Τα plug-in υβριδικά οχήματα προσέφεραν (στις αρχικές, πρώιμες μορφές τους) το χειρότερο και των δύο κόσμων, παρέχοντας ελάχιστη ηλεκτρική αυτονομία και αυξημένη κατανάλωση βενζίνης όταν η μπαταρία είχε αδειάσει (λόγω του αυξημένου υβριδικού βάρους). Αλλά τα σύγχρονα PHEV έχουν αλλάξει τα δεδομένα και αποτελούν μία πραγματικά έξυπνη, οικονομική λύση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο Audi A5 PHEV το οποίο φορτισμένο μπορεί να διανύσει μέχρι και 110 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά. Με πιο απλά λόγια, το φορτίζεις το βράδυ σπίτι σου, και όλη την ημέρα κινείσαι μόνο με ρεύμα και ελάχιστο κόστος.

Συνδυάζοντας έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2λίτρων ισχύος 252 ίππων και μια επιλογή από δύο διαφορετικές αποδόσεις ηλεκτροκινητήρων, τα e-hybrids σύνολα παράγουν είτε 299 ίππους είτε 367 ίππους. Η πρώτη έκδοση επιταχύνει στα 100 χλμ. την ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, ανεξάρτητα από το αν επιλέξετε το liftback sedan ή το Avant wagon αμάξωμα, ενώ το πιο δυναμικό μοντέλο κάνει τη δουλειά σε 5,1 δευτερόλεπτα, αλλά περιορίζεται στην ίδια τελική ταχύτητα των 250 χλμ. την ώρα.

Το νέο A5 αποκτά μπαταρία 25,9 kWh και μπορεί να φορτιστεί με 11 kW, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να γεμίσετε μια εντελώς άδεια μπαταρία σε 2,5 ώρες. Η τετρακίνηση Quattro είναι στάνταρ και η Audi σας επιτρέπει να ρυθμίσετε την απόδοση της αναγεννητικής πέδησης χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι.
Το A5 PHEV μπορεί να παραγγελθεί στην Ευρώπη από τα τέλη Μαρτίου, ενώ προς το τέλος του 2025 θα έρθουν και οι PHEV εκδόσεις των A6 και Q5.

Αποκαλυπτήρια στις 23 Απριλίου για τη νέα ναυαρχίδα της Lexus, το ES
Η Lexus είναι ένα βήμα πριν αποκαλύψει την επόμενη γενιά του ES, και μας δίνει μία πρώτη γεύση με ένα επίσημο teaser. Το πολυτελές σεντάν θα αποκαλυφθεί στις 23 Απριλίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, ενώ αναμένεται να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον ότι το νέο ES χαρακτηρίζεται ως «παγκόσμια ναυαρχίδα», μια ονομασία που μπορεί να σηματοδοτεί μια αλλαγή στη γκάμα της Lexus και ενδεχομένως να υπονοεί την ενδεχόμενη κατάργηση του μεγαλύτερου σεντάν LS. Από την εικόνα teaser, το τελευταίο ES φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο κομψό, πιο αεροδυναμικό προφίλ, με μια γραμμή οροφής τύπου fastback που εκσυγχρονίζει τη σιλουέτα του.
Μπροστά, το ES διαθέτει μια επανασχεδιασμένη διάταξη προβολέων LED που χωρίζεται σε δύο στοιχεία, μαζί με μια νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής ατρακτοειδούς μάσκας της Lexus. Το πίσω μέρος παρουσιάζει πίσω φώτα πλήρους πλάτους, σμιλευμένους ώμους και ψεύτικους αεραγωγούς. Οι ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου και πολλαπλών ακτίνων ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση, δίνοντας στο sedan μια πιο εκλεπτυσμένη και επιβλητική στάση.
Αναμονή για τις 23 Απριλίου όπου θα αποκαλυφθεί κάθε λεπτομέρεια του μοντέλου
