Ειδήσεις

07 Jun, 2023 Ώρα 08:37

Sold Out σε 8 λεπτά το VW Golf R 333!

Thumbnail

Εάν πιστεύατε πως 76.000 ευρώ είναι πολλά για ένα Golf R περιορισμένης έκδοσης, πέφτετε αρκετά έξω. Δεν έχει περάσει ένα τριήμερο από τότε που γράφαμε για την νέα σπάνια έκδοση του Golf R, την 333 Limited Edition και σήμερα δεν υπάρχει ούτε ένα διαθέσιμο.

Close

Πιο συγκεκριμένα, μόλις άνοιξε στη Γερμανία το βιβλίο των παραγγελιών για το μοντέλο, σε 8 λεπτά πουλήθηκαν και οι 333 μονάδες του. Κάθε ένα λεπτό δηλαδή πουλιόντουσαν 42 VW Golf R 333, με το καθένα να έχει τιμή στα 76.000 ευρώ.

 

Close

 

Τί παραπάνω προσφέρει το μοντέλο με τα 333 άλογα, τις 333 μονάδες συνολικά που παρουσιάστηκε ακριβώς στις 3:33;

Close

Κάτω από το καπό του μοντέλου, υπάρχει ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας ο οποίος αποδίδει 333 άλογα και 420 Nm ροπής, ενώ φυσικά η ισχύς πηγαίνει και στους 4 τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 έρχεται σε 4.6 δευτ. ενώ η τελική αγγίζει τα 270χλμ./ώρα.

 

 

Το σύνολο είναι φινιρισμένο στο έντονο κίτρινο χρώμα «Lime Yellow Metallic», έχει αρκετές μαύρες λεπτομέρειες, αλλά και αυτοκόλλητα με τον αριθμό 333. Εξοπλίζεται επίσης με μαύρες ζάντες 19 ιντσών και εξάτμιση τιτανίου R Performance που αναπτύχθηκε από την Akrapovič.

 

 

Η μοναδικότητα του εντείνεται ακόμα περισσότερο από την αριθμημένη πινακίδα που είναι τοποθετημένη στο ύψος του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, ενώ ο εξοπλισμός που το συνοδεύει είναι πληρέστατος και μεταξύ άλλων διαθέτει, adaptive cruise control, προβολείς LED Matrix αλλά και ηχοσύστημα Harman Kardon 480 watt.

Οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο, όταν η VW θα διοργανώσει μια εκδήλωση πελατών στο συγκρότημα Autostadt (γερμανικά για την "Πόλη των Αυτοκινήτων") της εταιρείας για όλους τους αγοραστές που θα αποφασίσουν να παραλάβουν το αυτοκίνητο από το Βόλφσμπουργκ.

05 Jun, 2025 Ώρα 13:29

Ένα κεφάλαιο κλείνει για τη Ford: Τίτλοι τέλους για τις βενζινοκίνητες ST εκδόσεις – Έρχονται οι ηλεκτρικές

Thumbnail

Ένα τεράστιο κεφάλαιο 45 ετών, κλείνει για την Ford, η οποία αποχαιρετά και επίσημα των χώρο των βενζινοκίνητων sport hatchbacks. Η αρχή του τέλους γράφτηκε το 2023 με το αντίο στο Fiesta ST και η εταιρία μόλις ανακοίνωσε πως σταματά να δέχεται παραγγελίες και για το Focus ST (το μοναδικό ST που είχε μείνει στην ευρωπαϊκή γκάμα).

Close

Πιο συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Ford Ευρώπης, δήλωσε «Όλες οι παραγγελίες για το Focus ST έχουν πλέον καλυφθεί μέχρι τη λήξη της παραγωγής», ενώ να θυμίσουμε πως και η συνολική παραγωγή του Ford Focus σταματά οριστικά το Νοέμβριο του 2025.

 

Close

 

Το «ταξίδι» της Ford στον κόσμο των sport hatchbacks ξεκίνησε το μακρινό 1980, όταν λανσαρίστηκε το Fiesta Supersport και λίγους μήνες μετά ακολούθησε το ισχυρότερο Fiesta XR2. Ωστόσο, ήταν το Escort RS του 1984 που εδραίωσε πραγματικά την εταιρία στην συγκεκριμένη κατηγορία, φέρνοντας στην πορεία εκατομμύρια πωλήσεις.

Close

 

Πλέον όμως οι καιροί άλλαξαν και τη σκυτάλη θα πάρουν οι ηλεκτρικές ST εκδόσεις.

Σε συνέντευξη του, ο Jan Herzon, επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος μάρκετινγκ προϊόντων της Ford, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «θα ήθελε πολύ μια παραλλαγή ST ή RS» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

 

 

Δεν υπάρχει επιβεβαιωμένο χρονοδιάγραμμα, αλλά όλα δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του Puma Gen-E θα πάρει το σήμα ST, με τον Herzog να προσθέτει ότι μια πιο σπορ έκδοση του ηλεκτρικού crossover «σίγουρα έρχεται, αν όχι σε αυτή τη γενιά, στην επόμενη». Όμως ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού μάρκετινγκ της Ford απέφυγε να επιβεβαιώσει πότε θα βγει στην αγορά ένα σπορ Puma Gen-E ή μία σπορ Mustang Mach-E.

Βέβαια η Mustang Mach-E προσφέρεται και στην έκδοση GT και στην ειδική Rally, οπότε έχει ήδη ειδικές εκδόσεις που προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Ωστόσο, ένα μικρό crossover όπως το Puma θα ταίριαζε πολύ για ισχυρότερους κινητήρες και μια αναπροσαρμοσμένη ρύθμιση ανάρτησης, όπως μαρτυρά η ύπαρξη του Puma ST με κινητήρα βενζίνης.

Πέρυσι, ο Amko Leenarts, διευθυντής σχεδιασμού της Ford of Europe, δήλωσε ότι τα γρήγορα Ford έχουν «σίγουρα» μέλλον. «Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη μάρκα που να είναι παρούσα παντού, οπότε αυτό πρέπει να περάσει και στα καθημερινά μας αυτοκίνητα».