Νέα μοντέλα

13 Sep, 2022 Ώρα 11:37

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό Peugeot Ε-308

Thumbnail

H Peugeot έκανε ακόμα ένα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, προσθέτοντας στη γκάμα των πλήρως ηλεκτρικών της μοντέλων και τις αντίστοιχες εκδόσεις του 308 αλλά και του 308 SW. Μάλιστα η γαλλική εταιρεία είναι η πρώτη ευρωπαϊκή που έχει στη γκάμα της ένα πλήρως ηλεκτρικό station.

Close

 

 

Τα E-308 και E-308 SW κινούνται από έναν καινούργιο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm, ενώ έχουν και καινούργια μπαταρία 54,0 kWh με νέα χημική σύνθεση (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο). Η οποία σε συνδυασμό με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας που ανακοινώνει η γαλλική εταιρεία (12,7 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή κορυφαία για μικρομεσαίο EV) εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων κατά WLTP.

 

Close

 

Ταυτόχρονα ο εσωτερικός φορτιστής έχει ισχύ 11,0 kW, ενώ η φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC 100 kW και από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί μόλις 25 λεπτά.

 

 

Ta E-308 έχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport) και ιδιαίτερα αποτελεσματικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, καθώς και ιδιαίτερα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μεταξύ αυτών και ενεργό cruise control με λειτουργία Stop and Go προκειμένου να μπορούν να κινηθούν ημιαυτόνομα σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Φυσικά διαθέτουν και την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit μαζί με τις πιο εξελιγμένες δυνατότητες διασύνδεσης, ενώ υπάρχουν και δύο apps για smartphones. Η MyPeugeot που επιτρέπει την επικοινωνία με το αυτοκίνητο και τον εξ αποστάσεως έλεγχο τόσο της φόρτισης όσο και του κλιματισμού της καμπίνας και η Free2 Move e-solutions. Που επιτρέπει τον προγραμματισμός ενός ταξιδιού με βάση και τις ανάγκες φόρτισης αλλά και της παρουσίας υποδομών στη συγκεκριμένη διαδρομή.

Τα νέα ηλεκτρικά Peugeot E-308 διαφοροποιούνται οπτικά από τα άλλα μοντέλα της γκάμας από την ιδιαίτερη μάσκα και τους αεροδυναμικούς τροχούς των 18 ιντσών τους και θα είναι διαθέσιμα από τα μέσα της επόμενης χρονιάς.

 

Close

 

Πηγή: NewsAuto

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.