Το εργοστάσιο της Porsche συνεχίσει να μας εκπλήσσει τόσο με την τεχνολογία που εφαρμόζει στα μοντέλα της όσο και με τις επιδόσεις τους. Αυτή τη φορά σειρά έχει η πλήρως ηλεκτρική Porsche Taycan. Πριν την επίσημη παρουσίασή της η Taycan κατάφερε να πετύχει ρεκόρ γύρου για τα τετράθυρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη φημισμένη και καθόλα απαιτητική πίστα του Nurburgring.
Με αυτό τον τρόπο, η Porsche, μας επιβεβαιώνει ότι τα αυτοκίνητα της δεν γίνονται μόνο πιο «καθαρά» αλλά και ταχύτερα με την βοήθεια της ηλεκτροκίνησης. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πριν από μερικές ημέρες ήταν η Cayenne Turbo S E-Hybrid, η οποία πέτυχε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ γύρου στην υπό κατασκευή πίστα Gotland Ring, στην Σουηδία. Τώρα η Taycan καταγράφει ένα νέο ρεκόρ για τα τετράθυρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Nürburgring, με χρόνο 7 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος αυτός είναι μόνο τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργός από αυτόν της Panamera Turbo, η οποία έκανε έναν γύρο στην «Πράσινη Κόλαση» με χρόνο 7:38 τον Ιούνιο του 2016.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο οδηγούσε ο επίσημος δοκιμαστής της Porsche Lars Kern, ο οποίος κινήθηκε στη διαδρομή των 20,6 χλμ της πίστας. Όπως θυμάστε, η εταιρεία κατέχει επίσης το ρεκόρ στο Nürburgring με την 919 Hybrid Evo, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ειδικά τροποποιημένο για την πίστα αυτή. Πριν από ένα χρόνο, ο οδηγός της Porsche, Timo Bernhard, πέτυχε χρόνο σε 5 λεπτά και 19,55 δευτερόλεπτα.
Η Taycan, που πέτυχε το ρεκόρ ήταν μία παραλλαγή του αυτοκινήτου που θα δούμε στην παραγωγή με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (ένα για κάθε άξονα) με συνολική απόδοση 600 ίππων. Εξοπλισμένο με σύστημα τετρακίνησης και σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς, το EV είχε τροχούς 21 ιντσών. Κοινό με το όχημα παραγωγής είναι το «Porsche 4D-Chassis Control», το οποίο θα αναλύει και να συγχρονίζει σε πραγματικό χρόνο όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του sedan (ενεργητική ανάρτηση αέρα, ηλεκτρομηχανική ρύθμιση στις αντιστρεπτικές ράβδους) τα οποία θα λειτουργούν από κοινού για την επίτευξη την καλύτερης δυνατής οδικής συμπεριφοράς.
Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της Taycan θα γίνει στη Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη την ερχόμενη βδομάδα.
Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση
Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».
Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.
Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.
“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.