Ειδήσεις

10 Dec, 2019 Ώρα 20:05

Τριπλή διάκριση για τη Nissan στις ΗΠΑ

Thumbnail

Είναι η πρώτη φορά που το ολοκαίνουριο Nissan Versa 2020 κερδίζει το βραβεί Best Buy του Consumer Guide στις Η.Π.Α.

Close

_

 

Close

Αξιολόγηση σε πάνω από 150 οχήματα

Επιλέγοντας τους ετήσιους νικητές, ο θεσμός του Consumer Guide αξιολογεί πάνω από 150 νέα οχήματα που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες, επιλέγοντας μόνο τα κορυφαία οχήματα σε κάθε κατηγορία, ως Best Buys.

Close

Εκτός από τις αντικειμενικές αξιολογήσεις, ένα όχημα πρέπει επίσης να είναι "value for money", σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του.

_

 

Τριπλή διάκριση

Το ολοκαίνουριο, τρίτης γενιάς Versa, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας subcompact που κερδίζει αυτό το βραβείο. Το εκλεπτυσμένο και συναρπαστικό sedan χαρακτηρίζεται από ένα εκφραστικό εξωτερικό, καθώς και από ένα φρέσκο εσωτερικό με  κορυφαία τεχνολογία, κάτι που είναι σπάνιο στην κατηγορία του.

Συνολικά η Nissan απέσπασε τρία βραβεία, με το Rogue να λαμβάνει διάκριση για 6η συνεχή χρονιά και το Rogue Sport να κερδίζει βραβείο για τρίτη συνεχή χρονιά.

 

 

24 Jan, 2020 Ώρα 20:18

Δεν θα πιστεύετε ποια είναι η διαφημιστική καμπάνια της Nissan στη Φινλανδία

Thumbnail

Ο προσωπικός χώρος έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για τους Φινλανδούς. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα έχει να κάνει με την στάση του λεωφορείου, όπου διατηρούν την μέγιστη δυνατή απόσταση μεταξύ τους.

Close

_

 

Close

Απίστευτο...

Είναι τόσο ιδιαίτερη η συγκεκριμένη στάση τους, που πραγματικά κάποιος θα πρέπει να το δει για  να το πιστέψει. Όπως και να έχει, αυτό γίνεται εμφανές από πολλές σχετικές εικόνες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Close

Καταγεγραμμένες από  περαστικούς που τους κίνησαν την περιέργεια, κάποιες εικόνες  παρουσιάζουν μια τυπική σκηνή μετακίνησης,  το πρωί ή το βράδυ, με τους Φινλανδούς να στέκονται σε αραιά διαστήματα,  αποφεύγοντας κάθε αλληλεπίδραση.

_

 

Η σπουδαιότητα της απόστασης...

Αυτές οι εικόνες, ενέπνευσαν μια διαφορετική διαφημιστική καμπάνια για λογαριασμό της Nissan στην Σκανδιναβία. 

Χρησιμοποιώντας το σκηνικό στις στάσεις των λεωφορείων, η καμπάνια επισημαίνει την σπουδαιότητα του Αυτόματου Έλεγχου Απόστασης, που ρυθμίζει την απόσταση ασφαλείας  ενός Nissan, από το προπορευόμενο όχημα στον δρόμο...