Η ιστορία του STi, που σημαίνει Subaru Tecnica International, ξεκινά το 1988 με την ίδρυση του σχετικού τμήματος για τη δημιουργία των ικανότερων σε επιδόσεις εκδόσεων.
Μέχρι το 2006 μάλιστα, το STi ήταν με πεζό το «i», ενώ στη συνέχεια εμφανίζεται με κεφαλαίο. Τώρα, με τη Subaru να καταθέτει αίτηση για την κατοχύρωση ως εμπορικό σήμα του Ste, με τη μορφή που το βλέπουμε πιο κάτω, φαίνεται πως έχει έρθει η ώρα για μια μεγάλη αλλαγή στην ιστορία της σπουδαίας ιαπωνικής μάρκας.

Περίπου ένα χρόνο πριν, η Subaru είχε ανακοινώσει πως δεν θα υπάρχει WRX STI για την τρέχουσα γενιά του Impreza, δηλώνοντας ότι η μάρκα κοιτάζει το μέλλον με βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση και πρακτικά «τελειώνοντας» στο τμήμα STI που είναι το αντίστοιχο του «Μ» της BMW. Με τα τρέχοντα δεδομένα πάντως, είναι λίγο νωρίς να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη αναφορικά με το πρώτο μοντέλο που θα έχει το νέο λογότυπο.

Ούτως ή άλλως, αυτή τη στιγμή η Subaru έχει ένα μόνο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτό είναι το Solterra που κατασκευάζεται από την Toyota, η οποία το έχει και εκείνη στη γκάμα της ως bZ4X. Αυτό σημαίνει ότι μια έκδοση SΤe του Subaru Solterra μπορεί και να είναι αυτή που θα μεταφέρει τη Subaru στη νέα ηλεκτρική εποχή με έκδοση υψηλής απόδοσης και επιδόσεων.
Πηγή: newsauto

Η Porsche Κύπρου αρωγός ενημέρωσης των παιδιών για την Οδική Ασφάλεια
Παιδικά χαμόγελα και φωνές κατέκλυσαν το Showroom της Porsche, το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο της Παιδικής Εκδήλωσης Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε η Porsche Κύπρου. Μία εκδήλωση που εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που έχει υιοθετήσει η Porsche Κύπρου με δράσεις εκπαίδευσης και ενημέρωσης των παιδιών σε θέματα οδικής ασφάλειας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τα παιδιά παρακολουθήσαν από μέλος της Αστυνομίας Κύπρου, θεωρητικό εργαστήριο με βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας, όπως η διάβαση πεζών, τα φώτα τροχαίας, η ζώνη ασφαλείας κ.ά., ενώ με το πέρας του μαθήματος εφάρμοσαν όλα όσα έμαθαν, μέσα από πρακτική άσκηση και παιχνίδι, οδηγώντας πρότυπα αυτοκινητάκια της Porsche.

Στην εκδήλωση τα παιδιά είχαν επίσης την ευκαιρία να δημιούργησαν τη δική τους βιώσιμη πόλη με κύριο θέμα την οδική ασφάλεια. Βάζοντας την παιδική τους φαντασία να δουλέψει, σχεδίασαν και έφτιαξαν με ανακυκλώσιμα και βιώσιμα υλικά μια ζωντανή πόλη με: συνοικιακά κτίρια, φανάρια, προειδοποιητικά σήματα, αυτοκίνητα, κατοίκους, διαβάσεις πεζών κ.ά.

Στον εξωτερικό χώρο του Showroom βρισκόταν ακόμη το πυροσβεστικό όχημα Πήγασος 1 του SupportCY, αλλά και περιπολικό όχημα της αστυνομίας. Εκεί το Σώμα Εθελοντών του SupportCY προσκαλούσε τα παιδάκια, ώστε να γνωρίσουν από κοντά τα οχήματα. Φυσικά, ο ενθουσιασμός τους δεν κρυβόταν, ειδικότερα τη στιγμή που μαζί με τους εθελοντές δοκίμασαν να εκτοξεύσουν νερό με τη μάνικα του πυροσβεστικού.
Και εκεί που κυλούσαν όλα ομαλά, ακούστηκαν καμπάνες και με μαγικό τρόπο εμφανίστηκε ο Άγιος Βασίλης, σκορπώντας μεγάλη χαρά στους μικρούς μας φίλους. Ο αγαπημένος Άγιος των παιδιών κάθισε σε μία τεράστια πολυθρόνα δίπλα από το χριστουγεννιάτικο δέντρο και μοίραζε δώρα σε όλους.

Η Παυλίνα Ιακωβίδου, Marketing & PR Manager της A.I. Motokinisi Ltd, αφού εξέφρασε τη χαρά της που το Showroom της Porsche γέμισε με μικρά παιδιά φτιάχνοντας μία αλλιώτικη ατμόσφαιρα σημείωσε πως: «Η Παιδική Εκδήλωση Οδικής Ασφάλειας, αποτελεί την αφετηρία ενός προγράμματος ενημέρωσης που έχει αναλάβει η Porsche Κύπρου με την υποστήριξη του SupportCY της Τράπεζας Κύπρου. Προγραμματίζουμε μια σειρά δράσεων προς αυτήν την κατεύθυνση, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το 2024 η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη της Porsche θα έχει ως πρωταγωνιστές τα παιδιά».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, προσφέροντας στα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό πρωινό.
H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.
