Νέα μοντέλα

04 Apr, 2022 Ώρα 10:15

Αυτό είναι το Toyota GR Corolla με 304 άλογα

Thumbnail

Τέλος οι teaser φωτογραφίες, οι φήμες και οι διαρροές. Η Toyota αποκάλυψε το GR Corolla, και το hot hatch της χρονιάς είναι γεγονός. Το ιαπωνικό μοντέλο είναι κάτι περισσότερο από ένα μεγαλύτερο τετράθυρο GR Yaris, καθώς υπάρχουν βελτιώσεις τόσο στον κινητήρα, όσο και στο σύστημα μετάδοσης.

Close

Η παραγωγή του γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο με το GR Yaris, το Motomachi στην Ιαπωνία, και η κυκλοφορία του έχει οριστεί για το ερχόμενο φθινόπωρο, στις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας.

 

Close

 

Ξεκινώντας από τα μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο ίδιος τρικύλινδρος 1.600άρης turbo κινητήρα (G16E-GTS) του GR Yaris, που στη περίπτωση του GR Corolla αποδίδει 304 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής από τις 3.000 έως 5.550 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι αποδίδει 43 άλογα και 10 Nm ροπή περισσότερα από το μικρότερο “αδερφάκι”.

Close

 

 

Σύμφωνα με την Toyota, η επιπλέον ισχύς προέρχεται εν μέρει από τη νέα εξάτμιση με τριπλή βαλβίδα, κάτι που προφανώς κάνει το GR Corolla να ακούγεται πιο δυνατά από το GR Yaris.

 

 

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και δύο Torsen διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης (εμπρός και πίσω), τα οποία είναι προαιρετικά διαθέσιμα με το Performance πακέτο ή στάνταρ στην Circuit Edition έκδοση.

 

 

Υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, το Normal, το Sport και το Track. Σε default καταστάσεις, το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει τη ροπή 50/50 μπροστά-πίσω, ενώ όταν απαιτείται να μπορεί να στείλει έως και 60% εμπρός/40% πίσω, και 30% εμπρός/70% της ροπής στους πίσω τροχούς.

 

 

Όλα τα παραπάνω “στεγάζονται” σε ένα πολύ πιο “δυνατό” αισθητικά σώμα. Στο εμπρός μέρος βλέπουμε μια μάσκα βασισμένη σε αυτή του GR Yaris, με τα εμπρός φτερά να είναι πολύ πιο φαρδιά, καθώς διαθέτουν λειτουργικούς αεραγωγούς.

 

 

Οι πίσω θόλοι είναι αισθητά φουσκωμένοι, ενώ υπάρχουν και νέες πλαϊνές ποδιές, που φέρουν το λογότυπο GR Four. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια μεγάλη αεροτομή και η προαναφερθείσα εξάτμιση με τρεις απολήξεις. Το Circuit Edition αποκτά επιπλέον γυαλιστερές μαύρες πινελιές, ένα νέο και πιο φουσκωμένο καπό με αεραγωγούς για την απαγωγή θερμότητας και οροφή από σφυρήλατο carbon, αντί για βαμμένη, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν Ultrasuede/δερμάτινες συνθετικές επενδύσεις στα καθίσματα.

 

 

Τέλος, μέσα στους φαρδύτερους θόλους υπάρχουν τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4, διαστάσεων 235/40. Από πλευράς ανάρτησης, στον εμπρός άξονα υπάρχουν γόνατα MacPherson και πίσω διπλά ψαλίδια. Μέσα από τις εμπρός ζάντες κρύβονται οι τετραπίστονες δαγκάνες τεσσάρων και οι αεριζόμενοι δίσκοι 356 χλστ., ενώ πίσω συναντάμε διπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 297 χλστ..

 

 

Το μήκος του GR Corolla είναι 4.410 χλστ., το πλάτος τα 1.850 χλστ., και το ύψος τα 1.455 χλστ., ενώ το μεταξόνιο τα 2.640 χλστ., με το βάρος του αυτοκινήτου να ανακοινώνεται στα 1.475 κιλά, όταν το GR Yaris ζυγίζει 1.280 κιλά. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην TNGA-C πλατφόρμα της Toyota, και όχι στην υβριδική του GR Yaris, κάτι που κάνει την παραγωγή του πιο εύκολη και οικονομική.

