Συνολικά είκοσι τέσσερις δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου έδωσαν τους περισσότερους ψήφους στο Renault Kangoo Van χαρίζοντας του τον τίτλο του «International Van of the Year 2022». Αυτή είναι η τέταρτη φορά που ένα επαγγελματικό μοντέλο της Renault κερδίζει το βραβείο αυτό, με το Renault Master να έχει κερδίσει τον τίτλο το 1998, το Renault Trafic το 2002 και το ηλεκτρικό Renault Kangoo Z.E. το 2012. Απόδειξη ότι η Renault αντιλαμβάνεται τις υψηλές απαιτήσεις του επαγγελματία και κατασκευάζει μοντέλα με σύγχρονες και καινοτόμες τεχνολογίες που ικανοποιούν κάθε ανάγκη.

Οι δημοσιογράφοι της πανευρωπαϊκής επιτροπής, εξειδικευμένοι στα επαγγελματικά και βιομηχανικά οχήματα, κατέταξαν το νέο εμπορικό της Renault στην πρώτη θέση ανάμεσα σε άλλα 14 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, 11 διαφορετικών εταιρειών, που παρουσιάστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες. Τα κύρια κριτήρια αξιολόγησης για το Διεθνές Βραβείο Van of the Year, είναι η συμβολή του εκάστοτε νέου μοντέλου στην αποδοτικότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και τα σύγχρονα περιβαλλοντικά πρότυπα, στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Οι κριτές εντυπωσιάστηκαν από τις μοναδικές καινοτομίες του μοντέλου, τη χρηστικότητα του και το ψηλό επίπεδο τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει. Μερικά από αυτά είναι η μοναδική ευκολία φόρτωσης χάρη στην εκπληκτική καινοτομία ‘Open Sesame by Renault’ με την πλευρική πόρτα να εξασφαλίζει άνοιγμα πλάτους 4,45 μέτρων. Παράλληλα, διαθέτει το σύστημα ‘Easy Inside Rack’, ένα συρόμενο ράφι στήριξης για την ασφαλή μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους εσωτερικά στην οροφή, για ιδανική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου φόρτωσης. Ένας χώρος φόρτωσης έως 3,9 μ3, μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 600-800 κιλών και ελκτική ικανότητα 1.500 κιλών. Διαθέτει ένα μοντέρνο, ποιοτικό και εργονομικό εσωτερικό όπου, με την αναδίπλωση της πλάτης του μεσαίου καθίσματος, η καμπίνα μπορεί να μετατραπεί σε κινητό γραφείο ενώ οι σύγχρονες τεχνολογίες δικτύωσης, χάρη στο νέο σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του επαγγελματία.
Από την παρουσίαση του το 1997, η Renault έχει κατασκευάσει περισσότερα από 4,3 εκατομμύρια Kangoo παγκοσμίως τόσο σε επιβατικές όσο και σε επαγγελματικές εκδόσεις στο εργοστάσιο της στη Γαλλία στο οποίο επένδυσε πάνω από 450 εκατομμύρια ευρώ. Το εργοστάσιο εφοδιάστηκε, επίσης, με μία νέα μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών, ώστε να προετοιμαστεί για την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Kangoo Van E-TECH.Η νέα γενιά του Renault Kangoo αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα τους επόμενους μήνες.

Μειώνεται το εξώδικο από τις κάμερες – Αύξηση χρόνου για το βέλος
Δυο κινήσεις που θα ανακουφίσουν τους οδηγούς από τον βραχνά των καμερών και των τσουχτερών προστίμων, αίροντας παράλληλα και μια διαπιστωμένη αδικία, αποφασίστηκαν χθες από το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
Τη σύσκεψη του Συμβουλίου μονοπώλησε το σύστημα φωτοεπισήμανσης, τα προβλήματα που προκύπτουν από τη λειτουργία του και η μείωση που έχει επέλθει στα θανατηφόρα δυστυχήματα.
Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι οι δυο υπουργοί Μεταφορών και Δικαιοσύνης Αλέξης Βαφεάδης και Άννα Κουκκίδη Προκοπίου, που έχουν άψογη παραγωγική συνεργασία για το θέμα της μείωσης των θανάτων στους δρόμους, συμφωνούν ότι είναι άδικο το εξώδικο της άσπρης γραμμής από €25 να μετατρέπεται σε €300, δηλαδή παραβίαση του κόκκινου, αν το όχημα προχωρήσει σε κάποια απόσταση από τα φανάρια. Για το θέμα ακούστηκαν διάφορες απόψεις για τη μείωση του εξωδίκου, με επικρατέστερη αυτή των €85 όπως συμβαίνει και με την παραβίαση σε διάβαση πεζών.
