Ειδήσεις

21 Nov, 2019 Ώρα 22:08

Skoda Octavia 4ης γενιάς με πολλά νέα στοιχεία που την κάνουν ξεχωριστή…

Thumbnail

H 4η γενιά της Skoda Octravia αποκαλύφτηκε πριν από λίγες ημέρες στην Πράγα και πλέον είναι ξεκάθαρο το πόσο πολύ έχει ανεβάσει το επίπεδο η μάρκα από την Τσεχία.

Close

_

 

Close

Τιμόνι με 14 λειτουργίες

Στο ολοκαίνουργιο εσωτερικό ένα από τα χαρακτηριστικά αφορούν στο τιμόνι δύο ακτίνων το οποίο στην πολυλειτουργική του έκδοση, επιτρέπει το χειρισμό έως και 14 διαφορετικών λειτουργιών.

Close

Επανασχεδιασμένο είμαι και το ταμπλό, με εντυπωσιακό πίνακα οργάνων και μία μεγάλη, πολύ εργονομική έγχρωμη οθόνη αφής που προβάλει από την κεντρική κονσόλα και μοιάζει να αιωρείται. Νέα υλικά υψηλής ποιότητας κυριαρχούν παντού, στις επενδύσεις στις πόρτες, στις ταπετσαρίες των καθισμάτων, αποπνέοντας μία premium εικόνα και αίσθηση. 

_

 

Για πρώτη φορά σε Skoda

Επίσης για πρώτη φορά σε Skoda διατίθενται ειδικά σχεδιασμένα εργονομικά καθίσματα που προσφέρουν λειτουργία μασάζ ενώ στην κορυφή της γκάμας είναι και αεριζόμενα. Το προαιρετικό head-up display παρουσιάζεται επίσης για πρώτη φορά και προβάλλει τις πιο σημαντικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, εντολές πλοήγησης, σήματα κυκλοφορίας και τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης στο παρμπρίζ.

Η έγχρωμη οθόνη Maxi DOT 4,2 ιντσών στο κέντρο του πίνακα οργάνων, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό ενώ υπάρχει διαθέσιμο και το πλήρως ψηφιακό Virtual Cockpit. Για πρώτη φορά διατίθεται και τριζωνικός κλιματισμός ενώ διαθέσιμα είναι και ειδικά κρύσταλλα για τα εμπρός παράθυρα για καλύτερη ηχομόνωση των εξωτερικών θορύβων.

_

 

15 Mar, 2024 Ώρα 10:29

Θα έδινες 450.000 δολάρια για αυτό το NSX-R του 1996;

Thumbnail

Η πρώτη γενιά του NSX πάντα προοριζόταν να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο παγκόσμιας κλάσης και οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας είχαν κάνει κάποιους συμβιβασμούς προκειμένου να επιτύχουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της αγνής απόδοσης και της καθημερινής οδηγικής χρήσης.

Close

Ωστόσο, για εκείνους τους πελάτες του NSX που αναζητούσαν μια αγωνιστική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, η Honda αποφάσισε το 1992 να παράγει μια έκδοση του μοντέλου ειδικά τροποποιημένη για ανώτερη στις πίστες, σε βάρος των συνηθισμένων ανέσεων.

Έτσι, γεννήθηκε το NSX Type R (ή NSX-R), με την Honda να επιλέγει να χρησιμοποιήσει το λογότυπο Type R για να προσδιορίσει τις ικανότητες του NSX-R.

Close

 

 

Η παραγωγή του Honda NSX-R ξεκίνησε στα τέλη Νοεμβρίου του 1992 και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1995, στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας. Kυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 483 αυτοκινήτων, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Ένα εξ αυτών βρίσκεται προς πώληση με μόλις 18.320 χλμ. στο οδόμετρο από το 1996, με την τιμή του να ορίζεται στα 450.000 δολάρια, όταν καινούριο κόστιζε κάτω από 30.000 δολάρια.

 

 

Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

 

 

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρεάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική ταχύτητά του να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.