Ειδήσεις

15 May, 2023 Ώρα 12:08

SOS: Ξεχασμένο μωρό στο αυτοκίνητο!

Thumbnail

Η Εθνική Διοίκηση Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ του Υπουργείου Μεταφορών, έχει ξεκινήσει από πέρσι μιά σχετική καμπάνια για το Σύνδρομο του Ξεχασμένου Μωρού (Forgotten Baby Syndrome).

Close

Αυτή λέγεται «Look Before You Lock» προτρέποντας γονείς συνοδούς να ελέγχουν πριν κλειδώσουν. Στις ΗΠΑ περισσότεροι από 30 θάνατοι ετησίως αποδίδονται σε αυτό.

Είναι γνωστό ότι τα παιδιά είναι πολύ πιο ευάλωτα στις υψηλές θερμοκρασίες σε σχέση με τους ενήλικες. Αυτό συμβαίνει επειδή τα παιδιά έχουν μικρότερη αντοχή στη ζέστη και δεν μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα σε αυξημένες θερμοκρασίες, ενώ ο ιδρώτας τους δεν είναι τόσο αποτελεσματικός στη δροσιά του σώματός τους.

Close

“Τα παιδιά είναι πολύ πιο ευάλωτα στη ζέστη από τους ενήλικες”, δήλωσε η Dr. Barbara Pahud, καθηγήτρια παιδιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Kansas. “Τα παιδιά έχουν πολύ μικρότερη αντοχή στη ζέστη και δεν μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα σε υψηλές θερμοκρασίες. Επιπλέον, ο ιδρώτας τους δεν είναι τόσο αποτελεσματικός στη δροσιά του σώματός τους.”

Είναι επιτακτική ανάγκη να προσέχουμε πάντα τα παιδιά μας και να είμαστε συνεπείς στη ρουτίνα μας, προκειμένου να αποφευχθούν τέτοιου είδους τραγικές καταστάσεις. Το να θυμόμαστε πάντα να κοιτάμε το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου πριν το εγκαταλείψουμε.

Close

 

Ιδού οι σχετικές «συμβουλές» της NHTSA:

• Κλειδώστε το αυτοκίνητό σας όταν δεν το χρησιμοποιείτε. Ακόμη και αν δεν έχετε δικό σας παιδί, ένα αγόρι ή κορίτσι στη γειτονιά σας μπορεί να μπει στο ξεκλείδωτο όχημά σας, με τραγικές συνέπειες.

• Ποτέ μην αφήνετε το παιδί σας μόνο του στο αυτοκίνητο, ακόμη και αν λείψετε μόνο για ένα λεπτό.

• Το κατέβασμα του παραθύρου δεν βοηθάει πολύ στη δροσιά του οχήματος. Η θερμοπληξία μπορεί να συμβεί ακόμη και σε μια σχετικά δροσερή ημέρα. Ένα όχημα μπορεί να φτάσει σε επικίνδυνη θερμοκρασία σε μόλις 10 λεπτά.

• Όταν οδηγείτε με το παιδί σας, να θυμάστε να κοιτάτε πάντα πριν κλειδώσετε για να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας έχει αφεθεί στον παιδικό σταθμό ή σε κάποιον φροντιστή και δεν έχει μείνει πίσω στο κάθισμα του αυτοκινήτου.

• Κρατήστε ένα αντικείμενο στο πίσω κάθισμα – όπως ένα αρκουδάκι. Βάλτε το αρκουδάκι μπροστά μαζί σας, όταν το παιδί σας είναι στο κάθισμα του αυτοκινήτου, για να σας το θυμίζει.

• Ή, βάλτε την τσάντα ή το τηλέφωνό σας στο πίσω κάθισμα μαζί με το παιδί.

• Και αν δείτε ένα παιδί σε κίνδυνο μέσα σε ένα όχημα – ΔΡΑΣΤΕ. Καλέστε αμέσως το 100 και ζητήστε βοήθεια.

• Πριν βγείτε από το αυτοκίνητό σας, να σκέφτεστε πάντα: “Πού είναι το μωρό; Κοιτάξτε πριν κλειδώσετε”.

 

 

Πηγή: Newsauto

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.