Συζήτηση στο Συμβούλιο έγινε και για το τόξο που επιτρέπει στους οδηγούς τη στροφή δεξιά, για το οποίο εκφράζονται πολλά αρνητικά σχόλια ότι παγιδεύονται οι οδηγοί, αφού δεν υπάρχει χρονοδιακόπτης για αντίστροφη μέτρηση. Μετά από αρκετό προβληματισμό αποφασίστηκε να δοθεί περισσότερος χρόνος στους οδηγούς από την ώρα που σβήνει το πράσινο μέχρι το κόκκινο, για να διέρχονται χωρίς να καταγγέλλονται.
Σήμερα δίνονται 3 δευτερόλεπτα στο μεσοδιάστημα για να καταγγέλλεται κάποιος από την ώρα που σβήνει το πράσινο και σύμφωνα με απόφαση που πάρθηκε θα δίνονται 4’’ πριν η κάμερα αρχίσει να καταγγέλλει. Το θέμα αυτό θα μελετήσουν περαιτέρω τα Δημόσια Έργα, ώστε να δουν τι εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν.
Οι δυο υπουργοί συμφώνησαν ότι το σύστημα φωτοεπισήμανσης συμβάλλει στη μείωση του τροχαίου προβλήματος και αποφασίστηκε η προώθηση νομοσχεδίου που ετοίμασε το Υπουργείο Μεταφορών που επιλύει μια σειρά προβλημάτων τα οποία προέκυψαν σε σχέση με τα εξώδικα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 60.000 ανεπίδοτα εξώδικα, γιατί οι οδηγοί δεν προσήλθαν να παραλάβουν γι’ αυτό και με τροποποίηση της νομοθεσίας που θα επιχειρηθεί, θα μπορεί η ανάδοχος εταιρεία ν’ αποστέλλει την ειδοποίηση μέσω μηνύματος στο κινητό ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Με τον τρόπο αυτό θα τεκμαίρεται ότι ο οδηγός ειδοποιήθηκε και αν δεν το παραλάβει ή δεν το πληρώσει, τότε θα οδηγείται στο Δικαστήριο.
Επίσης με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται τα θέματα των οχημάτων που ανήκουν σε εταιρείες, ώστε αν δεν υποδειχθεί ο οδηγός ο οποίος υπέπεσε στην παράβαση, τότε το πρόστιμο να καταβάλλεται από την εταιρεία.
Λύνεται επίσης και το ζήτημα με τα οχήματα που πωλούνται και δεν μεταβιβάζονται, έτσι ώστε όταν δεν υποδειχθεί ο νέος οδηγός, την ευθύνη για πληρωμή του εξωδίκου να την έχει ο προηγούμενος οδηγός. Ποινικοποιείται επίσης η προειδοποίηση των οδηγών για ύπαρξη καμερών στους δρόμους με συσκευές (όχι το αναβοσβήσιμο των φώτων).
Υπό εκκρεμότητα παραμένουν τα θέματα που αφορούν τους οδηγούς των οχημάτων ενοικίασης και των καταγγελιών οχημάτων που ανήκουν σε Τουρκοκύπριους. Μελετώνται διάφορες σκέψεις, για επίλυση των προβλημάτων ώστε να μην εκφεύγουν της πληρωμής των εξωδίκων.
Κατά τη χθεσινή συνεδρία του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας έγινε παρουσίαση του συστήματος τόσο από τον διευθυντή του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών Μάρκο Μάρκου όσο και από τον βοηθό διευθυντή Τμήματος Τροχαίας Χάρη Ευριπίδου. Όπως αναφέρθηκε, τα τέσσερα θανατηφόρα δυστυχήματα των τελευταίων ημερών έχουν αλλάξει τα μέχρι στιγμής δεδομένα για φέτος. Ενώ μέχρι πριν λίγες ημέρες η μείωση των νεκρών από τροχαίες οδικές συγκρούσεις έφτανε στο 50%, τώρα βρίσκεται στο 25%.
Πηγή: philenews
