Ειδήσεις

15 Jan, 2021 Ώρα 10:57

Σημαντικές πωλήσεις και ρεκόρ εξαμήνου για τη Volvo Cars

Thumbnail

Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι σημείωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην ιστορία της κατά τη διάρκεια του 2020. Η ταχεία αύξηση στη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της έδωσε ώθηση στην ανάκαμψη της εταιρείας, μετά τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία του COVID-19 στις πωλήσεις. Η σουηδική εταιρεία έδρασε αποφασιστικά για να μετριάσει την αρνητική επίδραση της πανδημίας κατά το πρώτο μισό του έτους, πράγμα που της επέτρεψε να επανεκκινήσει γρήγορα τις λειτουργίες της ύστερα από ένα σύντομο κλείσιμο και να δρομολογήσει μία ισχυρή ανάκαμψη.

Close

Το μερίδιο των μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 29%, καθιστώντας τη Volvo την κορυφαία μάρκα στην ήπειρο στην κατηγορία των φορτιζόμενων αυτοκινήτων. H εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες εθνικές αγορές, η Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε όχι απλώς να ανακάμψει από την πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο μισό της χρονιάς, αλλά πέτυχε σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο.

Close

 

 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2020 η Volvo Cars πούλησε 661.713 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση κατά 6,2% σε σχέση με το 2019. Παρόλο που εκκρεμεί η τελική επικύρωση των στοιχείων για το σύνολο του 2020, η εταιρεία υπερέβη τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της και κέρδισε μερίδιο αγοράς σε όλες τις μεγάλες περιοχές πωλήσεων στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών του έτους. Στην Κίνα, το 2020 οι πωλήσεις έφτασαν τις 166.617 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 7,5% σε σχέση με το 2019. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Volvo Cars  διέθεσε 110.129 αυτοκίνητα, πετυχαίνοντας αύξηση 1,8% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Στην Ευρώπη, τα μοντέλα της σειράς Volvo Recharge παρουσίασαν ισχυρή ζήτηση σε πολλές σημαντικές αγορές.

Η Volvo Cars έχει δεσμευτεί να γίνει μία εταιρεία premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στα επόμενα χρόνια στοχεύει να λανσάρει αρκετά πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έως το 2025, στόχος της είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της να αποτελούνται κατά 50% από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το υπόλοιπο 50% να προέρχεται από υβριδικά. Η Volvo Cars είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει τουλάχιστον μία plug-in υβριδική έκδοση για κάθε μοντέλο στην γκάμα της.

Κατά τη διάρκεια του 2020, το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο Volvo σε πωλήσεις, με συνολικά 191.696 μονάδες (2019: 204.965 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 185.406 αυτοκίνητα (2019: 139.847) και το XC90 με 92.458 αυτοκίνητα (2019: 100.729).  

Close
03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close