Στις 15 Απριλίου είχαμε γράψει ότι η αγαπημένη Ferrari του M. Schumacher είναι έτοιμη προς πώληση. Ένα μήνα μετά, το μονοθέσιο με τον V10 κινητήρα, με βάρος 600 κιλά και 825 ίππους, πουλήθηκε το Σάββατο, 24/5, μετά από δημοπρασία, σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αντί 15.929 εκατομμυρίων ευρώ.
Με αυτό το μονοθέσιο, την F2001, ο Michael Schumacher κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο εκείνης της χρονιάς. Θεωρείται ως ένα από τα ομορφότερα μονοθέσια της F1 που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Στις 29 Δεκεμβρίου του 2013 ο παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό, κάνοντας σκι στις Γαλλικές Άλπεις, και έκτοτε ακριβείς πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας του δεν είναι επαρκώς γνωστές. Κανένας δεν ξέρει ποια είναι η πραγματική του κατάσταση.
Η τιμή των 15,929 εκατομμυρίων ευρώ ξεπέρασε τα 11,572 εκατομμύρια ευρώ, που πλήρωσε ένας πλειοδότης για την Ferrari F2003 του Schumacher το 2022.
Είναι το τέταρτο πιο ακριβό αυτοκίνητο της F1 που πουλήθηκε ποτέ. Το παγκόσμιο ρεκόρ ανέρχεται στα 46,04 εκατομμύρια ευρώ, το οποίο σημειώθηκε φέτος για μια Mercedes W196 streamliner που οδηγούσαν οι θρύλοι της Φόρμουλα 1, Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και Στέρλινγκ Μος, τη δεκαετία του 1950. Το ασημένιο W196 R Stromlinienwagen ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, πέντε φορές πρωταθλητή της F1 της Αργεντινής το οδήγησε και κέρδισε το Grand Prix του Μπουένος Άιρες το 1955.

Ο Βρετανός Στέρλινγκ Μος οδήγησε το αυτοκίνητο στο Ιταλικό Grand Prix στη Μόντσα την ίδια χρονιά, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο με μέση ταχύτητα 217 χλμ./ώρα πριν αποσυρθεί. Το Ασημένιο Βέλος πουλήθηκε από τον οίκο RM Sotheby’s στο μουσείο της Mercedes στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, για λογαριασμό της Indianapolis Motor Speedway (IMS) και είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο grand prix που πουλήθηκε ποτέ. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε μια άλλη Mercedes W196 του 1954, η οποία πουλήθηκε για 23,34 εκατομμύρια ευρώ στο Goodwood το 2013.
Ο Schumacher που σήμερα είναι 56 ετών, οδήγησε την Ferrari F2001 στην πέμπτη και τελευταία νίκη του στο Γκραν Πρι του Μονακό. Ακολούθησε μια νίκη στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας. Ήταν η τελευταία νίκη εξασφάλισε στον Schumacher Σουμάχερ τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο της F1, αναφέρει το Reuters.
Ο Schumacher έχει κερδίσει 7 φορές τον παγκόσμιο τίτλο στην F1. Το 2006 αποχώρησε από την ενεργό δράση, ωστόσο επέστρεψε το 2010 για άλλες τρεις χρονιές (2010-2012). Τον Οκτώβριο του 2012 αποχώρησε οριστικά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ οι επιτυχημένες επιδόσεις του στο άθλημα, είχαν σαν αποτέλεσμα τα υψηλά οικονομικά συμβόλαια, γεγονός που τον συμπεριέλαβε στους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές όλων των εποχών.
Είναι ο κορυφαίος πιλότος στην ιστορία της F1. Το 2020, με αφορμή την συμπλήρωση 70 χρόνων από τον πρώτο αγώνα της Φόρμουλα 1 (1950) και μετά από ψηφοφορία με τη συμμετοχή του κόσμου στην επίσημη ιστοσελίδα της F1, αναδείχθηκε ως η προσωπικότητα με τη μεγαλύτερη επιρροή στο άθλημα σε ολόκληρη την ιστορία του σπορ.

Βράβευση Hyundai IONIQ 5 και SANTA FE AUTOTRADER DRIVERS’ CHOICE AWARDS 2025
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice 2025, με το IONIQ 5 ως Καλύτερο Αυτοκίνητο για Οδήγηση στην Πόλη και το SANTA FE ως το καλύτερο επταθέσιο της αγοράς.

Τα Drivers’ Choice Awards διαφέρουν από άλλα βραβεία αφού η επιλογή γίνεται απευθείας από τους οδηγούς! Αυτή τη χρονιά, 225.000 οδηγοί από το Ηνωμένο Βασίλειο έδωσαν την άποψη τους σε διαδικτυακή έρευνα, απονέμοντας τα βραβεία σε 20 από 25 συνολικά κατηγορίες. Η επιλογή τους έγινε μέσα από 16 κριτήρια, που περιλάμβαναν: επιδόσεις, αξιοπιστία, εμφάνιση και κόστος χρήσης. Αξιολόγησαν επίσης τη γενική ικανοποίηση που προσφέρουν τα αυτοκίνητα και δήλωσαν κατά πόσο θα σύστηναν το αυτοκίνητο τους σε άλλους οδηγούς.

Ο Διευθυντής Σύνταξης του Autotrader, Erin Baker, δήλωσε σχετικά: «Μια ομαλή, άνετη οδήγηση και η τέλεια ορατότητα αποτελούν δύο από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του IONIQ 5, που το κάνουν την ιδανική επιλογή για οδηγούς στην πόλη. Οι ιδιοκτήτες λάτρεψαν τον συνδυασμό σχεδιασμού και πρακτικότητας, με έναν από αυτούς να δηλώνει: “Είναι απόλαυση να το οδηγείς, διαθέτει όλη τη δύναμη που χρειάζεσαι, γρήγορη επιτάχυνση και άνεση, είναι ωραίο και συμπεριφέρεται εξαιρετικά όταν κυκλοφορώ στην πόλη”».

«Οι απόψεις για το Santa Fe ήταν εξίσου κολακευτικές. Άνετο, πρακτικό και στυλάτο, οι ιδιοκτήτες εκτίμησαν την ποιότητα μέσα κι έξω, με κάποιον να δηλώνει: “Πέρασαν από τα χέρια μου πολλά SUV τα τελευταία χρόνια, αλλά το Santa Fe φαίνεται να διαθέτει όλα όσα χρειάζομαι και μάλιστα με ελάχιστο κόστος”. Συγχαρητήρια στη Hyundai για την αναγνώριση της οποίας έτυχαν τα μοντέλα της».
