Ειδήσεις

07 Oct, 2019 Ώρα 14:33

Ψήνεται σχέδιο για απόσυρση και επιχορήγηση νέου αυτοκινήτου;

Thumbnail

Τα ρυπογόνα και παλαιά αυτοκίνητα φαίνεται πως θέλει να εξαλείψει το κυπριακό κράτος  γι’ αυτό και στα σκαριά βρίσκονται νομοσχέδια για το εν λόγω ζήτημα  που αφορούν τόσο σε αγορά καινούριου λιγότερου ρυπογόνου αυτοκινήτου από τους πολίτες όσο και ηλεκτροκίνητων αμαξιών.

Close

Για το λόγο αυτό ετοιμάζεται το σχέδιο απόσυρσης παλαιών οχημάτων με στόχο την απαλλαγή από τους δρόμους από τα παλαιά και ρυπογόνα οχήματα και την αντικατάσταση τους είτε με καινούργια συμβατικά φιλικότερα προς το περιβάλλον είτε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Το σχέδιο που προωθείται από το Υπουργείο Μεταφορών για απόσυρση των παλαιών οχημάτων περιλαμβάνει δύο σκέλη:

Close
  • Από τη μια θα δοθούν οικονομικά κίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων  αλλά και επιχορήγηση δημιουργίας σταθμών φόρτισης τους σε δημόσιους χώρους
  • και από την άλλη θα δοθούν οικονομικά και πάλι κίνητρα για απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και αγοράς καινούριων και λιγότερων ρυπογόνων.

Το όλο ζήτημα των οικονομικών κινήτρων φαίνεται πως θα έχει κοινά στοιχεία με το σχέδιο που εκπονήθηκε και εφαρμόστηκε το 2010 και αφορούσε και πάλι στην απόσυρση και αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων.

Για να συμμετάσχει στο σχέδιο ένας πολίτης θα πρέπει να αποσύρει το παλαιό όχημα του και να αγοράσει καινούριο το οποίο και θα είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Κάτι που θα αποδεικνύεται μέσω της μέτρησης των εκπομπών ρύπου.

Close

Μέχρι στιγμής σύμφωνα με πληροφορίες της Brief δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί το εν λόγω σχέδιο οπότε και δεν υπάρχει ένας «χάρτης» σχετικά με το πόσο παλαιά πρέπει να είναι τα οχήματα προκειμένου να ενταχθούν στο σχέδιο που θα εκπονηθεί, όπως επίσης και το ποσοστό των ρύπων που θα πρέπει να εκπέμπουν.  Σίγουρα, όμως, εντός του επόμενου μήνα θα ολοκληρωθεί το σχέδιο από τους αρμόδιους φορείς ενώ αναμένεται να καθοριστούν και τα ποσά που θα δοθούν για την αγορά των καινούριων οχημάτων (για όσους δώσουν για απόσυρση τα παλαιά αυτοκίνητα) μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών με το οποίο οι αρμόδιοι βρίσκονται σε επικοινωνία αυτήν την περίοδο.

Σε επικοινωνία που είχαμε με την Υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Βασιλική Αναστασιάδου, μας αναφέρθηκε ότι το σχέδιο της απόσυρσης και της αντικατάστασης οχημάτων ετοιμάστηκε από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών και κατόπιν στάλθηκε στο Υπουργείο Οικονομικών για περαιτέρω μελέτη ούτως ώστε να αποφασιστούν και να εγκριθούν τα ποσά που θα δοθούν και οι οικονομικές παράμετροι.  Σε επόμενη φάση- σύμφωνα με την Υπουργό-  το σχέδιο θα πάει στο Υπουργικό για έγκριση. 

Αναφορικά με τα ηλεκτροκίνητα αμάξια και την επιχορήγηση τους, η Υπουργός μας τόνισε ότι ως Υπουργείο θα τοποθετήσουν δέκα σταθμούς φόρτισης για να εξυπηρετήσουν περαιτέρω αυτούς που θα αποφασίσουν να αντικαταστήσουν το αμάξι τους με ηλεκτροκίνητο.

Το όλο σχέδιο σύμφωνα με την ίδια αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

 

Πηγή: Brief.com.cy

04 Dec, 2025 Ώρα 09:30

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)

Thumbnail

Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.

Close

Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.

Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.

Close

 

 

Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

 

Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.

Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.

 

 

Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;