Ειδήσεις

26 Jan, 2021 Ώρα 14:00

Toyota: Θα επιστρέψει το όνομα Celica;

Thumbnail

Η Toyota Celica, ένα από τα πιο δημοφιλή κουπέ που κυκλοφόρησε σε επτά γενιές μεταξύ 1970 και 2006, υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει στο προσκήνιο καθώς η ιαπωνική φίρμα ανανέωσε πρόσφατα την κατοχύρωση του ονόματος ενώ υπάρχει έντονη φημολογία γύρω από την πιθανή χρήση του.

Close

Η συζήτηση γύρω από το θέμα της Celica ξεκίνησε το 2017 - και τότε η Toyota είχε ανανεώσει τα δικαιώματα του ονόματος στις ΗΠΑ - ενώ οι φήμες φούντωσαν το 2018 όταν Masayuki Kai, μηχανικός εξέλιξης της Toyota GR Supra είχε δηλώσει ανοιχτά πως θα ήθελαν να επαναφέρουν στην αγορά τα MR2 και Celica.

Έκτοτε δεν είχαμε κάποια εξέλιξη στο συγκεκριμένο ζήτημα, όμως σύμφωνα με το CarBuzz, η νέα κατοχύρωση πατέντας που κατατέθηκε στις 15 Ιανουαρίου 2021 στο United States Patent and Trademark Office (USPTO), ίσως δείχνει πως η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να ξαναχρησιμοποιήσει το ιστορικό όνομα.

Close

Το πιο πιθανό σενάριο είναι να μετονομαστεί σε Toyota GR Celica ο διάδοχος του GT86, παρόλο που αρχικά οι φήμες ήθελαν το μοντέλο να λέγεται GR86. Οι διαστάσεις και ο χαρακτήρας του πισωκίνητου σπορτσκαρ που θα είναι το δίδυμο αδελφάκι του νέου Subaru BRZ, το καθιστούν ιδανικό για να βαφτιστεί ως Celica, καθώς αυτό το όνομα έχει ακόμα μεγάλη απήχηση σε πολλές αγορές του πλανήτη λόγω της ιστορίας του.

 

Close

Πηγή: Drive.gr

03 Mar, 2021 Ώρα 11:47

Διπλή διάκριση για τη Fiat στα Key Awards 2020

Thumbnail

Με πρωταγωνιστές όπως οι Leonardo DiCaprio και οι Sting & Shaggy, δεν αποτελεί έκπληξη η κυριαρχία της Fiat στα βραβεία Key Awards 2020. Στην 52η χρονιά των διάσημων βραβείων τηλεόρασης, σινεμά και ηλεκτρονικών μέσων, Key Awards, η Fiat κατέκτησε τα πρώτα βραβεία στις κατηγορίες “Music Covers – Licensing” και “Original Music”. Η διοργάνωση της Media Key Group αποτελεί μια από τις πλέον σημαντικότερες τους είδους σε παγκόσμιο επίπεδο προσελκύοντας τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία απ’ όλο τον κόσμο.

Close

 

 

Το Key Award 2020 της κατηγορίας “Original Music” απονεμήθηκε στο video με τίτλο “Reincarnation” (Μετεμψύχωση), που εστιάζει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Αμερικανός ηθοποιός και ακτιβιστής, Leonardo DiCaprio, ο οποίος για περισσότερα από 20 χρόνια υποστηρίζει τις ενέργειες για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία του περιβάλλοντος. Για αυτό το λόγο, ο κάτοχος βραβείου Όσκαρ ηθοποιός, αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή τη φιλοσοφία του νέου 500. Απλό, τεχνολογικά προηγμένο και φιλικό προς το περιβάλλον. Το video “Reincarnation” απευθύνει ερωτήσεις για τη ζωή, την εξέλιξη της και βρίσκει τις απαντήσεις στο πλέον θρυλικό μοντέλο της Fiat. Η παραγωγή της εταιρείας Doner και του σκηνοθέτη Joseph Kahn (οι οποίοι στο παρελθόν έχουν δουλέψει μεταξύ άλλων με τους Jennifer Lopez, U2, Lady Gaga και Taylor Swift), μιλά για τη μάρκα η οποία μεταμορφώθηκε στην πορεία του χρόνου συνεχίζοντας να εμπνέει τον κόσμο από το 1957, μέχρι και σήμερα. 

Η δεύτερη διάκριση απονεμήθηκε για το δημιουργικό “500 120th family, Shaggy & Sting”, στην κατηγορία “Music Covers – Licensing”, μια διαφήμιση που περιστρέφεται γύρω από την οικογένεια του Fiat 500 (500, 500X και 500L). Κεντρικό σημείο οι Sting & Shaggy και το τραγούδι τους Just One Lifetime, στο οποίο το διάσημο ντουέτο τραγουδά μέσα σε ένα 500X “120th”. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη φράση “FIAT, Driven by dreams since 1899”, δίνοντας έμφαση στο πως εδώ και 120 χρόνια, η Fiat παραμένει δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων. Παράλληλα το video δίνει το ρυθμό για την πορεία της μάρκας στο μέλλον και μια δημοκρατική και διαθέσιμη για όλους αυτοκίνηση. Το συγκεκριμένο διαφημιστικό δημιουργήθηκε από την Leo Burnett με σκηνοθέτη και πάλι τον Joseph Kahn.

Close