Ειδήσεις

10 Sep, 2020 Ώρα 12:02

«Sheer Driving Pleasure», η ιστορία του σλόγκαν της BMW

Thumbnail

Για πάνω από μισό αιώνα, αυτή η πρόταση είναι συνώνυμη με την εμπειρία οδήγησης ενός BMW. Αλλά πώς δημιουργήθηκε το εμβληματικό αυτό σύνθημα και γιατί είναι πιο σχετικό σήμερα από ποτέ; Οι απαντήσεις αποκαλύπτονται σε αυτό το σύντομο ταξίδι στην ιστορία της BMW.Τρεις λέξεις με αρμονική αναγραφή: ένα ισχυρό σύνθημα μπορεί να είναι τόσο απλό. Από το 1965, ο γερμανικός ισχυρισμός «Freude am Fahren» (απόλυτη απόλαυση οδήγησης) χρησιμοποιείται για διαφημίσεις και σε καμπάνιες στα κοινωνικά μέσα. «Το σλόγκαν δίνει ένα θετικό συναίσθημα. Με την ευχαρίστηση να βρίσκεται στον πυρήνα της μάρκας BMW, κάνουμε ακριβώς αυτό που ισχυριζόμαστε», δηλώνει ο Joachim Blickhäuser, επικεφαλής εταιρικής ταυτότητας και ταυτότητας μάρκας στο BMW Group.

Close

Η πρώτη χρήση της «απόλαυσης» εμφανίζεται στα μέσα της δεκαετίας του 1930. Το σήμα της εταιρείας χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά ως σύμβολο αναγνώρισης και διαφοροποίησης το 1917 – πολλά χρόνια πριν ο κατασκευαστής κινητήρων αεροσκαφών BMW παρουσιάζει τα πρώτα οχήματά του στην αγορά.

 

Close

 

Η λέξη «Freude», που σημαίνει «χαρά», «διασκέδαση» ή «απόλαυση», εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε διαφημίσεις BMW στα μέσα της δεκαετίας του 1930. Η BMW υιοθέτησε μια λιγότερο συναισθηματική προσέγγιση μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το 1964, μια διαφήμιση της BMW 1800 τελείωνε με τη φράση: «... aus Freude am Fahren.» (... για απόλυτη οδηγική απόλαυση) και έτσι γεννήθηκε το γνωστό σλόγκαν που υιοθετήθηκε από την BMW το 1965 ως επίσημο σλόγκαν της.

Close

Πριν από αυτό, είχαν χρησιμοποιηθεί πολλές ελεύθερα μεταφρασμένες παραλλαγές του σλόγκαν. Η μόνη εξαίρεση ήταν οι ΗΠΑ, και πιο πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η BMW διαφημίζει τα αυτοκίνητά της ως «The Ultimate Driving Machine».

Όμως η ιστορία του σλόγκαν της BMW δεν τελειώνει εδώ. Η χρήση των σλόγκαν στο μάρκετινγκ αλλάζει  καθώς εξελίσσονται οι αντιλήψεις και οι ευαισθησίες των καταναλωτών. «Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ψηφιακές μορφές που έχουμε σήμερα, οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν γρήγορα τι θέλουμε να τους κοινοποιήσουμε», λέει ο Blickhäuser (Επικεφαλής εταιρικής ταυτότητας και ταυτότητας μάρκας στο BMW Group). «Έχουμε μια πιο ευέλικτη πολιτική επικοινωνίας τώρα.. «Το Sheer Driving Pleasure περιγράφει την ουσία της μάρκας, η οποία είναι πολύ στιβαρή, ανθεκτική και προσανατολισμένη στο μέλλον. Η ευχαρίστηση ενός ατόμου από το αυτοκίνητό του δεν έχει καμία σχέση με την τεχνολογία οδήγησης. Νομίζω λοιπόν ότι θα παραμείνει εξίσου σχετικό στο μέλλον όπως είναι τώρα».  

12 Sep, 2025 Ώρα 13:46

Νέο πακέτο “Aero performance ” για το GR Yaris – Πιο σκληροπυρηνικό και ετοιμοπόλεμο από ποτέ με Rally στοιχεία

Thumbnail

Τον Απρίλιο, η Toyota παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του GR Yaris στην Ιαπωνία, μαζί με την ανακοίνωση του επερχόμενου πακέτου “Aero Performance”. Το τελευταίο θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά από την 1η Οκτωβρίου, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει την τοπική τιμολόγησή του (αργότερα θα έρθει και σε άλλες αγορές).

Close

 

Close

 

Το πακέτο Aero Performance περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμένα για τη βελτίωση της ψύξης και της αεροδυναμικής. Αυτά αναπτύχθηκαν από την Toyota Gazoo Racing και τους επαγγελματίες οδηγούς της κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Super Taikyu Series και στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Ράλι.

Close

Αρχικά είναι το αεριζόμενο καπό το οποίο αντικατοπτρίζει το σχήμα του καπό από ανθρακονήματα του σκληροτράχηλου GRMN Yaris, αλλά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το συγκεκριμένο βελτιώνει την ψύξη αποβάλλοντας τη θερμότητα του χώρου του κινητήρα. Μάλιστα συνδυάζεται με ένα splitter που μειώνει την ανύψωση του μπροστινού μέρους και αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά.

 

 

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα επίπεδο προστατευτικό κάλυμμα για το ρεζερβουάρ καυσίμου που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και επιπλέον αγωγούς στο πίσω μέρος για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων στον προφυλακτήρα. Ωστόσο, η πιο προφανής προσθήκη είναι η μεγάλη, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή που βοηθά στη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες και σε απότομο φρενάρισμα.

 

 

Το GR Yaris είναι ένας πύραυλος τσέπης που τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1,6 λίτρων που αποδίδει 303 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου χειροκίνητου και ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που στέλνει ισχύ και στις τέσσερις στροφές μέσω του συστήματος GR-Four AWD που προέρχεται από ράλι. Μάλιστα, η έκδοση RZ “High Performance” διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Οι πωλήσεις του GR Yaris με το πακέτο Aero Performance θα ξεκινήσουν την 1η Οκτωβρίου στην ιαπωνική αγορά και θα κοστίζει περίπου 3.200 ευρώ. Εκτός από την Ιαπωνία, το πακέτο Aero Performance αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές όπως η Ευρώπη, για όσους θέλουν να ανεβάσουν το GR Yaris τους, ένα ακόμα επίπεδο.