Για πολλούς, το Chateau Saint Jean -το ιστορικό σπίτι της Bugatti– είναι κάτι σαν προσκύνημα. Εκτός από το ότι είναι ο μοναδικός χώρος συναρμολόγησης για όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Bugatti, είναι επίσης ένας ιστορικός χώρος για τη μάρκα και παρέχει έναν άρρηκτο δεσμό με τον Ettore Bugatti, ο οποίος αγόρασε και ανακαίνισε αυτό το Chateau ως μέρος για να καλωσορίζει τους πελάτες και να τους συστήσει στον τρόπο ζωής της Bugatti.

Σήμερα, συνεχίζει να υποδέχεται μερικά τυχερά άτομα από όλο τον κόσμο και πρόσφατα ένας πολύ πιστός ιδιοκτήτης της Bugatti το επισκέφτηκε για μια εξαιρετική περίσταση. Αυτός ο μακροχρόνιος πελάτης της γαλλικής εταιρίας έφερε μαζί του την προσεκτικά επιμελημένη συλλογή σπάνιων μοντέλων αυτής, γνωστή ως Singh Collection, με έδρα το Παντζάμπ της Ινδίας.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή η συλλογή περιλαμβάνει καθένα από τα αυτοκίνητα “παγκόσμιων ρεκόρ” της μάρκας, ήτοι τη Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, τη Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition και τη Chiron Super Sport 300+. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο πύργο, η συλλογή ενώθηκε με δύο ακόμα πολύ ιδιαίτερα μοντέλα, τη Bugatti Veyron Pur Sang και τη Divo.

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt, υπέγραψε και τα πέντε αυτοκίνητα, ενώ ο Andy Wallace και ο Pierre-Henri Raphanel υπέγραψαν επίσης τη Chiron Super Sport 300+ και τη Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition.
Για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του, ο ιδιοκτήτης της συλλογής Singh επέστρεψε τη μοναδική carbon θήκη για σαμπάνια, γνωστή ως La Bouteille Noire, η οποία δημιουργήθηκε για τη σαμπάνια Carbon το 2021, με τη θήκη να στεγάζεται προσωρινά στο Chateau Saint-Jean.

Μειώνεται το εξώδικο από τις κάμερες – Αύξηση χρόνου για το βέλος
Δυο κινήσεις που θα ανακουφίσουν τους οδηγούς από τον βραχνά των καμερών και των τσουχτερών προστίμων, αίροντας παράλληλα και μια διαπιστωμένη αδικία, αποφασίστηκαν χθες από το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
Τη σύσκεψη του Συμβουλίου μονοπώλησε το σύστημα φωτοεπισήμανσης, τα προβλήματα που προκύπτουν από τη λειτουργία του και η μείωση που έχει επέλθει στα θανατηφόρα δυστυχήματα.
Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι οι δυο υπουργοί Μεταφορών και Δικαιοσύνης Αλέξης Βαφεάδης και Άννα Κουκκίδη Προκοπίου, που έχουν άψογη παραγωγική συνεργασία για το θέμα της μείωσης των θανάτων στους δρόμους, συμφωνούν ότι είναι άδικο το εξώδικο της άσπρης γραμμής από €25 να μετατρέπεται σε €300, δηλαδή παραβίαση του κόκκινου, αν το όχημα προχωρήσει σε κάποια απόσταση από τα φανάρια. Για το θέμα ακούστηκαν διάφορες απόψεις για τη μείωση του εξωδίκου, με επικρατέστερη αυτή των €85 όπως συμβαίνει και με την παραβίαση σε διάβαση πεζών.
Συζήτηση στο Συμβούλιο έγινε και για το τόξο που επιτρέπει στους οδηγούς τη στροφή δεξιά, για το οποίο εκφράζονται πολλά αρνητικά σχόλια ότι παγιδεύονται οι οδηγοί, αφού δεν υπάρχει χρονοδιακόπτης για αντίστροφη μέτρηση. Μετά από αρκετό προβληματισμό αποφασίστηκε να δοθεί περισσότερος χρόνος στους οδηγούς από την ώρα που σβήνει το πράσινο μέχρι το κόκκινο, για να διέρχονται χωρίς να καταγγέλλονται.
Σήμερα δίνονται 3 δευτερόλεπτα στο μεσοδιάστημα για να καταγγέλλεται κάποιος από την ώρα που σβήνει το πράσινο και σύμφωνα με απόφαση που πάρθηκε θα δίνονται 4’’ πριν η κάμερα αρχίσει να καταγγέλλει. Το θέμα αυτό θα μελετήσουν περαιτέρω τα Δημόσια Έργα, ώστε να δουν τι εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν.
Οι δυο υπουργοί συμφώνησαν ότι το σύστημα φωτοεπισήμανσης συμβάλλει στη μείωση του τροχαίου προβλήματος και αποφασίστηκε η προώθηση νομοσχεδίου που ετοίμασε το Υπουργείο Μεταφορών που επιλύει μια σειρά προβλημάτων τα οποία προέκυψαν σε σχέση με τα εξώδικα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 60.000 ανεπίδοτα εξώδικα, γιατί οι οδηγοί δεν προσήλθαν να παραλάβουν γι’ αυτό και με τροποποίηση της νομοθεσίας που θα επιχειρηθεί, θα μπορεί η ανάδοχος εταιρεία ν’ αποστέλλει την ειδοποίηση μέσω μηνύματος στο κινητό ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Με τον τρόπο αυτό θα τεκμαίρεται ότι ο οδηγός ειδοποιήθηκε και αν δεν το παραλάβει ή δεν το πληρώσει, τότε θα οδηγείται στο Δικαστήριο.
Επίσης με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται τα θέματα των οχημάτων που ανήκουν σε εταιρείες, ώστε αν δεν υποδειχθεί ο οδηγός ο οποίος υπέπεσε στην παράβαση, τότε το πρόστιμο να καταβάλλεται από την εταιρεία.
Λύνεται επίσης και το ζήτημα με τα οχήματα που πωλούνται και δεν μεταβιβάζονται, έτσι ώστε όταν δεν υποδειχθεί ο νέος οδηγός, την ευθύνη για πληρωμή του εξωδίκου να την έχει ο προηγούμενος οδηγός. Ποινικοποιείται επίσης η προειδοποίηση των οδηγών για ύπαρξη καμερών στους δρόμους με συσκευές (όχι το αναβοσβήσιμο των φώτων).
Υπό εκκρεμότητα παραμένουν τα θέματα που αφορούν τους οδηγούς των οχημάτων ενοικίασης και των καταγγελιών οχημάτων που ανήκουν σε Τουρκοκύπριους. Μελετώνται διάφορες σκέψεις, για επίλυση των προβλημάτων ώστε να μην εκφεύγουν της πληρωμής των εξωδίκων.
Κατά τη χθεσινή συνεδρία του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας έγινε παρουσίαση του συστήματος τόσο από τον διευθυντή του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Υπηρεσιών Μάρκο Μάρκου όσο και από τον βοηθό διευθυντή Τμήματος Τροχαίας Χάρη Ευριπίδου. Όπως αναφέρθηκε, τα τέσσερα θανατηφόρα δυστυχήματα των τελευταίων ημερών έχουν αλλάξει τα μέχρι στιγμής δεδομένα για φέτος. Ενώ μέχρι πριν λίγες ημέρες η μείωση των νεκρών από τροχαίες οδικές συγκρούσεις έφτανε στο 50%, τώρα βρίσκεται στο 25%.
Πηγή: philenews
