Ειδήσεις

13 Mar, 2023 Ώρα 16:59

Ξεκίνησε η παραγωγή της Ducati Scrambler 2023

Thumbnail

Το 2022 ήταν μια σημαντική χρονιά για την Ducati Scrambler, καθώς ξεπέρασε τις 100.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Το 2023, αφού ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στη σειρά Ducati World Premiere πέρυσι, η σειρά Scrambler βιώνει κάποιες αλλαγές, κυρίως με μείωση βάρους 4 κιλών.

Close

Για το 2023, υπάρχουν τρεις παραλλαγές της Ducati Scrambler, με το Icon (μια σύγχρονη εκδοχή του scrambler), το Full Throttle (η παραλλαγή «εμπνευσμένη από τους αγώνες») και το Nightshift (το οποίο ακολουθεί μια πιο λεπτή, κλασική προσέγγιση στο scrambler στυλ), με όλες να χρησιμοποιούν τον αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα Desmodue της Ducati, ένα ατσάλινο πλαίσιο και φαρδύ τιμόνι. Το Ride-by-wire και το προαιρετικό quick-shifter διατίθενται επίσης, εκτός από τις επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης, το Ducati Traction Control και μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT.

 

Close

 

Το Icon μπορεί επίσης να ξεχωρίσει από τα αδέρφια του Scrambler χάρη στο εναλλάξιμο κάλυμμα του ρεζερβουάρ, το οποίο επιτρέπει την προσθήκη των χρωμάτων Storm Green, Rio Celeste, Tangerine Orange, Jade Green, Sparkling Blue και Velvet Red ως έξτρα στα τυπικά χρώματα '62 Yellow, Thrilling Black και Ducati Red, τα οποία είναι διαθέσιμα και στις άλλες εκδόσεις Scrambler, για συνολικά εννέα διαφορετικές χρωματικές επιλογές στην παραλλαγή Icon της Ducati Scrambler 2023.

Close

Η παραγωγή της πρώτης μονάδας γιορτάστηκε στο νέο κτίριο Finitura e Delibera Estetica. Μετά την παραδοσιακή «βάφτιση» από τον CEO Claudio Domenicali, η τελετή μετατράπηκε σε ένα πάρτι με animations και μουσική στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι μπορούσαν να θαυμάσουν και τα εννέα χρώματα της νέας Ducati Scrambler.

04 Dec, 2025 Ώρα 09:30

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)

Thumbnail

Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.

Close

Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.

Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.

Close

 

 

Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

 

Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.

Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.

 

 

Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;