Στη δημιουργία μιας ειδικής έκδοσης του πανίσχυρου hot hatch μοντέλου, η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων και διακρίνεται για τα δυναμικά χαρακτηριστικά, προχώρησε η ιαπωνική φίρμα.

Το Civic Type R Limited Edition τροφοδοτείται από τον γνωστό 2.0 VTEC Turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και εφοδιάζεται με ζάντες 20 ιντσών της BBS. Το αμάξωμα είναι βαμμένο στην κίτρινη απόχρωση «Sunlight Yellow», με μαύρο φινίρισμα και κόκκινα διακριτικά.

Σε σχέση με το απλό Type R, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο κατά 47 κιλά, χάρη στους νέους τροχούς, την αφαίρεση του ηχομονωτικού υλικού από διάφορα σημεία και την απουσία του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Επίσης η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση και το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα τύπου μπάκετ με κόκκινη alcantara, ο νέος μοχλός ταχυτήτων, η επένδυση alcantara στο τιμόνι και η μεταλλική πλακέτα στην κονσόλα με τον αριθμό παραγωγής. Τέλος, το πακέτο «Honda Sensing» με τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό.

Η συλλεκτική έκδοση του Type R θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες, ωστόσο μόνο οι 100 θα έρθουν στην Ευρώπη.

BMW Σειρά 1: Ο νέος «Άσσος» θα τα αλλάξει όλα
Η BMW επιβεβαιώνει την επιστροφή της Σειράς 1 με μια ριζικά ανανεωμένη τέταρτη γενιά, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028 και θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ενώ ανταγωνιστές όπως η Mercedes-Benz και η Audi αποσύρουν αντίστοιχα μοντέλα (A-Class, A1, Q2), η BMW δεσμεύεται να συνεχίσει την παρουσία της στην κατηγορία των μικρών hatchback.
Η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse, μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα.
Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.
Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας.
Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».
Η παραμονή της BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber, ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, αναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.
