H Kia μόλις αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το EV9. To μοντέλο είναι ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV, το οποίο διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων και αποτελέσει τη ναυαρχίδα στη γκάμα της κορεάτικης εταιρίας. Η έκδοση παραγωγής δε διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2021 και ενσωματώνει τολμηρό στυλ και εκλεπτυσμένη κομψότητα, μέσα και έξω.
Η παρουσία του EV9 είναι εμπνευσμένη από τη σχεδιαστική φιλοσοφία Opposites United της Kia. Το μπροστινό μέρος του EV9 διαθέτει απλές καθαρές γραμμές και επιφάνειες, ενώ τονίζονται από τη φωτιζόμενη μάσκα (Digital Pattern Lighting Grille) και τα κάθετα φωτιστικά σώματα.

Το χαρακτηριστικό Digital Tiger Face του EV9 προσδίδει μια φουτουριστική εμφάνιση και αίσθηση και διαθέτει δύο ομάδες μικρών κυβικών λαμπτήρων, δίπλα σε κάθε φωτιστικό σώμα. Τα φώτα ημέρας Star Map LED δημιουργούν μια νέα υπογραφή, ενώ θα τα δούμε και στα μελλοντικά μοντέλα ηλεκτρικά της μάρκας.
Περνώντας στο προφίλ του EV9. Υπάρχουν δυναμικές τριγωνικές δομές στα φτερά και ιδιαίτερα έντονοι γεωμετρικοί θόλοι τροχών, που ενοποιούν τα πολυγωνικά στοιχεία.

Στο πίσω μέρος του οχήματος, οι απλές, καθαρές γραμμές της πόρτας του χώρου αποσκευών, οι οποίες περιγράφονται κομψά από τα λεπτά πίσω φώτα που αντικατοπτρίζουν τη σχεδίαση αυτών στο μπροστινό μέρος, ολοκληρώνουν τη σχεδίαση του EV9.
Το EV9 βασίζεται στην Electric Global Modular Platform (E-GMP) της Kia, με το μακρύ μεταξόνιο, το χαμηλό κατώφλι και την εντελώς επίπεδη αρχιτεκτονική να διευκολύνουν τη δημιουργία γενναιόδωρου χώρου για τους επιβάτες και στις τρεις σειρές των θέσεων. Το αυτοκίνητο προσφέρεται τόσο σε εξαθέσια όσο και σε επταθέσια έκδοση.

Οι επιβάτες που κάθονται στην πρώτη και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορούν ταυτόχρονα να ξαπλώσουν τα καθίσματα τους για να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν όταν το EV9 φορτίζει.
Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να περιστραφούν κατά 180 μοίρες, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτούς που κάθονται στην τρίτη σειρά. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς προσφέρουν επίσης ποτηροθήκες και σημεία φόρτισης για φορητές συσκευές.

Η ευρύχωρη καμπίνα του EV9 έχει απλό και εξαιρετικά φιλικό σχεδιασμό, με την εταιρία να αναφέρει ότι έχουν χρησιμοποιηθεί κορυφαίας ποιότητας υλικά. Το πλωτό πανοραμικό ταμπλό εκτείνεται από το τιμόνι μέχρι το κέντρο του οχήματος, με δύο οθόνες αφής -12,3 ιντσών- να είναι ενσωματώνονται με μία οθόνη 5 ιντσών, προσφέροντας έλεγχο των λειτουργιών του οχήματος, διασφαλίζοντας ότι τα φυσικά κουμπιά διατηρούνται στο ελάχιστο. Η κεντρική κονσόλα είναι εξοπλισμένη με άφθονες επιλογές αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένης μιας ευρύχωρης θήκης που βρίσκεται στη βάση της.

