Νέα μοντέλα

16 Oct, 2019 Ώρα 19:28

Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris

Thumbnail

Η Toyota παρουσιάζει σήμερα με κάθε επισημότητα, τη νέα γενιά του Yaris, που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στο περιθώριο της έκθεσης του Τόκιο στις 23 του μηνός.

Close

Το μοντέλο διαθέτει φρέσκια σχεδίαση με LED φωτιστικά σώματα και βασίζεται στην TNGA-B πλατφόρμα, η οποία είναι αρθρωτή και υποστηρίζει μοντέλα με διαφορετικά μεταξόνια και διαφορετικά μετατρόχια, δίνοντας την ελευθερία στους σχεδιαστές της Toyota να δημιουργήσουν οχήματα με διαφορετική εμφάνιση, που θα έχουν την ίδια βάση.

 

Close

 

Στον εμπρός άξονα η GA-B πλατφόρμα χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson, ενώ πίσω μπορεί να δεχτεί είτε ημιάκαμπτο άξονα είτε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ανάλογα με το μοντέλο. Στο Yaris συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα. Η νέα πλατφόρμα βελτιώνει την οδική συμπεριφορά του Yaris, με το νέο μοντέλο να προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό και στον χώρο αποσκευών.

Close

 

 

Το νέο Yaris έχει 5 χιλιοστά μικρότερο μήκος (3,94 μέτρα) από την προηγούμενη γενιά, με το ύψος του να μειώνεται κατά 4 εκατοστά (1,47 μέτρα), ενώ το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 5 εκατοστά (1,745 μέτρα). Παρά το μικρότερο μήκος, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 5 εκατοστά, χάρη στην GA-B πλατφόρμα, φτάνοντας τα 2,56 μέτρα.

 

 

 

 

Εσωτερικό

Το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο χαμηλότερα και πιο πίσω (+ 6 εκατοστά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Yaris) προς το κέντρο του αυτοκινήτου, βοηθώντας στη μείωση του κέντρου βάρους του οχήματος. Επίσης, δημιουργεί μια πιο ελκυστική θέση οδήγησης, με βελτιωμένη εργονομία και μεγαλύτερη δυνατότητα ρύθμισης. Το τιμόνι βρίσκεται πιο κοντά στον οδηγό, με αύξηση της κλίσης κατά έξι μοίρες.

Η Toyota έχει επιλέξει υψηλότερης ποιότητας υλικά, με μαλακά σε υφή πλαστικά. Ο πίνακας οργάνων είναι φαρδύτερος και χαμηλότερος, η κεντρική κονσόλα έχει αυξηθεί σε μήκος και σε ύψος, ενώ το τιμόνι έγινε μικρότερο για καλύτερη ορατότητα.

Εκτός από την κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και της TFT οθόνης στον πίνακα οργάνων, η Toyota εξοπλίζει το νέο Yairs με 10″ έγχρωμο head-up display, με σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones, θερμαινόμενο τιμόνι, κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό και μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή.

 

 

Κινητήρες

Στην Ευρώπη θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν υβριδικό. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο 1.000άρη, για έναν τρικύλινδρο 1.500αρη και για έναν νέο 1.500αρη υβριδικό (Hybrid Dynamic Force), με το υβριδικό του σύστημα να είναι τέταρτης γενιάς και να προέρχεται από τους υβριδικούς κινητήρες 2,0 και 2,5-λίτρων των Corolla, Camry και RAV4.

Ο τρικύλινδρος 1.500αρης κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι 27% ελαφρύτερη από την μπαταρία νικελίου υδριδίου μετάλλου της προηγούμενης γενιάς του Yaris Hybrid. Η Toyota υποστηρίζει πως ο νέος κινητήρας μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 του Yaris Hybrid κατά περισσότερο από 20%, προσφέροντας παράλληλα περισσότερη ιπποδύναμη κατά 15%, σε σύγκριση με τα 100 άλογα της προηγούμενης γενιάς.

Ο ηλεκτροκινητήρας θα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά μόνος του για κάποια χιλιόμετρα το υβριδικό Yaris, με ταχύτητα έως 120-130 χλμ/ώρα, με έρευνα της Toyota να αναφέρει πως το νέο Yris μπορεί να καλύπτει το 80% των καθημερινών αστικών μετακινήσεων μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του.

