Ειδήσεις

10 Sep, 2020 Ώρα 12:02

«Sheer Driving Pleasure», η ιστορία του σλόγκαν της BMW

Thumbnail

Για πάνω από μισό αιώνα, αυτή η πρόταση είναι συνώνυμη με την εμπειρία οδήγησης ενός BMW. Αλλά πώς δημιουργήθηκε το εμβληματικό αυτό σύνθημα και γιατί είναι πιο σχετικό σήμερα από ποτέ; Οι απαντήσεις αποκαλύπτονται σε αυτό το σύντομο ταξίδι στην ιστορία της BMW.Τρεις λέξεις με αρμονική αναγραφή: ένα ισχυρό σύνθημα μπορεί να είναι τόσο απλό. Από το 1965, ο γερμανικός ισχυρισμός «Freude am Fahren» (απόλυτη απόλαυση οδήγησης) χρησιμοποιείται για διαφημίσεις και σε καμπάνιες στα κοινωνικά μέσα. «Το σλόγκαν δίνει ένα θετικό συναίσθημα. Με την ευχαρίστηση να βρίσκεται στον πυρήνα της μάρκας BMW, κάνουμε ακριβώς αυτό που ισχυριζόμαστε», δηλώνει ο Joachim Blickhäuser, επικεφαλής εταιρικής ταυτότητας και ταυτότητας μάρκας στο BMW Group.

Close

Η πρώτη χρήση της «απόλαυσης» εμφανίζεται στα μέσα της δεκαετίας του 1930. Το σήμα της εταιρείας χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά ως σύμβολο αναγνώρισης και διαφοροποίησης το 1917 – πολλά χρόνια πριν ο κατασκευαστής κινητήρων αεροσκαφών BMW παρουσιάζει τα πρώτα οχήματά του στην αγορά.

 

Close

 

Η λέξη «Freude», που σημαίνει «χαρά», «διασκέδαση» ή «απόλαυση», εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε διαφημίσεις BMW στα μέσα της δεκαετίας του 1930. Η BMW υιοθέτησε μια λιγότερο συναισθηματική προσέγγιση μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το 1964, μια διαφήμιση της BMW 1800 τελείωνε με τη φράση: «... aus Freude am Fahren.» (... για απόλυτη οδηγική απόλαυση) και έτσι γεννήθηκε το γνωστό σλόγκαν που υιοθετήθηκε από την BMW το 1965 ως επίσημο σλόγκαν της.

Close

Πριν από αυτό, είχαν χρησιμοποιηθεί πολλές ελεύθερα μεταφρασμένες παραλλαγές του σλόγκαν. Η μόνη εξαίρεση ήταν οι ΗΠΑ, και πιο πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η BMW διαφημίζει τα αυτοκίνητά της ως «The Ultimate Driving Machine».

Όμως η ιστορία του σλόγκαν της BMW δεν τελειώνει εδώ. Η χρήση των σλόγκαν στο μάρκετινγκ αλλάζει  καθώς εξελίσσονται οι αντιλήψεις και οι ευαισθησίες των καταναλωτών. «Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις ψηφιακές μορφές που έχουμε σήμερα, οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν γρήγορα τι θέλουμε να τους κοινοποιήσουμε», λέει ο Blickhäuser (Επικεφαλής εταιρικής ταυτότητας και ταυτότητας μάρκας στο BMW Group). «Έχουμε μια πιο ευέλικτη πολιτική επικοινωνίας τώρα.. «Το Sheer Driving Pleasure περιγράφει την ουσία της μάρκας, η οποία είναι πολύ στιβαρή, ανθεκτική και προσανατολισμένη στο μέλλον. Η ευχαρίστηση ενός ατόμου από το αυτοκίνητό του δεν έχει καμία σχέση με την τεχνολογία οδήγησης. Νομίζω λοιπόν ότι θα παραμείνει εξίσου σχετικό στο μέλλον όπως είναι τώρα».  

17 Jan, 2025 Ώρα 12:31

Το Renault 5 E-Tech Electric είναι το Eυρωπαϊκό Αυτοκίνητο της χρονιάς 2025

Thumbnail

Άλλη μια τιμητική πανευρωπαϊκή διάκριση πρόσθεσε στο ενεργητικό της η Renault. Το Renault 5 E-Tech electric κέρδισε τον τίτλο του European Car of the Year για το 2025. Μια διάκριση που κερδίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αφού πέρυσι τον   τίτλο κέρδισε το Renault Scenic E-Tech Εlectric, που κατάφερε να ανέβει στην κορυφή του βάθρου. Το πολυπόθητο βραβείο ήταν διπλό για τη Renault, αφού, μαζί με το Renault 5 E-Tech electric, βραβεύτηκε και το Alpine A290. 

Close

Το αποτέλεσμα ανακοινώθηκε από την επιτροπή του European Car of the Year στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Ένα βραβείο που αναδεικνύει τη στρατηγική του Ομίλου στην έμφαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με αιχμή του δόρατος την ποιότητα της νέας γκάμας της Renault που εξελίχθηκε ως μέρος του στρατηγικού πλάνου Renaulution.

 

Close

 

O θεσμός του βραβείου Car of the Year είναι πολύ σημαντικός για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και το αυτοκίνητο της χρονιάς επιλέγεται από 60 δημοσιογράφους, από 23 χώρες, που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου. Το Renault 5 E-Tech Electric κατέκτησε την πρώτη θέση με 353 βαθμούς, αναδεικνύοντας την πρωτοπορία του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και της καινοτομίας. Το νέο ηλεκτρικό pop σύμβολο της Renault γίνεται το όγδοο μοντέλο της μάρκας που κατακτά το διάσημο βραβείο του Car of the Year, μετά τα Renault 16 (1966), Renault 9 (1982), Clio I (1991), Scenic (1997), Megane (2003), Clio III (2006) και Scenic E-Tech electric (2024).

Close

Το 2024, η Renault επανάφερε στην γκάμα της το R5 ως αμιγώς ηλεκτρικό, επανασχεδιασμένο από την αρχή. Το Renault 5 E-Tech electric κάνει ακόμα πιο επιθυμητή την ηλεκτροκίνηση χάρη στον εντυπωσιακό του σχεδιασμό και την ευχάριστη εμπειρία αλληλεπίδρασης που πηγάζει από τις ηλεκτρικές και ψηφιακές του τεχνολογίες. Το μοντέλο κατασκευάζεται στη βόρεια Γαλλία, στις εγκαταστάσεις της Ampere ElectriCity που αποτελεί μέρος ενός βιώσιμου συστήματος παραγωγής. Το Car of the Year για το 2025 διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα το καθιερώσουν ως σημείο αναφοράς στα αυτοκίνητα πόλης όσον αφορά την πολυσυζητημένη ενεργειακή μετάβαση.

Η Char. Pilakoutas Auto Alliance Ltd, μέλος του Ομίλου Πηλακούτα, άρχισε να δέχεται παραγγελίες για το επαναστατικό Renault 5 E-Tech Electric με τη βασική έκδοση να προσφέρεται στην εξαιρετική τιμή των 18.900€, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.