Η Kia δεν έδωσε αναλυτικά στοιχεία για τα μηχανικά μέρη του EV9, καθώς αυτά θα γίνουν γνωστά στα τέλη Μαρτίου. Ωστόσο, το EV9 είναι το πρώτο από τα 14 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βγάλει στην αγορά η κορεάτικη μάρκα μέχρι το 2027. Η μπαταρία του αναμένεται να προσφέρει αυτονομία έως και 540 χλμ. ανά φόρτιση, ενώ 6 λεπτά φόρτισης σε ταχυφορτιστή θα χαρίζουν αυτονομία 100 χλμ.
Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε 5 δευτ. χωρίς να γνωρίζουμε ακριβώς τους ηλεκτροκινητήρες που θα το κινούν. Ωστόσο, ξέρουμε ότι το EV9 θα δέχεται over-the-air αναβαθμίσεις, με τον ιδιοκτήτη να μπορεί να προσθέτει λειτουργίες λογισμικού στο αυτοκίνητό του μέσω των feature-on-demand (FoD) υπηρεσιών, αγοράζοντας τες μετά την αγορά του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας που θα υιοθετήσει το AutoMode, μια προηγμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και αυτόνομης οδήγησης σε τμήματα αυτοκινητόδρομων.

Η νέα BMW M2 διαθέτει όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του τμήματος ‘M’ της μάρκας
H παρουσίαση της νέας BMW M2 σηματοδοτεί ένα ακόμα ξεχωριστό γεγονός τη χρονιά του εορτασμού της 50ής επετείου της BMW M GmbH. Μια σκληροπυρηνική εκδοχή που προσφέρει τις χαρακτηριστικές επιδόσεις M από έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα απόδοσης 460 hp ίππων. Ο ξεχωριστός χαρακτήρας του μοντέλου υποδηλώνεται στην εκφραστική εξωτερική σχεδίαση με τις αθλητικές coupé αναλογίες.

Ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα νεφρών της BMW, αλλά χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και φυσικά οι τονισμένοι θόλοι των τροχών που προσφέρουν δυναμισμό στο όλο σύνολο. Το ίδιο και για τις προτεταμένες πλαϊνές ποδιές που προσφέρουν τόνο στην πλάγια όψη του οχήματος. Το σπόιλερ, ο ενσωματωμένος στην πίσω ποδιά διαχύτης και τα δύο ζεύγη απολήξεων του συστήματος εξαγωγής ξεχωρίζουν στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Η νέα BMW M2 συνεχίζει την παράδοση της μάρκας στα σούπερ σπορ compact μοντέλα, που ξεκίνησε το 1973 με την άφιξη της BMW 2002 turbo ενώ συνεχίζει την επιτυχία της προκατόχου της, που κατέγραψε σχεδόν 60.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.
Η έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου με τεχνολογία M TwinPower Turbo ξεχωρίζει με τα τυπικά χαρακτηριστικά απόδοσης M που διαθέτει. Διαφέροντας μόνο σε λίγες λεπτομέρειες από τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στα μοντέλα BMW M3 και M4, αποδίδει 460 ίππους και μέγιστη ροπή στα 550 Nm μεταξύ 2.650 και 5.870 σαλ ενώ φτάνει τα 100 χλμ από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα. Η αύξηση της απόδοσης του κινητήρα συνοδεύεται από ένα πλούσιο ήχο που παράγεται από το ειδικό σύστημα εξαγωγής M με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια.

Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic στάνταρ. Ο χειρισμός του κιβωτίου πραγματοποιείται μέσω ενός επιλογέα με την πιο πρόσφατη σχεδίαση Μ καθώς και από τα paddles στο τιμόνι. Παράλληλα, ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων διατίθεται προαιρετικά για όσους αναζητούν μία κλασική εμπειρία επιδόσεων. Η στάνταρ λειτουργία M Traction Control είναι επίσης σχεδιασμένη για να μπορεί ο οδηγός να δοκιμάζει με ασφάλεια τα όρια απόδοσης του οχήματος ενώ ένα ακόμα στοιχείο που συμβάλλει στην εξαιρετική δυναμική της BMW M2 είναι το Active M Differential στον πίσω άξονα.

Στο εσωτερικό η νέα BMW M2 υιοθετεί cockpit με οδηγοκεντρική σχεδίαση που περιλαμβάνει όργανα, χειριστήρια και επιλογές ρύθμισης ειδικά για μοντέλα M, καθώς και το προηγμένο BMW Curved Display. Τόσο το BMW Curved Display όσο και ο ψηφιακός βοηθός BMW Intelligent Personal Assistant αποτελούν τμήμα του BMW iDrive τελευταίας γενιάς. Βασισμένο στο BMW Operating System 8, ο σχεδιασμός του αποβλέπει στη διαισθητική αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος, χρησιμοποιώντας έλεγχο μέσω αφής και φυσικής γλώσσας.
