Το SEAT Arona είναι και φέτος ο νικητής της κατηγορίας «Small SUV της χρονιάς» από την κριτική επιτροπή του έγκυρου βρετανικού περιοδικού What Car?. Το Arona, που κέρδισε το ίδιο βραβείο το 2018, με τον κινητήρα 1.0 TSI 95 ίππων και με την τεχνολογία SE Technology, επαινέθηκε από την ομάδα εμπειρογνωμόνων για την πρακτικότητα των εσωτερικών του χώρων, την τιμολόγηση, την ομαλή οδήγηση και το διασκεδαστικό χειρισμό του.

Σχολιάζοντας την απόφαση αυτή ο Steve Huntingford, Αρχισυντάκτης του περιοδικού What Car? δήλωσε: «Μπορεί να είναι ένα μικρό SUV, αλλά το Arona έχει πολλές ικανότητες. Δεν είναι μόνο πιο πρακτικό από τους περισσότερους αντιπάλους του, αλλά και πιο φθηνό, ενώ νοιώθεις πως ‘μεγαλώνει’ όταν το οδηγείς, με εξελιγμένη οδήγηση και καθαρό χειρισμό».

Το Arona ήταν το αυτοκίνητο που ξεκίνησε το καινοτόμο easymove από τη Seat. Πρόκειται για μια απλοποιημένη διαδικασία online αγοράς του μοντέλου που τώρα το Ισπανικό εργοστάσιο υιοθετεί σε όλη τη γκάμα της Seat. Η τεχνολογία «SE Technology», την οποία επαίνεσε το What Car?, παρέχει στους πελάτες μια πληθώρα συνδέσεων, συμπεριλαμβανομένων των πίσω αισθητήρων στάθμευσης, το Connectivity Pack Plus της SEAT το οποίο παρέχει έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με σύστημα Media System Plus, αισθητήρα εγγύτητας και σύστημα Sat Nav με 3D χαρτογράφηση και αναγνώριση φωνής, ασύρματο φορτιστή, δύο θύρες USB και AUX και δύο υποδοχές κάρτας SD.Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού προσφέρεται και με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED DRL, αναπαραγωγή πλήρους τηλεφώνου smartphone, χώρο αποσκευών δυο επιπέδων, κλιματισμό πίσω καθισμάτων με πτυσσόμενα καθίσματα 40/60, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, σύστημα πέδησης πολλαπλών συγκρούσεων και άλλα.
Το Arona διατίθεται στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars με τον βενζινοκινητήρα 1.0 TSI 95 και 115 ίππων και τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 λίτρων TDi 95 ίππων, με χειροκίνητα ή DSG αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Το Golf GTI Edition 50 έγινε το γρηγορότερο VW όλων των εποχών στο Nurburgring (βίντεο)
Αφού η Xiaomi έσπασε το ρεκόρ για το ταχύτερο EV παραγωγής στο Nürburgring, η Volkswagen έχει το δικό της λόγο για να γιορτάσει και εκείνη μια πρόσφατη κορυφαία επίδοση στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, πρόκειται περισσότερο για ένα προσωπικό ρεκόρ παρά για ένα ρεκόρ κατηγορίας.
Πιο συγκεκριμένα, το ακυκλοφόρητο ακόμα, Golf GTI Edition 50, στέφθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο VW που έκανε το γύρο της απαιτητικής γερμανικής πίστας.
Το επερχόμενο προσθιοκίνητο hot hatch ολοκλήρωσε τη διαδρομή σε 7 λεπτά και 46,13 δευτερόλεπτα, γεγονός που το καθιστά πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από το Golf R 20 Years Edition. Ήταν επίσης πάνω από τρία δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport S της προηγούμενης γενιάς.
Παρόλο που το GTI Edition 50 είναι πλέον το ταχύτερο μεταξύ των Volkswagen, εξακολουθεί να υπολείπεται του Honda Civic Type R κατά 1,25 δευτερόλεπτα. Στα πρόθυρα της εξόδου από την Ευρώπη λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, το ιαπωνικό hot hatch παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στο Nordschleife (7 λεπτά και 44,88 δευτερόλεπτα).
Πάντως η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στις 20 Ιουνίου. Εν τω μεταξύ, είναι γνωστό ότι ο χρόνος γύρου σημειώθηκε από ένα όχημα δοκιμών σχεδόν παραγωγής που ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες, ειδικά ελαστικά Bridgestone Potenza Race semi-slick και κάποιες απροσδιόριστες επεμβάσεις στο πλαίσιο.
Δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία για τυχόν αναβαθμίσεις ισχύος. Ενδεικτικά, το στάνταρ Golf GTI αποδίδει 265 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων. Αυτός ο ίδιος τετρακύλινδρος, με την κωδική ονομασία «EA888 LK3 evo4», είναι ρυθμισμένος στους 300 ίππους στο GTI Clubsport. Το υλικό επί του οχήματος επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δοκιμής χρησιμοποιούσε αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι το GTI έχασε το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με την κυκλοφορία του Mk8.5 πέρυσι. Το Golf R έχει επίσης μετατραπεί σε DSG-only, αν και οι μικρότερες εκδόσεις του compact hatch εξακολουθούν να προσφέρουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην Ευρώπη.
Το μόνο VW που θα μπορούσε να προκαλέσει τον κορυφαίο χρόνο γύρου του GTI Edition 50 είναι το Golf R Clubsport, εφόσον υλοποιηθεί. Ανεξάρτητα από αυτό, το ID.R θα παραμείνει το γρηγορότερο Volkswagen συνολικά που έχει κάνει γύρο στο Nürburgring. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο δρόμου που θα πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μόνο για την πίστα, που είναι μόλις 6 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα.
