Ειδήσεις

25 May, 2020 Ώρα 12:33

Τα νέα πρωτόκολλα του EuroNCAP θα κάνουν τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή

Thumbnail

Τα καινούργια μοντέλα εξοπλίζονται με όλο και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης αλλά και με βελτιωμένες δομές πλαισίων που τα καθιστούν ολοένα και πιο ασφαλή. Την ίδια εξέλιξη, σε ότι αφορά τις προδιαγραφές των δοκιμών πρόσκρουσης που διενεργεί, των γνωστών crash tests, ακολουθεί και ο EuroNCAP. Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ο οποίος είναι επιφορτισμένος με τον έλεγχο του επιπέδου ασφάλειας και προστασίας που παρέχουν τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων στους επιβάτες τους και έχει σαν ανώτατη διάκριση τα 5 αστέρια.

Close

Τα οποία, προκειμένου να υπάρχει και διαρκής εξέλιξη, δεν πρέπει να απονέμονται με ευκολία, κάτι που εξασφαλίζεται με τη συνεχή αναθεώρηση των προδιαγραφών.

Στην τελευταία αναθεώρηση λοιπόν ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (EuroNCAP) ανακοίνωσε την αντικατάσταση της μετωπικής δοκιμής πρόσκρουσης που εκτελείται εδώ και 23 χρόνια από μια καινούργια. Την MPDB (Mobile Progressive Deformable Barrier), κατά την οποία το αυτοκίνητο συγκρούεται με ταχύτητα 50 χλμ./ ώρα με ένα επίσης κινούμενο εμπόδιο (μέχρι τώρα το εμπόδιο ήταν σταθερό) που προσομοιάζει ένα άλλο αυτοκίνητο και κινείται με ίδια ταχύτητα και αντίθετη φορά.

Close

Η επικάλυψη της σύγκρουσης αυτοκινήτου και εμποδίου είναι τουλάχιστον 50% και με τη δοκιμασία αυτή προσομοιώνεται μια μετωπική με αυτοκίνητο που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Τις αλλαγές εδώ ολοκληρώνει η χρήση ενός νέου ανδρείκελου που λέγεται THOR και προσφέρει ακόμα πιο ακριβή δεδομένα, ενώ με μεγαλύτερη ακρίβεια θα υπολογίζεται πλέον και η αποτελεσματικότητα των αερόσακων.

Close

Οι αλλαγές των πρωτοκόλλων του EuroNCAP περιλαμβάνουν πιο αυστηρές προδιαγραφές και μεγαλύτερη ένταση και για τις πλευρικές συγκρούσεις καθώς και δοκιμές των συστημάτων e-call, που σε περίπτωση ατυχήματος επικοινωνούν αυτόματα με τις υπηρεσίες διάσωσης.

 

Πηγή: CNN.gr

19 Apr, 2024 Ώρα 13:45

Η περιοχή του πλανήτη όπου απαγορεύονται όσα Ι.Χ. είναι εξοπλισμένα με αυτόνομη οδήγηση

Thumbnail

Την ώρα που σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αναπτύξουν ακόμα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μια επαρχία του Καναδά κάνει την δική της… «επανάσταση».

Close

Η Βρετανική Κολομβία επικαιροποίησε πρόσφατα τον νόμο για τα μηχανοκίνητα οχήματα, απαγορεύοντας τη χρήση οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Αυτό δεν είναι απλώς μια απαγόρευση της χρήσης τέτοιων συστημάτων. Ο νόμος καθιστά παράνομη ακόμα και την απλή οδήγηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου έχει στον εξοπλισμό του σύστημα επιπέδου 3, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι.

 

Close

 

Οι επικαιροποιημένοι κανόνες υπογράφηκαν στις 18 Μαρτίου και τέθηκαν σε ισχύ στις 5 Απριλίου. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο μοντέλα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, και είναι η Mercedes-Benz S-Class και η EQS του 2024 τα συστήματα των οποίων έχουν εγκριθεί μόνο για περιορισμένη χρήση στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα, με ταχύτητες κάτω από τα 65χλμ./ώρα.

Close

Αν σας πιάσουν να οδηγείτε Ι.Χ. με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 368 έως 2.000 δολάρια σε καναδικό νόμισμα ή ακόμη και έξι μήνες φυλάκιση.

“Αυτοί οι νέοι κανονισμοί θα κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλέστερους στους δρόμους μας και θα ενθαρρύνουν ακόμη περισσότερο τη χρήση των ενεργών μεταφορών”, δήλωσε ο Rob Fleming, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.