Εάν πιστεύατε πως 76.000 ευρώ είναι πολλά για ένα Golf R περιορισμένης έκδοσης, πέφτετε αρκετά έξω. Δεν έχει περάσει ένα τριήμερο από τότε που γράφαμε για την νέα σπάνια έκδοση του Golf R, την 333 Limited Edition και σήμερα δεν υπάρχει ούτε ένα διαθέσιμο.
Πιο συγκεκριμένα, μόλις άνοιξε στη Γερμανία το βιβλίο των παραγγελιών για το μοντέλο, σε 8 λεπτά πουλήθηκαν και οι 333 μονάδες του. Κάθε ένα λεπτό δηλαδή πουλιόντουσαν 42 VW Golf R 333, με το καθένα να έχει τιμή στα 76.000 ευρώ.

Τί παραπάνω προσφέρει το μοντέλο με τα 333 άλογα, τις 333 μονάδες συνολικά που παρουσιάστηκε ακριβώς στις 3:33;
Κάτω από το καπό του μοντέλου, υπάρχει ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας ο οποίος αποδίδει 333 άλογα και 420 Nm ροπής, ενώ φυσικά η ισχύς πηγαίνει και στους 4 τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 έρχεται σε 4.6 δευτ. ενώ η τελική αγγίζει τα 270χλμ./ώρα.

Το σύνολο είναι φινιρισμένο στο έντονο κίτρινο χρώμα «Lime Yellow Metallic», έχει αρκετές μαύρες λεπτομέρειες, αλλά και αυτοκόλλητα με τον αριθμό 333. Εξοπλίζεται επίσης με μαύρες ζάντες 19 ιντσών και εξάτμιση τιτανίου R Performance που αναπτύχθηκε από την Akrapovič.

Η μοναδικότητα του εντείνεται ακόμα περισσότερο από την αριθμημένη πινακίδα που είναι τοποθετημένη στο ύψος του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, ενώ ο εξοπλισμός που το συνοδεύει είναι πληρέστατος και μεταξύ άλλων διαθέτει, adaptive cruise control, προβολείς LED Matrix αλλά και ηχοσύστημα Harman Kardon 480 watt.
Οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο, όταν η VW θα διοργανώσει μια εκδήλωση πελατών στο συγκρότημα Autostadt (γερμανικά για την "Πόλη των Αυτοκινήτων") της εταιρείας για όλους τους αγοραστές που θα αποφασίσουν να παραλάβουν το αυτοκίνητο από το Βόλφσμπουργκ.

Τα καινούργια μοντέλα δεν χωράνε στα πάρκινγκ!
Πολλοί οδηγοί έχουν βρεθεί σε αυτή την εξαιρετική άβολη θέση. Και μολονότι η συζήτηση για διεύρυνση των χώρων στάθμευσης έχει ανοίξει για τα καλά στη Γερμανία, άλλωστε από εκεί προέρχεται και η σχετική έρευνα, το φαινόμενο είναι πανευρωπαϊκό.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει αρκετά, όχι όμως και οι αντίστοιχες θέσεις των πάρκινγκ.
Η Ερευνητική Εταιρεία Οδοποιών και Μεταφορών, FGSV για συντομία, είναι μια ανεξάρτητη ένωση στη Γερμανία, για την οποία ελάχιστοι οδηγοί έχουν ακούσει ποτέ.
Η τελευταία δημοσίευση του συνδέσμου προκαλεί σάλο, γιατί πρόκειται για ένα πρόβλημα που πιθανότατα ταλαιπώρησε σχεδόν κάθε οδηγό κάποια στιγμή: το πλάτος των θέσεων στάθμευσης.
Με πλάτος έως 2,50 μέτρα, βασίζονται σε ένα πλασματικό «οχήματα σχεδίασης» με υποτιθέμενες μέσες διαστάσεις. Ωστόσο, οι προηγούμενες εξελίξεις είναι γνωστές: τα αυτοκίνητα φαρδαίνουν όλο και περισσότερο. Μόνο το VW Golf, το αρχέτυπο του μέσου γερμανικού αυτοκινήτου, έχει αυξηθεί σε πλάτος κατά σχεδόν 20 εκατοστά μέσα στις δεκαετίες.
Ωστόσο, οι θέσεις στάθμευσης δεν έχουν μεγαλώσει μαζί τους, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σε παλαιότερα γκαράζ στάθμευσης, ακόμα και ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας φτάνει κυριολεκτικά εκεί στα όριά του, για να μην αναφέρουμε τα μεγάλα SUV.
Προκειμένου να ληφθεί υπόψη αυτή η περίσταση, το FGSV έχει πλέον προσαρμόσει το αναφερόμενο «όχημα αξιολόγησης» και το διευρύνει. Το αποτέλεσμα: Στο μέλλον, το μέγιστο πλάτος της θέσης στάθμευσης θα είναι 2,65 μέτρα, 15 εκατοστά περισσότερο από πριν.
Εκτός από τη δομική διεύρυνση των χώρων στάθμευσης, υπάρχουν και άλλες προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος των στενών γκαράζ στάθμευσης. Η Bosch συνεργάζεται με τη Mercedes για να ερευνήσει την αυτοματοποιημένη στάθμευση, στην οποία αφήνετε το αυτοκίνητό σας για να κάνετε μόνοι σας την… ενοχλητική διαδικασία στάθμευσης.
Πηγή: newsauto.gr