Η Toyota θα αποκαλύψει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων μέσα στους επόμενους μήνες.

 

 

 

 

Γρήγορες εκδόσεις

Το μοντέλο θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για το νέο WRC αγωνιστικό της Toyota, με την ιαπωνική εταιρία να δηλώνει πως το νέο Yaris θα προσφέρεται σε GR και GR Sport εκδόσεις, ενώ θα υπάρξει και κορυφαία GRMN έκδοση, που δεν θα είναι περιορισμένη, όπως συνέβη στη προηγούμενη γενιά.

 

 

Δυναμικά χαρακτηριστικά

Η Toyota αναφέρει πως το νέο Yaris είναι πιο ευέλικτο και σταθερό από τη προηγούμενη γενιά, χάρη στο μικρότερο βάρος, στη μεγαλύτερη ακαμψία του πλαισίου και στο χαμηλότερο κέντρου βάρους κατά 1,5 εκατοστό.

 

 

Συστήματα ασφαλείας

Το νέο Yaris εξοπλίζεται με την σουίτα ασφαλείας Toyota Safety Sense (TSS) που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έξυπνο ενεργό cruise control ανεξαρτήτου ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας καθώς και κεντρικό αερόσακο (τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας του) για την προστασία των μπροστά επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

 

 

Παραγωγή

Η παραγωγή του για την Ευρωπαϊκή αγορά θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Toyota στη Γαλλία, ενώ για την αγορά της Ιαπωνίας και άλλων ασιατικών χωρών, θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.

Πωλήσεις

Στην Κύπρο αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία από τον Σεπτέμβριο του 2020, με τιμές εφάμιλλες με αυτές της σημερινής γενιάς.

 

 

Πηγή: Autoblog.gr

19 Apr, 2024 Ώρα 13:53

Περισσότερα άλογα και πιο sexy εμφάνιση για το νέο Audi E-Tron GT

Thumbnail

Με μία σειρά φωτογραφιών που έδωσε στην δημοσιότητα, η Audi αποκαλύπτει το E-Tron GT, ανακοινώνοντας επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις στην ισχύ και ένα εξελιγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης.

Close

Ακολουθώντας τα χνάρια της πρόσφατα ανανεωμένης Porsche Taycan, η νέα έκδοση του κορυφαίου ηλεκτρικού Audi υπόσχεται αυξημένη ισχύ, ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης, διευρυμένη αυτονομία και την εισαγωγή μιας νέας παραλλαγής RS Performance.

Προγραμματισμένο για ανανέωση στα μέσα του κύκλου ζωής του, το E-Tron GT ευθυγραμμίζεται με τις εξελίξεις του αντίστοιχου μοντέλου της Porsche.

Close

 

 

Στις φωτογραφίες βλέπουμε διακριτικές αλλαγές, ιδιαίτερα στον μπροστινό προφυλακτήρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν επίσης νέες ζάντες αλουμινίου βελτιστοποιημένες για καλύτερη αεροδυναμική.

Μηχανικά, το 2025 E-Tron GT αναμένεται να φιλοξενεί πιο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και να διαθέτει ταχύτερη χωρητικότητα φόρτισης, που ενδεχομένως να φτάνει τα 320 kWh σε σύγκριση με τα προηγούμενα 270 kWh.

Σε επιλεγμένες εκδόσεις μπορεί να τοποθετηθεί μια μεγαλύτερη μπαταρία 105 kWh, η οποία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία σε σχέση με την τρέχουσα μονάδα 93,4 kWh.

Επιπλέον, μια νέα ναυαρχίδα RS Performance, που αναμένεται να ξεπεράσει την ισχύ του απερχόμενου RS E-Tron GT των 646, αλλά να υπολείπεται των 952 ίππων της Porsche Taycan Turbo S, θα επισφραγίσει την ανανεωμένη γκάμα.

Close

Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο σύνολο είναι ένα προηγμένο σύστημα ενεργής ανάρτησης που μοιάζουν με την τεχνολογία Active Ride της Porsche.