Ειδήσεις

25 Jan, 2022 Ώρα 09:02

Τι σχέση έχει η Koenigsegg με την Tesla;

Thumbnail

Η Koenigsegg παίρνει στα σοβαρά τα ανταλλακτικά που κατασκευάζει από ανθρακονήματα. Μια ματιά σε οποιαδήποτε από τις δημιουργίες της σουηδικής εταιρείας supercar από κοντά και θα καταλάβετε πόση προσπάθεια κρύβεται σε κάθε εξάρτημα. Είτε μιλάμε για μονοκόκ, πάνελ αμαξώματος ή ακόμα και τροχούς, το carbon της Koenigsegg είναι τέλεια ευθυγραμμισμένο και αριστουργηματικά κατασκευασμένο.

Close

 

 

Παλαιότερα, αν θέλατε ένα αυτοκίνητο με ανθρακονήματα κατασκευασμένο από την Koenigsegg, θα έπρεπε να ξοδέψετε αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να αγοράσετε ένα με το σήμα της Koenigsegg. Τώρα όμως, το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα Tesla για να το «ντύσετε» με τα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα της Koenigsegg. Αυτό χάρη στην νέα συνεργασία μεταξύ της Koenigsegg Advanced Manufacturing και του βελτιωτή της Tesla, Unplugged Performance.

 

Close

 

Η Unplugged Performance είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προμηθευτές aftermarket ανταλλακτικών της Tesla, προσφέροντας εξαρτήματα όπως συστήματα πέδησης υψηλής απόδοσης, αναβαθμίσεις της ανάρτησης και εξωτερικές τροποποιήσεις. Η Unplugged Performance είναι μάλιστα η εταιρεία πίσω από αυτό το εξαιρετικά βελτιωμένο Model S Plaid που αγωνίστηκε στο Pikes Peak το 2021. Επιπλέον, η Unplugged Performance είναι επίσημα εξουσιοδοτημένος πάροχος σέρβις για οχήματα Tesla, σύμφωνα με την Electrek. Επομένως, είναι φυσικό η Koenigsegg να συνεργαστεί μαζί της για να παρέχει ανταλλακτικά στους πελάτες.

 

 

Ως μέρος της σειράς λανσαρίσματος, η Unplugged Performance προσφέρει μια σειρά από αεροτομές από ανθρακονήματα για τα Model S, 3 και X. Επιπλέον, τα μπροστινά φτερά από ανθρακονήματα είναι διαθέσιμα για το Model 3. Οι τιμές για τα σπόιλερ κυμαίνονται από 1.745 δολάρια έως τα 2.495, ενώ τα φτερά φτάνουν στα 8.895 δολάρια ανά σετ. Αυτά τα νούμερα ακούγεται πολύ ακριβά, αλλά μόλις σκεφτείτε ότι τα εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από την αποκλειστική πλέξη ανθρακονημάτων της Koenigsegg και κατασκευασμένα στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τα αεροδυναμικά εξαρτήματα που προορίζονται για τα νεότερα υπεραυτοκίνητα της Koenigsegg, τότε ίσως η τιμή είναι απόλυτα λογική.

Η Unplugged Performance λέει ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα εξαρτήματα σε συνεργασία με την Koenigsegg αργότερα το 2022.

 

Πηγή: car&driver.gr

Close
20 May, 2022 Ώρα 09:59

Οι πιο προκλητικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ever!

Thumbnail

Η αλήθεια είναι πως τα προηγούμενα χρόνια οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων ήταν πιο «ελεύθερες», πιο χιουμοριστικές και με διαφορετικά concepts. Μάλιστα πολλές φορές ίσως να ξεπερνούσαν τα όρια, αναφέροντας τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιώντας σλόγκαν που θα μπορούσαν μέχρι και να παρεξηγηθούν.

Close

Άλλες από αυτές τις διαφημίσεις «κόπηκαν» γρήγορα, άλλες κυκλοφόρησαν σε συγκεκριμένες χώρες και άλλες ήταν εμπνεύσεις αντιπροσώπων και όχι των κεντρικών, όμως εμείς αναζητήσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πέντε πιο ευφάνταστες και ίσως προκλητικές που κυκλοφόρησαν ποτέ.

Porsche 911: Η Porsche έχει μακρά ιστορία να κάνει έξυπνες διαφημίσεις για τα σπορ αυτοκίνητα της. Ίσως πιο χαρακτηριστική να είναι η περίπτωση όπου ρωτούσε τους αναγνώστες αν «ειλικρινά» πέρασαν τα νιάτα τους ονειρευόμενοι να έχουν αυτοκίνητα από κατασκευαστές όπως η Mitsubishi ή η Nissan.

Close

 

 

BMW M3 E36: Η BMW έκανε πάντα εξαιρετικές διαφημίσεις,  από τις κλασικές έντυπες διαφημίσεις της δεκαετίας του 1960 έως τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις όπως αυτή της BMW iX στο Superbowl, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ ως Δία. Ίσως κορυφαία όμως η έντυπη της M3 υποστηρίζοντας ότι το μοντέλο ήταν το αυτοκίνητο με τον καλύτερο χειρισμό στις ΗΠΑ. Αυτή είναι μια αρκετά τολμηρή δήλωση δεδομένου ότι η γκάμα περιελάμβανε μια Porsche 911 και μια Ferrari F355.

 

 

Citroën 2CV: Το Citroën 2CV είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη επιρροή που κατασκευάστηκαν ποτέ, στο ίδιο επίπεδο με το Volkswagen Beetle και το Lada Riva. Το 2CV είχε πολλές υπέροχες έντυπες διαφημίσεις, αλλά μια, συγκεκριμένα, ήταν όπου η Citroën συνέκρινε ένα 2CV με μια Ferrari Mondial, μια Rolls-Royce Silver Spirit και μια Porsche 911, υποστηρίζοντας ότι διάφορες πτυχές του 2CV ήταν καλύτερες από του ανταγωνισμού, συγκριτικά με το κόστος αγοράς.

 

 

Daihatsu Hijet MPV:  Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποίησε την μεγάλη ευρυχωρία του για να αποδείξει πως έχει κάτι που δεν έχουν τα διθέσια σπορ μοντέλα επιδόσεων. Χώρος για μεγαλύτερες και ομορφότερες παρέες. Σίγουρα μία τέτοια διαφήμιση την σημερινή εποχή θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων, το λιγότερο.

 

 

BMW Vs Mercedes-Benz: Μια από τις καλύτερες έντυπες διαφημίσεις των αρχών της δεκαετίας του 1990 ήταν μια εικόνα σε περιοδικό της BMW. Έδειχνε ένα σωρό μοντέλα BMW να μεταφέρονται σε ένα φορτηγό Mercedes-Benz. Η λεζάντα έγραφε: «Μια Mercedes μπορεί επίσης να προσφέρει οδηγική απόλαυση».