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου έχει ενισχυθεί με πρόσθετες συγκολλήσεις και δομικές κόλλες, ενώ το καπό και οι πόρτες είναι από αλουμίνιο που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση του βάρους.

 

27 Jul, 2022 Ώρα 11:20

Νέες σπορ εκδόσεις για την Jaguar F-PACE και Amazon Alexa σε όλη τη γκάμα της

Thumbnail

Η Jaguar F-PACE προσφέρει τώρα περισσότερες επιλογές και τεχνολογία από ποτέ, με την προσθήκη νέων δυναμικών μοντέλων (400 SPORT και 300 SPORT) αλλά και την εισαγωγή του φωνητικού ελέγχου Alexa σε όλη τη γκάμα.

Close

 

 

Οι νέες εκδόσεις 400 SPORT και 300 SPORT προσφέρονται αποκλειστικά με εξακύλινδρους κινητήρες Ingenium βενζίνης και ντίζελ ήπιου υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (MHEV) αντίστοιχα, τα 400 SPORT και 300 SPORT. Παράλληλα ξεχωρίζουν από τις νέες ζάντες σε Gloss Black 21 ιντσών, το Black Pack, το privacy glass και τις Gloss Black ράγες οροφής. Τα δερμάτινα καθίσματα Windsor Performance αποτελούν το επίκεντρο των ευρύχωρων εσωτερικών χώρων των μοντέλων. Το πολυτελές εσωτερικό της F-PACE εμπλουτίζεται περαιτέρω στα 400 SPORT και 300 SPORT με πιο λεπτά καθίσματα Performance από δέρμα Windsor ενώ η αίσθηση της ηρεμίας και του χώρου ενισχύεται από τον Premium Φωτισμό Καμπίνας με τριάντα συνολικά επιλογές. Στοιχείο που διατίθεται επίσης σε όλα τα άλλα μοντέλα της γκάμας.

 

Close

 

Το 400 SPORT διαθέτει τον εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα MHEV 3,0 λίτρων Ingenium, που αποδίδει 400 ίππους και 550 Nm ροπής. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες, όπως υπερσυμπιεστή twin scroll που υποστηρίζεται από ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, συνεχώς μεταβαλλόμενο έλεγχο ανύψωσης βαλβίδας εισαγωγής και σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου 250 bar, αυτή η εξαιρετικά εκλεπτυσμένη μονάδα επιτρέπει στο 400 SPORT να επιταχύνει από 0-100 χλμ σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε μέγιστη ταχύτητα 250 km/h. Το 300 SPORT αναπτύσσει 300 ίππους και 650 Nm ροπής, και επιταχύνει από 0-100 6,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Η οικονομία καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι έως 7,4 λίτρα/100 χλμ. και από 194 γρ./χλμ CO2 αντίστοιχα.

 

 

Εκτός από αυτές τις εξακύλινδρες μονάδες, η γκάμα μοντέλων F-PACE διατίθεται με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα P400e plug-in υβριδικό σύστημα ισχύος 404 ίππων, το οποίο συνδυάζει αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια έως και 53 χλμ. και εκπομπές CO2 από 49g/km με επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα. Υπάρχει επίσης μια επιλογή από τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες Ingenium 250 ίππων και 300 ίππους και πετρελαιοκινητήρες 163 ίππων και 204 ίππους. Οι ντίζελ διαθέτουν επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Όλα τα μοντέλα F-PACE διαθέτουν έξυπνη τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Η γνώριμη εμπειρία Alexa διατίθεται πλέον σε όλη της γκάμα της F-PACE παρέχοντας φυσική φωνητική αλληλεπίδραση με τις δυνατότητες του συστήματος ψυχαγωγίας Pivi Pro, όπως πλοήγηση, μουσική, podcast και ηχητικά βιβλία, κλήσεις και συμβατές έξυπνες συσκευές.