Ειδήσεις

10 Sep, 2019 Ώρα 12:55

Toyota Corolla: Τοπ μοντέλο σε πωλήσεις για το πρώτο 6μηνο του 2019

Thumbnail

Υπάρχει σαφής νικητής στην κατάταξη για το παγκόσμιο best-seller του α’ 6μηνου του 2019. Αν οι διαφορετικές εκδοχές των μεγάλων pick-up δεν συνδυαστούν σε ένα και μοναδικό μοντέλο, τότε η Toyota Corolla με όλους τους τύπους της καροσερί της ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο στον κόσμο το H1 2019. Ωστόσο, αν δεν δέχεσαι να αθροίσεις όλους του τύπους αμαξώματος της Corolla, τότε πάλι ένα Toyota είναι το παγκόσμιο best-seller: Το Toyota RAV4. Ακολουθούμενο από την 4πορτη Toyota Corolla.

Close

Η νέα Toyota Corolla είναι και πάλι ένα παγκόσμιο μοντέλο, καθώς η ιαπωνική εταιρεία σταμάτησε στη Γηραιά Ήπειρο να διαθέτει το ευρωπαϊκό «Αuris» και εμπορεύεται το ίδιο μοντέλο με τον υπόλοιπο κόσμο. Αυτή η αλλαγή, μαζί με τα μεγάλα pick-up στις ΗΠΑ που διαμοιράστηκαν σε διαφορετικές εκδόσεις, έφεραν το γιαπωνέζικο κόμπακτ στην κορυφή των πωλήσεων.

Το ομόσταβλο της Corolla, το RAV4, σημείωσε επίσης πολύ καλή απόδοση κατά το πρώτο 6μηνο. Η νέα γενιά του δίνει τα ρέστα της και το ιαπωνικό SUV γίνεται το δεύτερο κορυφαίο επιβατικό αυτοκίνητο στον κόσμο και το πιο δημοφιλές SUV παγκοσμίως. Το μοντέλο μάλιστα κατέγραψε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στην Κίνα, στον Καναδά, στην Ιαπωνία, στην Ευρώπη, στην Ταϊβάν και στο Μεξικό. Η τρίτη και τέταρτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων καταλήφθηκαν από τους άμεσους αντιπάλους της Corolla και του RAV4 -το Honda Civic και το Honda CR-V, αντίστοιχα. Στην πέμπτη θέση στρογγυλοκάθησε το Ford F-150, που σημαίνει ότι τέσσερα ιαπωνικά μοντέλα βρέθηκαν στο Τοπ 5.

Close

 

 

Ram 1500 και Toyota C-HR μεταξύ των κορυφαίων 

Εκτός από την ισχυρή ανάπτυξη που σημείωσε το Honda CR-V (+21%) και άλλα μοντέλα παρουσίασαν επίσης μεγάλη αύξηση κατά το α’ 6μηνο του 2019. Το νέο Ram 1500 σημείωσε αύξηση κατά 26% στις 270.100 μονάδες, ξεπερνώντας το Chevrolet Silverado 1500 και βοηθώντας έτσι την FCA να αντισταθμίσει τις μεγάλες απώλειες σε πολλά από τα μοντέλα της.

Άλλες μεγάλες αυξήσεις περιλαμβάνουν: Το Toyota C-HR (γνωστό και ως Izoa στην Κίνα, όπου πούλησε 61.000 μονάδες κατά το πρώτο έτος). Το Volkswagen T-Roc, ενισχυμένο επίσης από την Κίνα όπου πούλησε 53.000 μονάδες και ισχυρή ζήτηση στην Ευρώπη. Εν τω μεταξύ, ο όγκος αυξήθηκε κατά 75% για τη Mercedes-Benz A-Class, ενισχυμένη τόσο από τη χάτσμπακ (+30%) όσο και από τη σεντάν (38.100 μονάδες). Οι πωλήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν για την BMW X3, της οποίας η νέα γενιά ήταν δημοφιλής στους καταναλωτές στην Κίνα (ο όγκος αυξήθηκε από 6.200 σε H1 2018 σε 55.800 μονάδες το α’ 6μηνο του 2019).

Ήταν επίσης ένα καλό πρώτο 6μηνο για το Hyundai Kona (γνωστό και ως Encino στην Κίνα και Kauai στην Πορτογαλία), το οποίο αυξήθηκε κατά 59%, στις 140.700 μονάδες, και έγινε το πέμπτο best-selling μοντέλο της Hyundai. Η Tesla ανέβηκε στην κατάταξη χάρη στο Model 3 -το κορυφαίο σε πωλήσεις EV στον κόσμο. Η Nissan πούλησε 59% περισσότερα Kicks χάρη στo εξαιρετικό του λανσάρισμα στις ΗΠΑ (29.300 μονάδες).

Στους κερδισμένους και η Honda με 46% για τα Crider/Greiz/Envix (90.600 αυτοκίνητα) και η Skoda με 40% αύξηση για το Karoq (74.600 μονάδες).

Close

 

Πηγή: Drive.gr

29 May, 2020 Ώρα 20:44

Το πλάνο της Nissan για τα επόμενα 4 χρόνια

Thumbnail

Το μελλοντικό τετραετές πλάνο παρουσίασε η Nissan Motor Co., Ltd. για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο,  περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Close

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες  και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος του 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Close

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς:

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Close

Ενέργειες:

“Ευθυγράμμιση” της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας

Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες

Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)

Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν

Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη

Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα

Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN

Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 

2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής

Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού  της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη

Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και  εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN

Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών  C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων

Λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες

Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023,

Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα  δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων

Λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.