Ειδήσεις

28 Jan, 2020 Ώρα 10:40

Τα 500 χλμ/ ώρα είναι το νέο μαγικό νούμερο για τους κατασκευαστές των hyper cars

Thumbnail

Τα ρεκόρ ταχύτητας πάντα είχαν μια γοητεία, καθώς ενδόμυχα συμβολίζουν μια τεχνολογική υπεροχή και πρωτοπορία. Ειδικά από τη στιγμή που επιτυγχάνονται από hyper cars που επιβάλλεται να ξεχωρίζουν στους συγκεκριμένους τομείς.

Close

Μπορεί να μην έγινε αποδεκτό ως επίσημο ρεκόρ ταχύτητας μιας και επιτεύχθηκε μόνο προς τη μια κατεύθυνση αλλά το βέβαιο είναι πως η Chiron Super Sport 300 έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων την ώρα, φτάνοντας στην πίστα Ehra-Lessien του ομίλου Volkswagen την ταχύτητα των 304,77 μιλίων την ώρα. Που αντιστοιχούν σε 490,484 χλμ./ ώρα.

 

Close

 

Από το τελευταίο νούμερο γίνεται σαφές πως ο επόμενος μεγάλος στόχος των κατασκευαστών αυτών των αυτοκινήτων δεν μπορεί παρά να είναι τα 500 χλμ./ ώρα. Ήδη υπάρχουν φήμες πως στην επόμενη έκθεση της Γενεύης η νυν κάτοχος του επίσημου παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας (447,19 χλμ./ ώρα), η σουηδική Koenigsegg, θα παρουσιάσει ένα πρωτότυπο με την επωνυμία Mission 500. Που θα έχει σα στόχο να φτάσει και πιθανότατα να ξεπεράσει, έστω και για λίγο, τα 500 χλμ./ ώρα και να πάρει το ρεκόρ που όπως είπαμε σήμερα κατέχει το Agera RS.

Close

Το πιο πιθανό είναι πως το σουηδικό πρωτότυπο θα βασίζεται στο Jesko, το πιο πρόσφατο μοντέλο της μικρής σουηδικής εταιρείας και αν πετύχει το στόχο του δεν είναι καθόλου απίθανο να προκύψει και μια εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση παραγωγής, που θα έχει ως τελική την ταχύτητα του ρεκόρ. Κάτι ανάλογο έχει κάνει και η Bugatti, που δίνει στους ιδιοκτήτες της συλλεκτικής Chiron Super Sport 300+ (θα κατασκευαστεί μόλις 30 φορές) τη δυνατότητα όχι μόνο να ξεκλειδώσουν την τελική του αυτοκινήτου τους που κανονικά περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 440 χλμ./ ώρα αλλά και να προσπαθήσουν να πιάσουν τη νέα τελική. Στην ίδια πίστα που ο Andy Wallace πέτυχε το ανεπίσημο ρεκόρ. Τώρα αν κανείς το αποτολμήσει είναι ένα άλλο ερώτημα.

 

19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.