Η MAN Truck & Bus κέρδισε συνολικά τέσσερις κατηγορίες στα φετινά Βραβεία ETM. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Future Congress Commercial Vehicles στο Βερολίνο. Περίπου 6.000 αναγνώστες των εκδόσεων για επαγγελματικά οχήματα της ETM-Verlag: trans aktuell, lastauto omnibus και FERNFAHRER ψήφισαν για τα καλύτερα επαγγελματικά οχήματα και τις καλύτερες μάρκες στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων. Ολόκληρη η έρευνα συνοδεύτηκε από τη γερμανική εταιρεία δοκιμών DEKRA. Στη δημοσκόπηση των αναγνωστών για τα βραβεία «Best Truck», «Best Van» και «Best Bus», περισσότερες από 216 σειρές επαγγελματικών οχημάτων από 16 κατηγορίες - από φορτηγά μέχρι βαρέα φορτηγά ή πούλμαν - ήταν προς εκλογή. Η MAN Truck & Bus απέσπασε συνολικά τέσσερα βραβεία στην τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Συνεδρίου για Επαγγελματικά Οχήματα στο Βερολίνο.
Νικητής στην κατηγορία υπεραστικών λεωφορείων ήταν το MAN Lion's Intercity LE, το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι. Χάρη στην αρχιτεκτονική του, το νέο MAN Lion's Intercity LE είναι ευέλικτο και εντυπωσιάζει με το ελάχιστο «Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας». Έξι λεωφορεία μπορούν να διαμορφωθούν από ένα βασικό μοντέλο, τα οποία είναι τέλεια προσαρμοσμένα στην κίνηση της πόλης ή στην υπεραστική χρήση με τεχνολογία αιχμής και ευέλικτο εξοπλισμό. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με κινητήρα D15, γνωστό από το προηγούμενο μοντέλο MAN Lion's Intercity, μπορεί να διαμορφωθεί σε τρία επίπεδα ισχύος από 280 έως 360 ίππους με δύο επιλέξιμα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Με την κυκλοφορία της έκδοσης προσανατολισμένη στην πόλη, το σύστημα MAN EfficientHybrid θα είναι επίσης διαθέσιμο για όλα τα MAN Lion's Intercity LE.
Το MAN Lion's Coach κέρδισε στην κατηγορία Λεωφορείων Υψηλού Πατώματος για τέταρτη φορά. Με τη διαχρονική σχεδιαστική γλώσσα και τις ισορροπημένες αναλογίες, φέρνει αυτοπεποίθηση και παρουσία στο δρόμο.
Το MAN eTGE κέρδισε επίσης στην κατηγορία ηλεκτρικών μεταφορέων για τέταρτη συνεχόμενη φορά. Η πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση του MAN Transporter είναι ήδη διαθέσιμη για αγορά από το 2018 και διατίθεται επίσης με αμάξωμα κουτιού καθώς και με ανατρεπόμενο χώρο μεταφορών υλικών τριών κατευθύνσεων καθώς και estate.

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)
Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.
Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.
Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.
Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.
Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.
Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;
