Το ηλεκτρικό μέλλον της ΜΙΝΙ και η πλούσια αγωνιστική παράδοση της John Cooper Works συνδυάζεται απόλυτα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E. Πιο συγκεκριμένα, το MINI Electric Pacesetter, εμπνευσμένο από την JCW, είναι το νέο Αυτοκίνητο Ασφαλείας (Safety Car) για τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB, FIA Formula E. Το αυτοκίνητο βασίζεται στο νέο MINI Cooper SE και γεννήθηκε μέσα από μία πρωτοφανή συνεργασία των τμημάτων MINI Design, BMW Motorsport, FIA και Formula E. Το εξωτερικό του MINI Electric Pacesetter είναι ειδικά κατασκευασμένο για τις απαιτήσεις της αγωνιστικής πίστας και ενσαρκώνει την πιο δυναμική έκδοση, μέχρι στιγμής, του αμιγώς ηλεκτρικού MINI.
Το εσωτερικό είναι λιτό και περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Μόνο τα εμπρός καθίσματα παραμένουν. Στο χώρο του οδηγού υπάρχει πιστοποιημένο κάθισμα με ζώνη ασφαλείας έξι σημείων, εγκεκριμένη για χρήση σε αγωνιστικές συνθήκες και στο δρόμο, carbon τιμόνι με μινιμαλιστικό αποσβεστήρα κραδασμών και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων. Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό του εσωτερικού είναι το roll cage που μεγιστοποιεί την ασφάλεια. Το υπόλοιπο μινιμαλιστικό εσωτερικό είναι επίσης βαμμένο στο τυπικό αγωνιστικό λευκό (για λειτουργικούς λόγους).
Το βάρος μειώθηκε κατά 130 kg από το στάνταρ MINI Cooper SE ενώ το σύστημα κίνησης αποδίδει ισχύ 135 kW και ροπή 280 Nm, με αποτέλεσμα το MINI Electric Pacesetter να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. Ακόμα πιο σημαντική για ένα Safety Car, όμως, είναι η εν κινήσει επιτάχυνση. Εδώ, το MINI Electric Pacesetter αποκαλύπτει όλα τα ταλέντα του υψηλόροπου συστήματος κίνησης με κιβώτιο μιας σχέσης, που προσφέρει επιτάχυνση 80-120 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα (στάνταρ μοντέλο: 4,6 δευτερόλεπτα).
Το MINI Electric Pacesetter θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στη Ρώμη στις 10 Απριλίου, 2021 στο δεύτερο event (Race 3) της σεζόν 2021 της Formula E. Στο τιμόνι θα βρίσκεται ο Bruno Correia, ο επίσημος οδηγός του Αυτοκινήτου Ασφαλείας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula E.

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)
Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.
Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.
Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.
Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.
Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.
Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;
