χρονος γιος του Γιώργος, μοιράστηκαν για πρώτη φορά την σέλα μιας μοτοσυκλέτας Honda Africa Twin CRF 1000 και πραγματοποίησαν σε Ευρώπη και Αφρική το δίτροχο οδοιπορικό «2 Generations Ride – 2 Continents".

Close
Φέτος πατέρας και γιός, με όχημα μια μοτοσυκλέτα Honda Africa Twin CRF 1000 ADV Sport και κινητήρια δύναμη την περιπέτεια στο όνειρο, στο απρόβλεπτο, στην ίδια την ζωή, ξεκινούν την συναρπαστική ιστορία δρόμου “2 Generations Ride / Cape 2 Cape”.

_

Close

Συγκεκριμένα, ο Κωνσταντίνος και ο Γιώργος Μητσάκης –μαζί και πάλι στην ίδια σέλα– ξεκίνησαν σήμερα από το ελληνικό ακρωτήριο Ταίναρο, το (δεύτερο) νοτιότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης, με προορισμό το ακρωτήριο Nordkapp της Νορβηγίας, το βορειότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης, μία απόσταση 4.000 χλμ.

Με ενδιάμεση στάση στον Αρκτικό Κύκλο, επιδίωξή τους είναι να προσεγγίσουν τον βόρειο προορισμό τους την Πρωτομαγιά, ενώ οι αντικειμενικές δυσκολίες του ταξιδιού εστιάζονται στις χειμερινές καιρικές συνθήκες της παγωμένης Λαπωνίας.

Close

_

29 May, 2020 Ώρα 20:44

Το πλάνο της Nissan για τα επόμενα 4 χρόνια

Thumbnail

Το μελλοντικό τετραετές πλάνο παρουσίασε η Nissan Motor Co., Ltd. για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο,  περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Close

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες  και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος του 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Close

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς:

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Close

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας

Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες

Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)

Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν

Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη

Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα

Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN

Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 

2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής

Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού  της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη

Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και  εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN

Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών  C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων

Λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες

Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023,

Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα  δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων

Λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.