Νέα μοντέλα

06 Nov, 2019 Ώρα 14:44

Το 2020 το Audi R8 θα είναι διαθέσιμο και πισωκίνητο

Thumbnail

To πισωκίνητο R8 V10 RWD προστέθηκε ήδη στη γκάμα της Audi και η εξωτερική του εμφάνιση έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να το καταστήσει ακόμα πιο εντυπωσιακό.

Close

_

 

Close

 

Η νέα σχεδίαση τονίζει απόλυτα τη δυναμική του Audi R8 V10 RWD, που είναι διαθέσιμο και ως Coupé και ως Spyder. Η μάσκα Singleframe είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει αισθητά πιο φαρδιές. Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα.

Close

_

Λεπτομέρειες...

Οι πλευρικές εισαγωγές του R8 V10 RWD υποδηλώνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του μοντέλου. Η πάνω είναι σε γυαλιστερό μαύρο mythos, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι στάνταρ σε γυαλιστερό μαύρο. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling.

Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο. Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ ένα εντυπωσιακό λογότυπο "RWD" είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό.

_

 

Επιδόσεις φωτιά

Η καρδιά του Audi R8 V10 RWD χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο ατμοσφαιρικός V10 διαθέτει έντονη γοητεία με ασύγκριτο ήχο, ταχύτατη απόκριση και κορυφαία ροπή.

Ο 5.2 FSI αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 540 Nm, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το R8 V10 RWD Coupé επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.

_

 

Διαθέσιμο το 2020

Η πίσω κίνηση του R8 V10 RWD εξασφαλίζει ένα πολύ ιδιαίτερο είδος οδηγικής απόλαυσης. Εάν ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα sport σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC καθώς και τις ρυθμίσεις και τον έλεγχο της ανάρτησης, είναι εφικτό ακόμα και το ελεγχόμενο drift.

Το γερμανικό super car θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupé στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.