Ειδήσεις

24 May, 2024 Ώρα 09:37

Skoda Elroq: Απογείωση για τους Τσέχους

Thumbnail

Η Skoda αποκάλυψε μια teaser εικόνα του επερχόμενου Elroq EV, ενός μεσαίου μεγέθους SUV που θα κάνει το ντεμπούτο του το φθινόπωρο του 2024.

Close

Το Elroq, παρόμοιο σε μέγεθος με το Skoda Karoq, αποτελεί το πρώτο μοντέλο που ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid της Skoda.

Αυτή η νέα αισθητική περιλαμβάνει μια μάσκα «Tech-Deck», εμπνευσμένη από το concept  Vision 7S, η οποία διαθέτει πιο επίπεδη και φαρδιά εμφάνιση.

Close

Επιπλέον, το Elroq φέρει το όνομα της μάρκας σε περίοπτη θέση στο καπό, που θυμίζει το στυλ του Range Rover, και έχει μια σχεδίαση διαιρούμενων προβολέων με φωτιστικά σώματα LED matrix, αν και δεν είναι βέβαιο αν αυτό θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group, το Elroq θα διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό όχημα.

Close

Η πλατφόρμα υποστηρίζει διαμορφώσεις με έναν και δύο κινητήρες, αν και η επιλογή με έναν κινητήρα αναμένεται να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή.

Το μήκος του Elroq είναι περίπου 4,5 μέτρα, περίπου αντίστοιχο με το Karoq με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το Elroq είναι μόνο ένα από τα έξι νέα ηλεκτρικά οχήματα που σχεδιάζει να λανσάρει η Skoda μέχρι το τέλος του 2026, επεκτείνοντας σημαντικά την τρέχουσα γκάμα EV, η οποία περιλαμβάνει μόνο τα Enyaq και Enyaq Coupe.

Τα νέα μοντέλα θα περιλαμβάνουν το οικονομικό Epiq, ένα μικρομεσαίο SUV που θα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ και βασίζεται στο ID2.all της VW, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται το 2025.

Το Enyaq αναμένεται επίσης να κάνει λίφτινγκ το 2025 για να ενσωματώσει στοιχεία της σχεδίασης Modern Solid.

Μετά την παρουσίαση του Epiq και του ανανεωμένου Enyaq, η Skoda θα λανσάρει το 2026 ένα ηλεκτρικό van «Combi» και ένα επταθέσιο SUV «Space», και τα δύο βασισμένα στο concept Vision 7S.  

18 Apr, 2025 Ώρα 08:49

Mazda MX-5: Ετοιμάζεται νέα γενιά, χειροκίνητη και ατμοσφαιρική με κινητήρα 2.5λτ.

Thumbnail

Το Miata είναι ένα μοντέλο, μία κατηγορία μόνο του. Διθέσιο, ελαφρύ, πάντα συνοδευόμενο από χειροκίνητο κιβώτιο και με τον πιο fun to drive χαρακτήρα. Οι υπεύθυνοι της Mazda μόλις επιβεβαίωσαν πως η νέα γενιά του θρυλικού roadster είναι έτοιμη να έρθει, έχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία, ακόμα πιο έντονα.

Close

Ο γενικός διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού Masashi Nakayama δήλωσε ότι πρόθεση είναι να γίνει το επόμενο MX-5 ακόμα πιο ελαφρύ. Ιδανικά, η Mazda θέλει να διατηρήσει το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά. Ενδεικτικά, η ελαφρύτερη έκδοση του σημερινού Miata ζυγίζει 990 κιλά, στην ειδική έκδοση 990S που κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.

Ο Nakayama λέει ότι το Miata θα παραμείνει ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος κάτω από τα 4μ. ενώ και πάλι θα πει όχι στο turbo. Ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας λέγεται πως θα είναι 2.500κ.εκ. με ιδανική αναλογία οικονομίας και ισχύς.

Close

 

 

Επειδή η Mazda γνωρίζει καλά το κοινό του Miata, ο νέος κινητήρας βενζίνης θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, εάν η εταιρία έχει σκοπό να το προσφέρει στην Ευρώπη, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πιθανότατα και κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα ώστε να μπορεί να πάρει το πράσινο φως λόγω ρύπων.

Πότε θα κυκλοφορήσει το επόμενο MX-5; Πιθανότατα όχι σύντομα καθώς η τωρινή γενιά δέχθηκε πέρυσι ένα ακόμα facelift,  οπότε πιθανότατα έχει ακόμα ένα με δύο χρόνια μπροστά της. Πάντως είναι αρκετά ευχάριστο να μαθαίνουμε πως υπάρχουν ακόμα εταιρίες που προσφέρουν αυτοκίνητα που υμνούν την οδήγηση και προσφέρουν κάτι το διαφορετικό.