Το Nissan Qashqai είναι ένα μοντέλο που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και να γράψει τρομερή ιστορία, όχι μόνο ως ένα πρωτοπόρο μοντέλο για την Nissan, αλλά και ως το πιο πετυχημένο SUV μοντέλο στην κατηγορία του. Όμως, η Nissan δεν επαναπαύεται στις δάφνες της! Το ιδιαίτερα επιτυχημένο Nissan Qashqai, το οποίο ήρθε για να αψηφήσει τα συνηθισμένα υπέστη ριζική ανανέωση ώστε να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό. Ο πιο δυναμικός σχεδιασμός, τα τελευταία συστήματα ασφάλειας, άνεσης και συνδεσιμότητας που είναι εξοπλισμένο και τα αποδοτικά κινητήρια σύνολα - με την έκδοση e-POWER να ξεχωρίζει – είναι τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου. Το Αυτοκίνητο βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις.
Με μια αρκετά διαφοροποιημένη εμφάνιση, το νέο Qashqai αλλάζει σε μεγάλο βαθμό, ειδικά στο μπροστινό μέρος. Εκεί όπου ξεχωρίζει η νέα μπροστινή, μαύρη, κυψελωτή μάσκα που αποτελείται από πολλά, τρισδιάστατα τμήματα, τα νέα, πιο δυναμικά φωτιστικά σώματα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Αυτό που ενισχύει ακόμα περισσότερο το δυναμισμό του Qashqai είναι οι μεγάλοι αεραγωγοί αλλά και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό έχουν να κάνουν περισσότερο με την προσθήκη έξτρα εξοπλισμού παρά με τη σχεδίαση. Το ανανεωμένο Qashqai διαθέτει πλέον ολοκαίνουριο και εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων και τηλεματικής, σε συνεργασία με την Google, που ενσωματώνει τους χάρτες, διάφορες εφαρμογές και σύστημα φωνητικών εντολών. Φυσικά υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης και μέσω Android Auto ή AppleCar Play, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη αφής των 12.3 ιντσών και ο πίνακας οργάνων. Επιπροσθέτως έχουν αναβαθμιστεί και οι κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης που προσφέρουν καλύτερη ευκρίνεια, ενώ η πίσω ευρυγώνια φτάνει τις 200 μοίρες ορατότητα.
Η γκάμα των κινητήρων παραμένει η ίδια με τις υβριδικές και E-POWER εκδόσεις.
Η Mild Hybrid τεχνολογία που εφοδιάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής που προσφέρει συνδυασμένη κατανάλωση στα 6.2-6.4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα το πολυβραβευμενο και καινότομο σύστημα e-POWER, που προσφέρει την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης, με απεριόριστη αυτονομία και χωρίς φόρτιση. Ο κινητήρας του (1497 κ.εκ.) αποδίδει 190 ίππους και 330 Nm ροπής προσφέροντας μιας κατανάλωση της τάξης του 5.1-5.3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.
Με εκδόσεις τόσο δικίνητες όσο και τετρακίνητες, το Qashqai καλύπτει στο έπακρο τις ανάγκες του υποψήφιου αγοραστή.
Η παραγωγή του Qashqai θα εξακολουθήσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί πάνω από 1.3 εκ. μονάδες από το 2007.
Το Nissan Qashqai κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά το 2007 και ανέκαθεν ξεχώριζες για τον εντυπωσιακό και σύγχρονο σχεδιασμό, τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους και το υψηλό 5 αστεριών ασφάλειας, άνεσης, τεχνολογίας και της Ιαπωνικής αξιοπιστίας που προσφέρει.
Lotus Theory 1: Η θεωρία θα γίνει πράξη;
Η Lotus παρουσίασε το Theory 1, ένα πρωτότυπο τριθέσιο supercar με στυλ που σύμφωνα με τους σχεδιαστές του είναι εμπνευσμένο από τη θρυλική Esprit. Ταυτόχρονα δίνει μια πρώτη εικόνα για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει στο μέλλον η μάρκα.
Έτσι το Theory 1, που έχει μήκος 4,49 μέτρα και ύψος μόλις 114 εκατοστών, συνδυάζει στοιχεία που παραπέμπουν στο κλασικό μοντέλο της μάρκας με σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Όπως π.χ. τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, τις κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους εξωτερικούς καθρέφτες και μια μεγάλη αεροτομή που λειτουργεί και ως αερόφρενο.
Το εσωτερικό είναι μινιμάλ διαθέτοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα, ενώ ο οδηγός κάθεται στο κέντρο και οι δύο επιβάτες -η διάταξη είναι τριθέσια- δεξιά και αριστερά του. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα προσκέφαλα με τη 3D εκτύπωση και το ενσωματωμένο ηχοσύστημα της KEF.
Το σύστημα πρόωσης του Theory 1 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 700 ίππων στον πίσω άξονα και έναν 300 ίππων στον εμπρός, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 1.000 ίππους. Και να εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 2,5 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 70,0 kWh, ενώ υπάρχουν συνολικά πέντε προγράμματα οδήγησης (Range, Tour, Sport, Individual, Track) και σύστημα υποβοήθησης οδηγού 360 μοιρών για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4.
Μέχρι στιγμής το Theory 1, για το οποίο ο αρχισχεδιαστής της Lotus, που ανήκει στον όμιλο της κινεζικής Geely, λέει πως είναι μια τολμηρή έκφραση φουτουρισμού, όπως ήταν και το Esprit στην εποχή του, είναι πρωτότυπο, όμως δεν μπορεί να αποκλειστεί για το μέλλον και η κανονική του παραγωγή.