Ειδήσεις

19 May, 2023 Ώρα 08:32

Rimac Nevera: 23 ρεκόρ σε μια ημέρα! (βίντεο)

Thumbnail

23 ρεκόρ σε μια ημέρα πέτυχε το Rimac Nevera, με το ηλεκτρικό hypercar, φορώντας τα Michelin Cup 2 R ελαστικά, να κάνει μια σειρά από ρεκόρ, όπως στα 0-60 μίλια/ώρα, στα 0-100 χλμ/ώρα αλλά και στα 0-400-0 χλμ/ώρα, όπου χρειάστηκε 29,94 δευτερόλεπτα, όταν το Koenigsegg Regera χρειάστηκε 31,49 δευτερόλεπτα.

Close

 

 

Τα ρεκόρ πιστοποιήθηκαν από τους εκπροσώπους της RaceLogic και της Dewesoft και αναλυτικά τα ρεκόρ που σημείωσε το Nevera είναι:

 

Close

 

Να θυμίσω πως το κροατικό hypercar ζυγίζει 2.150 κιλά και διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που αποδίδουν 1.914 άλογα με 2.360 Nm ροπής.

 

09 Jun, 2023 Ώρα 08:04

Porsche Mission X Concept. Ο προπομπός του νέου hypercar της εταιρίας

Thumbnail

Η Porsche θέλοντας να γιορτάσει τα 75α γενέθλια της, παρουσίασε το Mission X Concept, ένα νέο πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει το επόμενο hypercar της, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και το οποίο υπόσχεται πως θα γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring.

Close

 

 

Σύμφωνα με την Porsche, το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική 900 volt και θα έχει αναλογία 1 ίππου ανά 1 κιλό βάρους. Επίσης θα παράγει πολύ μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση από την 911 GT3 RS και θα φορτίζει περίπου δύο φορές πιο γρήγορα από την Taycan Turbo S.

 

Close

 

Ο σχεδιασμός του Mission X Concept αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά της εταιρίας στο Le Mans. Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω, με την “γυάλινη φούσκα” να καλύπτει τον χώρο των επιβατών που προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

 

 

Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα από CFRP, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων ψηφιακός πίνακας οργάνων, αγωνιστικής σχεδίασης τιμόνι, με τον συνοδηγό να έχει μπροστά του μια βάση για την τοποθέτηση αναλογικών ή ψηφιακών χρονομέτρων.

 

 

Το πακέτο των μπαταριών είναι τοποθετημένο πίσω από το καθίσματα, σε μια λεγόμενη διάταξη “e-core” που προορίζεται να δημιουργήσει το ίδιο είδος δυναμικής συμπεριφοράς ενός κεντρομήχανου αυτοκινήτου.

 

 

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρων, ύψος 1,2 μέτρων, μεταξόνιο 2,73 μέτρων και φορά ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με τις τελευταίες να έχουν διαφανείς αερολεπίδες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες σαν τουρμπίνες για καλύτερη ψύξη των φρένων.