Ειδήσεις

30 Jan, 2025 Ώρα 10:08

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το Renault 5 E-Tech Electric με τιμή €18.900

Thumbnail

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην πολυετή ιστορία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάστηκε στο κοινό το 1972 και αγαπήθηκε για την ξεχωριστή του σχεδίαση, την ευελιξία, την πρακτικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που πρόσφερε. Ήταν η απάντηση στις προκλήσεις της εποχής, κατά την πετρελαϊκή κρίση, ικανοποιώντας τις ανάγκες χιλιάδων πολιτών για ένα προσιτό αυτοκίνητο. Στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής ανταποκρίνεται και η ηλεκτρική αναβίωσή του στις μέρες μας. Το νέο Renault 5 E-Tech Electric, έρχεται για να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές ανησυχίες για ενεργειακή λιτότητα, βιωσιμότητα και χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα. Παράλληλα, για τον Όμιλο Renault αντιπροσωπεύει τη στρατηγική ανάκαμψης "Renaulution", και τη στροφή του προς την ηλεκτροκίνηση.

Close

Η Char. Pilakoutas Auto Alliance Ltd, μέλος του Ομίλου Πηλακούτα, άρχισε να δέχεται παραγγελίες για το επαναστατικό Renault 5 E-Tech Electric με τη βασική έκδοση να προσφέρεται στην εξαιρετική τιμή των 18.900€, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.

 

Close

 

Το νέο Renault 5 Ε-Τech Electric διαθέτει μια άκρως φουτουριστική σχεδίαση αλλά με ρετρό στοιχεία αφού υιοθετεί το σχήμα και τα βασικά χαρακτηριστικά του εμβληματικού Renault 5 του παρελθόντος. Ξεχωρίζουν τα φωτεινά του χρώματα, ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων μπροστά και πίσω, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, η μάσκα και τα τετράγωνα φώτα ημέρας στις άκρες του αμαξώματος. Ένα ίδιο χαρακτήρα συναντούμε και στο εσωτερικό του μοντέλου. Το Renault 5 E-Tech Electric διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής 10,1" για το σύστημα πολυμέσων, με φωτεινά γραφικά ενώ προσφέρει και το τελευταίας γενιάς σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας OpenR Link με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, καθώς και πάνω από 50 πρακτικές εφαρμογές.

Close

 

 

Κατά την εξέλιξη του Renault 5 E-Tech Electric μεγάλη έμφαση δόθηκε και στην ασφάλεια, με τη Renault να το εξοπλίζει με τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης όπως το Adaptive Cruise Control και το Active Driver Assist, μια τεχνολογία με χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Η αρχιτεκτονική του αμαξώματος προσφέρει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως επίπεδο δάπεδο, μεγάλο μεταξόνιο (μήκους 2,54 μ.), χαμηλό κέντρο βάρους, βελτιστοποιημένο εσωτερικό χώρο, γενναιόδωρο πορτμπαγκάζ 326 λίτρων, και μειωμένο βάρος που είναι κάτω από 1.500 κιλά.

Αναφορικά με το σύστημα κίνησης, το Renault 5 E-Tech Electric προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 120 και 150 PS από μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 40 και 52 kWh αντίστοιχα. Κάτι που του εξασφαλίζει αυτονομία έως 400 χλμ. (WLTP), ενώ διαθέτει και υποστήριξη δυνατότητας V2G (Vehicle-to-Grid), που επιτρέπει στο όχημα να επιστρέψει ενέργεια στο δίκτυο.

Πρόσφατα, το Renault 5 E-Tech electric κέρδισε τον τίτλο του European Car of the Year για το 2025. Μια διάκριση που κερδίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αφού πέρυσι τον τίτλο κέρδισε το Renault Scenic E-Tech Εlectric.

18 Apr, 2025 Ώρα 08:49

Mazda MX-5: Ετοιμάζεται νέα γενιά, χειροκίνητη και ατμοσφαιρική με κινητήρα 2.5λτ.

Thumbnail

Το Miata είναι ένα μοντέλο, μία κατηγορία μόνο του. Διθέσιο, ελαφρύ, πάντα συνοδευόμενο από χειροκίνητο κιβώτιο και με τον πιο fun to drive χαρακτήρα. Οι υπεύθυνοι της Mazda μόλις επιβεβαίωσαν πως η νέα γενιά του θρυλικού roadster είναι έτοιμη να έρθει, έχοντας όλα τα παραπάνω στοιχεία, ακόμα πιο έντονα.

Close

Ο γενικός διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού Masashi Nakayama δήλωσε ότι πρόθεση είναι να γίνει το επόμενο MX-5 ακόμα πιο ελαφρύ. Ιδανικά, η Mazda θέλει να διατηρήσει το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά. Ενδεικτικά, η ελαφρύτερη έκδοση του σημερινού Miata ζυγίζει 990 κιλά, στην ειδική έκδοση 990S που κυκλοφορεί μόνο στην Ιαπωνία.

Ο Nakayama λέει ότι το Miata θα παραμείνει ένα μικρό αυτοκίνητο, με μήκος κάτω από τα 4μ. ενώ και πάλι θα πει όχι στο turbo. Ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας λέγεται πως θα είναι 2.500κ.εκ. με ιδανική αναλογία οικονομίας και ισχύς.

Close

 

 

Επειδή η Mazda γνωρίζει καλά το κοινό του Miata, ο νέος κινητήρας βενζίνης θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, εάν η εταιρία έχει σκοπό να το προσφέρει στην Ευρώπη, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πιθανότατα και κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα ώστε να μπορεί να πάρει το πράσινο φως λόγω ρύπων.

Πότε θα κυκλοφορήσει το επόμενο MX-5; Πιθανότατα όχι σύντομα καθώς η τωρινή γενιά δέχθηκε πέρυσι ένα ακόμα facelift,  οπότε πιθανότατα έχει ακόμα ένα με δύο χρόνια μπροστά της. Πάντως είναι αρκετά ευχάριστο να μαθαίνουμε πως υπάρχουν ακόμα εταιρίες που προσφέρουν αυτοκίνητα που υμνούν την οδήγηση και προσφέρουν κάτι το διαφορετικό.