Η νέα Taycan εντυπωσιάζει με ρεαλιστική αυτονομία έως και 587 χιλιόμετρα
Οι αρχικές δοκιμές με την Taycan προπαραγωγής μεταξύ Λος Άντζελες και Σαν Ντιέγκο έδειξαν ότι η νέα γενιά αυτού του ηλεκτρικού sport αυτοκινήτου έχει συνολική αυτονομία που φτάνει τα 587 χιλιόμετρα. Η Taycan απέδειξε έτσι εντυπωσιακά τις σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητές της στις μεγάλες αποστάσεις. Αυτή η δοκιμή στην πράξη πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα στα τμήματα 405 και 5 του διαπολιτειακού αυτοκινητόδρομου Interstate.
Στουτγάρδη/Λος Άντζελες Η Porsche λανσάρει την εκτενώς ανανεωμένη Taycan. Οι νέες εκδόσεις μοντέλων προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς και μικρότερης διάρκειας και σταθερότερη φόρτιση. Στη διάρκεια μιας αρχικής δοκιμής αυτονομίας από το Λος Άντζελες στο Σαν Ντιέγκο και πίσω, τα μοντέλα προπαραγωγής απέδειξαν την περαιτέρω βελτιωμένη αποδοτικότητά τους.

Τα πλήρως ηλεκτρικά sport αυτοκίνητα διένυσαν έως και 587 χιλιόμετρα με μία φόρτιση μπαταρίας σε δημόσιους δρόμους. «Για την ιδιαίτερα αποδοτική sport σεντάν Taycan με τη μεγάλη μπαταρία, αυτή η τελική δοκιμή στην πράξη είχε ως αποτέλεσμα μια συνολική αυτονομία έως και 587 χιλιομέτρων», λέει ο Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων Kevin Giek. «Ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Η δοκιμή αυτονομίας στη Νότια Καλιφόρνια έδειξε με εντυπωσιακό τρόπο πόσο αποδοτική είναι η ανανεωμένη Taycan. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στη στρατηγική «γρήγορων μετακινήσεων» για την ηλεκτρική κινητικότητα: Σύντομες στάσεις φόρτισης σε συνδυασμό με υψηλές πραγματικές αυτονομίες, χάρη στα αποδοτικά συστήματα κίνησης.»
Η δοκιμή αυτονομίας πραγματοποιήθηκε υπό καθημερινές συνθήκες. Δώδεκα εκπρόσωποι διεθνών μέσων ενημέρωσης οδήγησαν τέσσερα οχήματα σε τρεις ημέρες στα τμήματα 405 και 5 του διαπολιτειακού αυτοκινητόδρομου ανάμεσα στο Λος Άντζελες και το το Σαν Ντιέγκο, τις μητροπόλεις της Νότιας Καλιφόρνιας. Οι ομάδες οδήγησαν με τη μέγιστη ταχύτητα των 75 μιλίων/ώρα που είναι το όριο στους διαπολιτειακούς αυτοκινητόδρομους. Η ταχύτητα αυτή αντιστοιχεί σε περίπου 120 χλμ./ώρα. Και τα τέσσερα αυτοκίνητα δοκιμών ήταν εξοπλισμένα με τη μεγαλύτερη μπαταρία επιδόσεων Plus.

Τα αυτοκίνητα φορτίστηκαν στον φορτιστή της Electrify America, στο Τόρανς του Λος Άντζελες. Στον συγκεκριμένο φορτιστή, η Taycan επέδειξε ισχύ φόρτισης πάνω από 300 kW για πολλά λεπτά και ήταν σε θέση να φορτίσει από το 10 έως το 80% αρκετές φορές σε πολύ λιγότερο από 20 λεπτά. Η απόδοση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης και ο χρόνος που χρειάζεται για να ξεκινήσει η φόρτιση σημείωσαν σημαντική βελτίωση σε αυτή τη δοκιμή.
Η Porsche έχει κατασκευάσει σχεδόν 150.000 αυτοκίνητα Taycan από την έναρξη της παραγωγής της. Οι κύριες επιμέρους αγορές για το μοντέλο είναι επί του παρόντος οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Κίνα. Η εκτενώς ανανεωμένη Taycan θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες.
H εταιρεία A.I. Motokinisi Ltd είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Porsche στην Κύπρο με εκθεσιακούς χώρους σε Λευκωσία και Λεμεσό.

Volkswagen ID. Cross Concept
Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.
Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.
Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.
Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.
