Νέα μοντέλα

04 Sep, 2019 Ώρα 15:56

Αυτή είναι η νέα γενιά του Nissan Juke

Thumbnail

Τη νέα γενιά του Juke αποκάλυψε η Nissan που σκοπεύει και πάλι να ανακατέψει τα νερά στην κατηγορία των compact crossovers. Με σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, το ιαπωνικό μοντέλο στη νέα του γενιά παρουσιάστηκε ταυτόχρονα σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο, Βαρκελώνη και Κολωνία.  

Close

_

Το Juke είναι μεγαλύτερο και πιο σπορ ενώ εφοδιάζεται ακόμα και με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και σχεδίαση “αιωρούμενης οροφής”, τύπου coupe. Εξοπλισμένο στάνταρ με πλήρη  τεχνολογία LED, διατηρεί τους χαρακτηριστικούς κυκλικούς προβολείς με τη νέα υπογραφή σχήματος Y, που συμπληρώνουν τη μάσκα V-Motion της Nissan. Ένα αποκλειστικό χρώμα του αμαξώματος, το Fuji Sunset, είναι τώρα διαθέσιμο για να συμπληρώσει την παλέτα των 11 χρωμάτων.

Close

_

Το νέο Juke είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστά, όπως και ο χώρος αποσκευών των  422 λίτρων, που πλέον  προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Τα νέα, μαλακής αφής υλικά στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και στο πάτωμα,  προσφέρουν μια αίσθηση υψηλής ποιότητας, που συμπληρώνεται από τα στάνταρ monoform σπορ καθίσματα και την προαιρετική Alcantara ή δερμάτινη επένδυση.

Close

_

Η νέα γενιά έχει μήκος 4,21 μέτρα, ύψος 1,595 και πλάτος 1.80 για μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ είναι ελαφρύτερο κατά 23 κιλά. Αξίζει να αναφέρουμε πως χάρη στον υψηλής αντοχής χάλυβα, διαθέτει μια πιο άκαμπτη πλατφόρμα που προσφέρει καλύτερη σταθερότητα, απόδοση, δυνατότητες κατευθυντικότητας στις στροφές, καθώς και νέα επίπεδα εμπιστοσύνης και ελέγχου.

_

Το Juke τροφοδοτείται από έναν 3κύλνδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1.0 λίτρου βενζινοκινητήρα DIG-T, με ισχύ 117 ίππων, προσφέροντας βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. θα είναι διαθέσιμο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή εναλλακτικά με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 ταχυτήτων με paddles, καθώς και με έναν επιλογέα τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport), ο οδηγός του θα μπορεί να επιλέξει  το στυλ οδήγησης που επιθυμεί, για τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.

_

Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου ενώ οι πρώτες παραδόσεις στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν προς τα τέλη Νοεμβρίου.

 

_

_

14 May, 2024 Ώρα 15:41

Νέο Lexus UX 300h: Νέα έκδοση στη γκάμα του best seller της Lexus

Thumbnail

Το Lexus UX είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη και το Ιαπωνικό εργοστάσιο θέλει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτή την επιτυχία. Παρουσιάζει την έκδοση UX 300h με σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα και περισσότερες δυναμικές ικανότητες στο δρόμο. Ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί για να συνδυάζει την αίσθηση ασφάλειας και την πρακτική ευελιξία ενός crossover με τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός hatchback. Το UX είναι διαθέσιμο υβριδικό και με αμιγώς ηλεκτρικό, ως εκ τούτου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική της μάρκας.

Close

 

 

Το νέο UX 300h αντικαθιστά την έκδοση UX 250h προσφέροντας σωρεία βελτιώσεων στον υποψήφιο αγοραστή. Πιο συγκεκριμένα, αποδίδει 199 ίππους, δηλαδή μια αύξηση της τάξης του 8% έναντι των 184 ίππων του UX 250h. Αυτή η αύξηση είναι εφικτή χάρη στο υβριδικό σύστημα πέμπτης γενιάς που αντικαθιστά την προηγούμενη μπαταρία 180 κυψελών (216-volt) με μια αποδοτικότερη, 60-κυψελών (222-volt) μπαταρία λιθίου-ιόντων. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα από στάση μειώνεται από 8,5 σε 8,1 δευτερόλεπτα ενώ στο μοντέλο με τετρακίνηση από 8,7 σε 7,9 δευτερόλεπτα. Επίσης, έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον πιο αποδοτικό κινητήρα αλλά και τη μείωση του βάρους. Η κατανάλωση για το νέο UX 300h φτάνει τα 5,0 – 5,2 l/100km (WLTP) και σε 5,3 – 5,7 l/100km για το τετρακίνητο μοντέλο.

 

Close

 

Όπως και στο UX 250h, το UX 300h τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Όμως, ο πίσω ηλεκτρικός κινητήρας του τετρακίνητου μοντέλου είναι κατά 5,6 φορές πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του αποδίδοντας 41 ίππους. Κάτι που ενισχύει την απόκριση στο γκάζι καθιστώντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ευχάριστο στην οδήγηση.

Το νέο UX 300h προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό εσωτερικό με τη νέα οθόνη των 12.3 ιντσών του ταμπλό να είναι τώρα προαιρετικά διαθέσιμη. Αναβαθμισμένη είναι και η οθόνη αφής πολυμέσων 8 ιντσών. Παράλληλα, ο αγοραστής του UX έχει στη διάθεση του περισσότερους χρωματισμούς στο εσωτερικό και καθίσματα από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα, καθώς και με συνθετικό δέρμα για το θερμαινόμενο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων. 

 

 

Η παλέτα συστημάτων υποστήριξης οδηγού Lexus Safety System+ 2.5 έχει αντικατασταθεί από τη νεότερη 3.0. Αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Lane Tracing Assist, Pre-Collision System with Pedestrian Detection, Road Sign Assist, Proactive Driving Assist και Lane Departure Alert με Steering Assist.

Το τιμόνι έχει αναβαθμιστεί ενσωματώνοντας μια κάμερα Επιτήρησης Οδηγού. Αυτή ελέγχει την εγρήγορση του οδηγού και αναγνωρίζει αν έχει χάσει τη συγκέντρωσή του λόγω κόπωσης ή αδιαθεσίας. Εάν ο οδηγός αποτύχει να ανταποκριθεί στις ειδοποιήσεις, η κάμερα ενεργοποιεί το Έκτακτο Σταμάτημα Οδηγού, φέρνοντας το όχημα σε ελεγχόμενη στάση ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου. Το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης έχει τελειοποιηθεί και το άνοιγμα μιας πόρτας μπορεί να εμποδιστεί για ασφάλεια εάν εντοπιστεί όχημα που πλησιάζει από πίσω.