Για πολλούς, το Chateau Saint Jean -το ιστορικό σπίτι της Bugatti– είναι κάτι σαν προσκύνημα. Εκτός από το ότι είναι ο μοναδικός χώρος συναρμολόγησης για όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Bugatti, είναι επίσης ένας ιστορικός χώρος για τη μάρκα και παρέχει έναν άρρηκτο δεσμό με τον Ettore Bugatti, ο οποίος αγόρασε και ανακαίνισε αυτό το Chateau ως μέρος για να καλωσορίζει τους πελάτες και να τους συστήσει στον τρόπο ζωής της Bugatti.

Σήμερα, συνεχίζει να υποδέχεται μερικά τυχερά άτομα από όλο τον κόσμο και πρόσφατα ένας πολύ πιστός ιδιοκτήτης της Bugatti το επισκέφτηκε για μια εξαιρετική περίσταση. Αυτός ο μακροχρόνιος πελάτης της γαλλικής εταιρίας έφερε μαζί του την προσεκτικά επιμελημένη συλλογή σπάνιων μοντέλων αυτής, γνωστή ως Singh Collection, με έδρα το Παντζάμπ της Ινδίας.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή η συλλογή περιλαμβάνει καθένα από τα αυτοκίνητα “παγκόσμιων ρεκόρ” της μάρκας, ήτοι τη Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, τη Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition και τη Chiron Super Sport 300+. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο πύργο, η συλλογή ενώθηκε με δύο ακόμα πολύ ιδιαίτερα μοντέλα, τη Bugatti Veyron Pur Sang και τη Divo.

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt, υπέγραψε και τα πέντε αυτοκίνητα, ενώ ο Andy Wallace και ο Pierre-Henri Raphanel υπέγραψαν επίσης τη Chiron Super Sport 300+ και τη Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition.
Για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του, ο ιδιοκτήτης της συλλογής Singh επέστρεψε τη μοναδική carbon θήκη για σαμπάνια, γνωστή ως La Bouteille Noire, η οποία δημιουργήθηκε για τη σαμπάνια Carbon το 2021, με τη θήκη να στεγάζεται προσωρινά στο Chateau Saint-Jean.

Porsche Mission X Concept. Ο προπομπός του νέου hypercar της εταιρίας
Η Porsche θέλοντας να γιορτάσει τα 75α γενέθλια της, παρουσίασε το Mission X Concept, ένα νέο πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει το επόμενο hypercar της, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και το οποίο υπόσχεται πως θα γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring.

Σύμφωνα με την Porsche, το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική 900 volt και θα έχει αναλογία 1 ίππου ανά 1 κιλό βάρους. Επίσης θα παράγει πολύ μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση από την 911 GT3 RS και θα φορτίζει περίπου δύο φορές πιο γρήγορα από την Taycan Turbo S.

Ο σχεδιασμός του Mission X Concept αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά της εταιρίας στο Le Mans. Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω, με την “γυάλινη φούσκα” να καλύπτει τον χώρο των επιβατών που προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα από CFRP, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων ψηφιακός πίνακας οργάνων, αγωνιστικής σχεδίασης τιμόνι, με τον συνοδηγό να έχει μπροστά του μια βάση για την τοποθέτηση αναλογικών ή ψηφιακών χρονομέτρων.

Το πακέτο των μπαταριών είναι τοποθετημένο πίσω από το καθίσματα, σε μια λεγόμενη διάταξη “e-core” που προορίζεται να δημιουργήσει το ίδιο είδος δυναμικής συμπεριφοράς ενός κεντρομήχανου αυτοκινήτου.

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4,5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρων, ύψος 1,2 μέτρων, μεταξόνιο 2,73 μέτρων και φορά ζάντες 20″ μπροστά και 21″ πίσω, με τις τελευταίες να έχουν διαφανείς αερολεπίδες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες σαν τουρμπίνες για καλύτερη ψύξη των φρένων.
