Την πέμπτη γενιά του WRX παρουσίασε σήμερα η Subaru, με το μοντέλο να βασίζεται στην SGP (Subaru Global Platform) πλατφόρμα και να παίρνει κίνηση από έναν 2,4-λίτρων turbo boxer κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 350 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το Subaru Performance Transmission CVT, με τη κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς. Το CVT κιβώτιο έχει χειροκίνητη λειτουργία 8 σχέσεων, με τις αλλαγές να γίνονται και μέσω των paddles στο τιμόνι.

Η ακαμψία του πλαισίου του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 28%, με την ακαμψία στο σημείο στερέωσης της ανάρτησης να έχει αυξηθεί κατά 75%. Η διαδρομή της ανάρτησης έχει μεγαλώσει, αυξάνοντας την σταθερότητα του αυτοκινήτου, όπως και το κράτημα σε ανώμαλες επιφάνειες. Η πίσω αντιστρεπτική ράβδος είναι τοποθετημένη απευθείας στο αμάξωμα και όχι στο υποπλαίσιο.

Το νέο WRX διαθέτει LED προβολείς, εισαγωγή αέρα στο καπό και εξάγωνη μάσκα, μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης γενιάς, με τα μπροστινά φτερά να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το βάρος να μειωθεί κατά 2,3 κιλά.

Στο εσωτερικό συναντάμε ηχοσύστημα Harman Kardon 11 ηχείων, μεγάλη οθόνη αφής 11,6 που υποστηρίζει Apple CarPlay, Android Auto και Bluetooth, bucket καθίσματα και σπορ τιμόνι.

Αποκαλυπτήρια στις 23 Απριλίου για τη νέα ναυαρχίδα της Lexus, το ES
Η Lexus είναι ένα βήμα πριν αποκαλύψει την επόμενη γενιά του ES, και μας δίνει μία πρώτη γεύση με ένα επίσημο teaser. Το πολυτελές σεντάν θα αποκαλυφθεί στις 23 Απριλίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, ενώ αναμένεται να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον ότι το νέο ES χαρακτηρίζεται ως «παγκόσμια ναυαρχίδα», μια ονομασία που μπορεί να σηματοδοτεί μια αλλαγή στη γκάμα της Lexus και ενδεχομένως να υπονοεί την ενδεχόμενη κατάργηση του μεγαλύτερου σεντάν LS. Από την εικόνα teaser, το τελευταίο ES φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο κομψό, πιο αεροδυναμικό προφίλ, με μια γραμμή οροφής τύπου fastback που εκσυγχρονίζει τη σιλουέτα του.
Μπροστά, το ES διαθέτει μια επανασχεδιασμένη διάταξη προβολέων LED που χωρίζεται σε δύο στοιχεία, μαζί με μια νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής ατρακτοειδούς μάσκας της Lexus. Το πίσω μέρος παρουσιάζει πίσω φώτα πλήρους πλάτους, σμιλευμένους ώμους και ψεύτικους αεραγωγούς. Οι ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου και πολλαπλών ακτίνων ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση, δίνοντας στο sedan μια πιο εκλεπτυσμένη και επιβλητική στάση.
Αναμονή για τις 23 Απριλίου όπου θα αποκαλυφθεί κάθε λεπτομέρεια του μοντέλου
