Έπειτα από τη Βρετανία, όπου η Peugeot θριάμβευσε στην έρευνα αξιοπιστίας, η J.D. Power and Associates πραγματοποίησε αντίστοιχη μελέτη στη Γερμανία, με τα αποτελέσματα να είναι άκρως ενδιαφέροντα.
Η έρευνα αφορούσε σε μοντέλα παραγωγής από τον Νοέμβριο του 2015 έως τον Ιανουάριο του 2018.
Συμμετείχαν 12.854 ιδιοκτήτες οχημάτων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας και αξιολογήθηκαν 177 τομείς, από τα ηλεκτρικά έως το σύστημα μετάδοσης, τον κινητήρα, τον κλιματισμό, την μπαταρία, τα καθίσματα, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τα παράθυρα, τη συνδεσιμότητα, τη συναρμογή των υλικών και πολλά ακόμη.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα αυτοκίνητα της Mitsubishi εμφανίζουν τα λιγότερα προβλήματα, με 85 περιπτώσεις ανά 100 οχήματα. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται για ακόμη μία φορά οι Skoda και Hyundai, με τη smart να κάνει τη μεγάλη έκπληξη και να πλασάρεται στην πεντάδα μαζί με την KIA.
Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι οι κορυφαίες γερμανικές μάρκες είναι στις τελευταίες θέσεις, εμφανίζοντας τα περισσότερα προβλήματα, μαζί με τις FIAT και MINI.
Όσον αφορά στα μοντέλα ανά κατηγορία, στα αυτοκίνητα πόλης πιο αξιόπιστο αναδείχθηκε το smart fortwo, στα μικρά το Skoda Fabia, στα μικρομεσαία το Skoda Rapid, στα compact SUV το Hyundai Tuscon, στα μεγάλα πολυτελή η Mercedes E-Class και στα μεσαία οικογενειακά το Opel Insignia.
Πηγή: Zougla.gr
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.