Η Lamborghini Gallardo είναι ένα από τα πιο σημαντικά supercar της ιταλικής εταιρείας. Η πρώτη γενιά της παρουσιάστηκε το 2003, αποτελεί μέχρι σήμερα την Lambo με τις περισσότερες πωλήσεις, ενώ όσοι την έχουν οδηγήσει αναπολούν ακόμα τον ατμοσφαιρικό V10 και το χειροκίνητο κιβώτιό της.

Αν τώρα, είσαι από τους τυχερούς που έχεις στην κατοχή σου μια Gallardo και ένα… μικρό ποσό της τάξης των 750.000 ευρώ τότε μπορείς να της εξασφαλίσει μια δεύτερη ζωή. Η Tedson Motors παρουσίασε ένα κιτ αναβάθμισής της που ονομάζεται Etna και το τελικό αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκθαμβωτικό.

Και αυτό για τι η Etna είναι 6 εκατοστά πιο πλατιά από τη στάνταρ Gallardo και πιο χαμηλή για ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση. Το εμπρός μέρος έχει τις πιο μεγάλες αλλαγές, καθώς δεν υπάρχουν πλέον οι αεραγωγοί στους προφυλακτήρες. Στη θέση τους έχουν μπει μεταλλικά Tederial που υποστηρίζονται από μεγαλύτερες εισόδους μπροστά από τους πίσω θόλους.

Σημαντικές αλλαγές έχουμε και στο πίσω μέρος καθώς η γραμμή οροφής επεκτείνεται προς τα πίσω με ένα κάλυμμα στο χρώμα του αμαξώματος και καταλήγει σε ένα πίσω φτερό ducktail. Τα πίσω φώτα είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με το αυθεντικό μοντέλο, ενώ τεράστιες είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης.

Ο κινητήρας τώρα είναι ο γνωστός V10 ατμοσφαιρικός των 5.000 κυβικών ο οποίος έχει αποκτήσει 80 παραπάνω ίππους φτάνοντας τους 600 στις 10.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο έχει αλλάξει με αυτόματο, ενώ το αυτοκίνητο έχει χάσει σχεδόν 200 κιλά σε βάρος χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο αμάξωμα. Οι αναρτήσεις τέλος, προέρχονται από την Gallardo Super Trofeo.

Αυτή είναι η νέα Toyota Corolla Cross
Η Toyota προχώρησε στην ανανέωση της Corolla Cross, η οποία εκσυγχρονίστηκε οπτικά χωρίς όμως να διαφοροποιηθεί η γνώριμη εικόνα της.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μια νέα μάσκα με κυψελωτή δομή η οποία ταυτόχρονα βελτιώνει και τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα, καθώς και καινούργιους προβολείς που ενώνονται μεταξύ τους με μια μπάρα. Μάλιστα στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού είναι ενεργοί και έχουν ένα ιδιαίτερο εσωτερικό σχεδιασμό.

Επανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φώτα που έχουν αποκτήσει και πτερύγια που συμβάλλουν αεροδυναμικά, το λογότυπο της μάρκας προβάλλεται πλέον εδώ πιο πολύ και την εικόνα ολοκληρώνουν οι νέες ζάντες των 18 ιντσών.

Στάνταρ είναι και ο πίνακας οργάνων των 10,24 ιντσών που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των απεικονίσεων στοιχείων, καθώς και η μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment στις πιο πολλές ευρωπαϊκές αγορές.

Από εκεί και πέρα η χρήση περισσοτέρων μονωτικών υλικών έχει μειώσει το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό και κατά συνέπεια έχει ενισχύσει τον πολιτισμένο χαρακτήρα του μοντέλου.

Τα διαθέσιμα κινητήρα σύνολα δεν έχουν αλλάξει και είναι τα Hybrid 140 και 200 με τους τετρακύλινδρους των 1.800 και 2.000 κυβικών αντίστοιχα και τα φουλ υβριδικά συστήματα της 5ης γενιάς. Επίσης οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης, το Snow Extra.

Η γκάμα της Toyota Corolla Cross περιλαμβάνει για πρώτη φορά και μια έκδοση GR Sport με πιο σπορτίφ προσανατολισμό. Οπτικά ξεχωρίζει από την ειδικής σχεδίασης μάσκα και τα μαύρα λογότυπα, από τη χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά ανάρτηση και τη διχρωμία του αμαξώματος.
Εσωτερικά οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι από συνθετικό σουέντ και κόκκινες ραφές, ενώ το πρόγραμμα οδήγησης Sport εξασφαλίζει πιο δυναμική απόκριση του συστήματος πρόωσης. Το πρόγραμμα Snow Extra είναι στάνταρ και εδώ.
Η νέα Toyota Corolla Cross θια είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι και η GR Sport από το φθινόπωρο.
