Ειδήσεις

21 Dec, 2023 Ώρα 19:23

Σκάνδαλο Daihatsu: «Έστηνε» τα crash test – Σταματούν όλες οι πωλήσεις της

Thumbnail

Μία πρόσφατη ανεξάρτητη έρευνα ήρθε στο φως της δημοσιότητας, φέρνοντας τα πάνω κάτω. Όπως αποδεικνύεται, η Daihatsu (η οποία ανήκει στην Toyota) είχε παραποιήσει τα αποτελέσματα από τα crash tests της.

Close

Μάλιστα τον περασμένο Απρίλιο η Daihatsu ομολόγησε πως σε σχεδόν 90.000 αυτοκίνητα της, που κατασκευάστηκαν σε Ταϊλάνδη και Μαλαισία και πουλήθηκαν εντός του 2022, είχε πει ψέματα για την προσφερόμενη ασφάλεια τους.

Σύμφωνα με τη νέα όμως έρευνα, το σκάνδαλο τελικά είναι πολύ μεγαλύτερο, καθώς τελικά δεν παραποιήθηκαν αποτελέσματα για μόλις 4 μοντέλα που αρχικά είχε παραδεχθεί η εταιρία, αλλά για 64.

Close

Η Toyota ανακοίνωσε πως εντόπισε συνολικά 174 νέες περιπτώσεις παρατυπίας σε 64 μοντέλα και για αυτό αναστέλλονται όλες οι αποστολές οχημάτων Daihatsu σε όλο τον κόσμο. Η Toyota ανακοίνωσε ότι σχεδόν όλα τα μοντέλα της σειράς Daihatsu μπορεί να έχουν επηρεαστεί, με παρατυπίες στις δοκιμές ασφαλείας της εταιρείας που χρονολογούνται από το 1989.

Η κύρια αιτία ανησυχίας επικεντρώθηκε αρχικά γύρω από την απόδοση των μονάδων ελέγχου των αερόσακων, με τις μονάδες που χρησιμοποιήθηκαν στα οχήματα δοκιμών να είναι διαφορετικές από αυτές που πωλήθηκαν στο κοινό. Ενώ οι εγκατεστημένες μονάδες βρέθηκαν αργότερα να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς, περαιτέρω ευρήματα αποκάλυψαν ότι η εσωτερική επένδυση των μπροστινών θυρών ορισμένων αυτοκινήτων είχε τροποποιηθεί ακατάλληλα για δοκιμές πρόσκρουσης σε ορισμένα οχήματα. Αυτό έγινε για να αποφευχθεί η θραύση του τμήματος σε κομμάτια με αιχμηρές άκρες που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους επιβάτες κατά την ενεργοποίηση του πλευρικού αερόσακου, κάτι που δεν έγινε στα μοντέλα προς πώληση.

Close

Τα επηρεάζομενα μοντέλα πουλήθηκαν σε διάφορες αγορές, όπως της Ιαπωνίας, της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας, της Ινδονησίας και των χωρών του Κόλπου της Σαουδικής Αραβίας. Και μπορεί στην Ελλάδα να έχουμε σχεδόν ξεχάσει την Daihatsu, η εταιρία όμως στην Ιαπωνία παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στα Kei cars που ευνοούν την αστική μικροκινητικότητα.

19 May, 2025 Ώρα 15:53

To εμβληματικό Renault 5 πρωταγωνιστεί και στο φετινό Roland-Garros

Thumbnail

To Renault 5 E-Tech Electric πρωταγωνιστεί στο φετινό τουρνουά τένις του Roland-Garros. Ένα μοντέλο που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία με το που πέρασε στην αγορά.

Close

Πιο συγκεκριμένα, στο φετινό Roland-Garros2025, το οποίο θα διεξαχθεί από σήμερα 19 Μαΐου έως 8 Ιουνίου, η Renault θα κάνει έντονη την παρουσία της με σειρά μοντέλων.

 

Close

 

Ξεχωριστή παρουσία θα αποτελέσει και η ειδική έκδοση Renault 5 E-Tech Roland-Garros. Διαθέσιμη σε τέσσερις κομψές αποχρώσεις, φέρει τον Σταυρό του Αγίου Ανδρέα στο εσωτερικό και το εξωτερικό, αντλώντας έμπνευση από την αρχιτεκτονική του σταδίου. Στο εσωτερικό, η εστίαση παραμένει στο Roland-Garros, με μια ειδική ταπετσαρία σε ανοιχτό γκρι από ανακυκλωμένο ύφασμα. Το Renault 5 E-Tech Electric βασίζεται στην έκδοση “Comfort Range” ενσωματώνοντας μπαταρία 52 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 410 χλμ. (σε WLTP).

Close

 

 

Το «παρών» στο Roland Garros θα δώσει και το Renault 5 Turbo E3, προσφέροντας στους φίλους της αυτοκίνησης τη δυνατότητα να το θαυμάσουν για πρώτη φορά από κοντά. Θα φέρει χρωματισμό σε μαύρο, κίτρινο και λευκό, παρόμοιο με αυτόν του Renault 5 Turbo που κέρδισε τον Γύρο της Κορσικής το 1982. Με «όπλα» του την αρχιτεκτονική των 800V και τους 555 ίππους, αντικατοπτρίζει τόσο το καινοτόμο DNA της Renault, όσο και τα σπορ διαπιστευτήριά της.

 

 

Μαζί και μια concept έκδοση από το Γαλλικό εργοστάσιο που απευθύνεται για στιλάτους εξερευνητές και οδηγούς που αγαπούν τις εξορμήσεις στη φύση. Πρόκειται για το πρωτότυπο όχημα Renault 4 Savane 4x4. Το μοντέλο αποτελεί μια πιο περιπετειώδη εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 4 Ε-Τech Electric. Συγκριτικά με το Renault 4 Ε-Τech Electric, το Savane έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ., φοράει ειδικά ελαστικά Goodyear UltraGrip Performance+ 225/55 με ζάντες 18 ιντσών, ενώ τόσο τα μπροστινά όσο και τα πίσω μετατρόχια είναι κατά 10 χλστ. φαρδύτερα. Η μεγαλύτερη διαφορά, ωστόσο, αφορά στην τοποθέτηση ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας μόνιμη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Επομένως, το Renault 4 Savane 4x4 είναι απόλυτα ικανό σε λάσπη, χιόνι και αχαρτογράφητους δρόμους, ενώ καταδεικνύει τις δυνατότητες της πλατφόρμας AmpR Small για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου με τετρακίνηση που ανήκει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων (B-segment).

Παράλληλα, η γαλλική μάρκα θα υποστηρίξει το Roland-Garros με έναν στόλο 187 υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, ενισχύοντας την παρουσία της στον χώρο της βιώσιμης μετακίνησης και της καινοτομίας. Ειδικότερα, το 87% του συνόλου των οχημάτων που θα παραχωρήσει στον θεσμό είναι ηλεκτροκίνητα (είτε πλήρως ηλεκτρικά, είτε υβριδικά), με τα περισσότερα από αυτά να αφορούν τα μοντέλα Scenic E-Tech Electric και Rafale full hybrid E-Tech.